Media en cultuur
Lollypopje
01-12-2022 om 20:19
Whamageddon 2022
Omdat het vorig jaar zo'n gezellig topic was, spelen we dit jaar op ViaFora weer mee met Whamageddon.
Wie overleefd en lukt het om deze maand tot de kerst geen enkele keer Last Christmas van Wham te horen?
Let Op: Alleen het origineel telt, dus remakes mag je zo vaak van genieten als je wilt.
Het telt ook alleen als je zelf het nummer bewust hebt gehoord.
Deel het in de pol als jij af bent en we gaan zien wie het einde haalt 
![]()
Peiling
Ik ben af
AggressiveReindeer87
12-12-2022 om 13:28
Broodjebrie schreef op 12-12-2022 om 12:44:
Iedere keer als ik Wham hoor moet ik aan jullie denken
Courage
12-12-2022 om 14:34
Ik ga straks even naar het lokale winkelcentrum hier...
Maar ik neem wel oortjes mee. 
stokstaart
12-12-2022 om 14:56
ik ben gespaard gebleven. Ik was aflos en in de drie kwartier dat ik op de ok was hebben ze een normale playlist gehad want bij een van de collega's hing alle kerstmiziek de neus uit
En op de andere ok die ik moest aflossen was het stil
Woensdag moet ik weer werken. Tot die tijd red ik het dus
Tango
12-12-2022 om 17:02
Ik weet niet of ik af ben. Gisteravond zat ik tv te kijken en er kwam 1 of andere commercial voorbij, ik dacht van een loterij ofzo met de begintune van Last Christmas erin. Alleen maar dat beginnetje, verder niets. Dus ja, telt het wel of niet?
Echt ook geen idee meer welke commercial. Iemand hem toevallig ook gehoord?
SombraOnline
12-12-2022 om 17:07
Ik doe ook weer mee! Werk zal moeilijk worden, daar staat de radio altijd aan. 
Courage
12-12-2022 om 19:30
Tango schreef op 12-12-2022 om 17:02:
Ik weet niet of ik af ben. Gisteravond zat ik tv te kijken en er kwam 1 of andere commercial voorbij, ik dacht van een loterij ofzo met de begintune van Last Christmas erin. Alleen maar dat beginnetje, verder niets. Dus ja, telt het wel of niet?
Echt ook geen idee meer welke commercial. Iemand hem toevallig ook gehoord?
En nu moeten wij gaan googlelen naar die specifieke reclame zodat wij ook af zijn? 
Nee, even serieus: geen idee welke reclame. En volgens mij - als het 't origineel is - ben je af. 
Hier de supermarkt overleefd dankzij mijn oortjes.
Drakenvlieg
12-12-2022 om 20:29
Hier ook weer een dag overleefd.
Maar... Morgen dagje naar Den Bosch
. Ik ben er bang voor...
Mischa83
12-12-2022 om 21:14
Still going strong hiero! Maar durf mn autoradio alleen nog maar op sublime te laten😅
mikado123
12-12-2022 om 21:14
ik ging heel goed tot zondag..
Ik loop de kamer , o een kersliedje zegt mijn dochter. Dus ik doe mijn oren dicht en wil de gang inlopen. Nee zegt ze het is Wham niet. Oren weer open dus..... Twee tellen later. Af. Grrr
Tango
12-12-2022 om 21:59
Courage schreef op 12-12-2022 om 19:30:
[..]
En nu moeten wij gaan googlelen naar die specifieke reclame zodat wij ook af zijn?
Nee, even serieus: geen idee welke reclame. En volgens mij - als het 't origineel is - ben je af.
Hier de supermarkt overleefd dankzij mijn oortjes.
Het klonk heel origineel, dus ik neem mijn verlies. Ook oppassen met tv kijken dus...
Butter_fly
13-12-2022 om 08:05
Ik ben ziek geworden, dus lekker op de bank. Weinig kans om vandaag af te gaan.
AggressiveReindeer87
13-12-2022 om 08:43
mikado123 schreef op 12-12-2022 om 21:14:
ik ging heel goed tot zondag..
Ik loop de kamer , o een kersliedje zegt mijn dochter. Dus ik doe mijn oren dicht en wil de gang inlopen. Nee zegt ze het is Wham niet. Oren weer open dus..... Twee tellen later. Af. Grrr
Ik ben tot mijn verbazing ook nog niet af..Nu luister ik ook weinig radio maar vriend wel in de auto en ik kom ook in winkels. (Ik heb sinds kort goede oordoppen maar niks horen in een winkel, dat lijkt me niet zo handig op een of andere manier)
stokstaart
13-12-2022 om 10:04
Ik moet naar een garagebedrijf zo meteen om eens sterretje in mijn autoruit te laten maken....
Ik geloof nooit dat ze daar nog geen kerstherrie op hebben staan. Misschien kan ik mijn haar over mijn oren hangen en oordoppen in doen. Ik heb van die wat wel praten doorlaat.
BlairW
13-12-2022 om 11:42
Ik dacht eigenlijk dat het gewoon de bedoeling was dat je je leven normaal leeft en dan probeert het te ontlopen. Niet dat je allerlei toeren als oordopjes in de supermarkt gaat uithalen om hem maar niet te horen. Maar goed, er zijn natuurlijk geen echte spelregels hierbij. Ik ga alleen op die manier nooit winnen, want dat soort dingen doe ik dus niet
ik loop ook gewoon winkels in en zet skyradio op.
LostJellyfish83
13-12-2022 om 12:03
BlairW schreef op 13-12-2022 om 11:42:
Ik dacht eigenlijk dat het gewoon de bedoeling was dat je je leven normaal leeft en dan probeert het te ontlopen. Niet dat je allerlei toeren als oordopjes in de supermarkt gaat uithalen om hem maar niet te horen. Maar goed, er zijn natuurlijk geen echte spelregels hierbij. Ik ga alleen op die manier nooit winnen, want dat soort dingen doe ik dus niet
ik loop ook gewoon winkels in en zet skyradio op.
Ik doe ook niks anders dan anders en eigenlijk hoop ik stiekem dat ik hem ergens hoor, want ik vind het een echt leuk liedje 😂
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.