Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Lollypopje

Lollypopje

11-12-2022 om 14:27 Topicstarter

stokstaart schreef op 11-12-2022 om 14:19:

Zo, word ik hier fanatiek van
Ik wilde vanuit het bos naar de supermarkt maar was mijn koptelefoon of oordoppen vergeten.
Ik ben omgelopen om ze te halen. Nog steeds niet af dus.

😂

Ik vrees dat ik ook zo word als ik weer beter ben 😜

Ik wilde vanuit het bos naar de supermarkt maar was mijn koptelefoon of oordoppen vergeten.

Oei dit is wel echt fanatiek.

Ik ben vandaag de deur niet uitgeweest dus ik doe ook nog mee.

Eigenlijk moet je extra punten krijgen als je je ergens waagt zonder koptelefoon!
Ik waag me nog nergens met mijn Covid besmetting en dat is saai en stil. Misschien moet ik voor meer uitdaging de radio aanzetten.

Ik heb geen radio aan en kom weinig in winkels, dus het is niet heel lastig voor mij (en TV kijken zonder reclame). Maar net een video-filmpje van broer binnengekregen met kerstmuziek eronder gemonteerd... Kon het geluid uitzetten maar dat vond ik ook weer flauw. Maarrr... geen Wham!

Nou, als ik niet een paar dagen geleden af was geweest dankzij mijn lieftallige echtgenoot, dan was het vandaag. Op een (zeer kleinschalige) Kerstmarkt, had daar überhaupt geen muziek verwacht, maar wel dus  . Deze voelt wel minder wrang dan die door mijn man 😉.

Ik vind spelletjes daarom vaak ook niet leuk, ik word er bloedfanatiek van. Nu is het vrij onschuldig en loop ik een extra rondje om.
Vriendin die net is komen eten doet het met vrienden maar was gister af. De 20 meter naar de uitgang in de bios waren genoeg. Blijkbaar ben je nergens meer veilig

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-12-2022 om 20:25

Ik moet morgen boodschappen doen.. ik hoop dat ik er aan denk dan doe ik die ook in 

Courage ik wel maar klassiek en ik kom ook niet erg veel in winkels, das best handig. (Heb overigens mijn moeder van 76 uit moeten leggen wat Whammegadon is want ze kent Wham niet en Last Christmas ook niet 

Ik ben ook wel fanatiek en ook vandaag niet afgegaan 

Was vanmiddag op bezoek bij iemand die Radio 2 op had staan. Na uitleg zette hij gelijk een cd op (nee, niet van Wham). 
Dus weer een dag overleefd 

Nee! Deed ik nog zo m’n best, thuis geen radio, ga ik met iemand met de auto boodschappen doen. Stap voor de terugrit in de auto, WHAM! Was op 9 December af… 

Ik vind het toch wel erg, was op 4 december al af en heb het nummer sindsdien niet meer gehoord 😄

ik zit in de trein naar mijn werk. De muziek op de OK is vaak vreselijk en ook vreselijk kersterig. Ik kan me zomaar indenken dat ik af ga de komende dagen

Sinds dat ik af ben hem ik hem meedere malen gehoord. Ik luister veel radio.
Ver komen in deze challenge zat er vanaf het begin al niet in

Af! Door de dakwerkers op het dak ... eerst herkende ik het liedje, daarna gingen ze vrolijk vals meezingen. Bedankt jongens

LostJellyfish83

LostJellyfish83

12-12-2022 om 11:13

Vandaag zal ik wel af zijn. Dochter is ziek thuis en ze heeft net Sky aangezet 😂

Iedere keer als ik Wham hoor moet ik aan jullie denken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.