Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Marco Borsato gate

Jullie zullen het vast wel hebben meegekregen,
 Er is aangifte gedaan tegen Marco Borsato wegens misbruik:

Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato | Shownieuws

Wat denken jullie wie heeft er gelijk? Marco die het tegenspreekt of de andere partij?


Er is wel heel erg veel rook, maar mensen kunnen ook opgehitst worden iemand te cancelen. Dat ie een scheve schaats heeft gereden met diverse vrouwen geloof ik wel. 

Ik ben het OM niet en werk ook niet bij de politie. Dus ik denk helemaal niks. 

Muurbloem1985

Muurbloem1985

14-12-2021 om 17:37 Topicstarter

1 ding weet ik wel als hij schuldig wordt bevonden is het natuurlijk einde carrière, wat toch al wat in het slob zit. 

Ik zag dat John vd Heuvel op insta ook een oproep deed aan mogelijke slachtoffers. Ik denk persoonlijk dat er wel wat speelt, anders zou hij denk ik geen oproep doen. Maar zeker weten doe ik het niet natuurlijk.

Muurbloem1985 schreef op 14-12-2021 om 17:37:

1 ding weet ik wel als hij schuldig wordt bevonden is het natuurlijk einde carrière, wat toch al wat in het slob zit.

Zou 't? Er zijn meer artiesten of sporters die volgens mij niet zijn gecanceld na een misdaad. Marco Bakker heeft iemand dood gereden bijv, en hoeveel rappers en voetballers hebben geen strafbare feiten gepleegd? 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

14-12-2021 om 17:42

er is aangifte gedaan met bewijsstukken, las ik, dus ik geloof het nu toch wel. 

Peen schreef op 14-12-2021 om 17:42:

er is aangifte gedaan met bewijsstukken, las ik, dus ik geloof het nu toch wel.

Wat zijn bewijsstukken in zo'n zaak? Er zal geen dna veilig gesteld zijn. Zouden er filmpjes zijn? 

Muurbloem1985

Muurbloem1985

14-12-2021 om 17:44 Topicstarter

redbulletje schreef op 14-12-2021 om 17:41:

[..]

Zou 't? Er zijn meer artiesten of sporters die volgens mij niet zijn gecanceld na een misdaad. Marco Bakker heeft iemand dood gereden bijv, en hoeveel rappers en voetballers hebben geen strafbare feiten gepleegd?

Tsja maar eerst Iris hond gate en nu dit? het zal niet ten goede komen van zijn imago, maar eerst maar het onderzoek afwachten inderdaad.

Muurbloem1985 schreef op 14-12-2021 om 17:44:

[..]

Tsja maar eerst Iris hond gate en nu dit? het zal niet ten goede komen van zijn imago, maar eerst maar het onderzoek afwachten inderdaad.

Iris was volwassen dus vreemdgaan is natuurlijk geen misdrijf, alleen lullig voor z'n vrouw. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

14-12-2021 om 17:48

redbulletje schreef op 14-12-2021 om 17:43:

[..]

Wat zijn bewijsstukken in zo'n zaak? Er zal geen dna veilig gesteld zijn. Zouden er filmpjes zijn?

Geen idee. Hij zou bij gesprekken met een psycholoog zijn excuses hebben aangeboden, maar dat lijken me toch vertrouwelijke gegevens. Alles is ook weer 'van horen zeggen'.

Peen schreef op 14-12-2021 om 17:42:

er is aangifte gedaan met bewijsstukken, las ik, dus ik geloof het nu toch wel.

Dit heb ik ook gelezen.
(een van?) Bewijs zou zijn dat Borsato bij een therapiesessie van het meisje huilend spijt zou hebben betuigd.
Als dat werkelijk zo is, lijkt het mij dat er nog weinig voor hem te redden valt.
Een therapeut heeft geheimhoudingsplicht maar volgens mij geldt dat voor de relatie met zijn client.
Als de client toestemming geeft tot inzage in het dossier komt zijn aanwezigheid ook boven water....denk ik zonder enige kennis van zaken 🤔

ScarceKudu74

ScarceKudu74

14-12-2021 om 17:49

Tover-Feetje schreef op 14-12-2021 om 17:48:

[..]

Dit heb ik ook gelezen.
(een van?) Bewijs zou zijn dat Borsato bij een therapiesessie van het meisje huilend spijt zou hebben betuigd.
Als dat werkelijk zo is, lijkt het mij dat er nog weinig voor hem te redden valt.
Een therapeut heeft geheimhoudingsplicht maar volgens mij geldt dat voor de relatie met zijn client.
Als de client toestemming geeft tot inzage in het dossier komt zijn aanwezigheid ook boven water....denk ik zonder enige kennis van zaken 🤔

Hm, op die manier zou het wel openbaar kunnen worden misschien idd. 

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

14-12-2021 om 17:54

er.is.maar.1.Pino schreef op 14-12-2021 om 17:34:

Ik ben het OM niet en werk ook niet bij de politie. Dus ik denk helemaal niks.


Dit! Stel dat het niet waar is, dan is die man kapot gemaakt. Stel dat het wel waar is, dan is er nog gelegenheid genoeg om hem uit te kotsen. 

redbulletje schreef op 14-12-2021 om 17:41:

[..]

Zou 't? 

Hij heeft al jaren geen nieuwe muziek van zichzelf uitgebracht. Meezingen met Rolf Sanchez en andere artiesten zegt niet dat hij persoonlijk nog heel veel succes heeft.

er.is.maar.1.Pino schreef op 14-12-2021 om 17:34:

Ik ben het OM niet en werk ook niet bij de politie. Dus ik denk helemaal niks.

Pino, deze post had meer likes moeten hebben
Die van mij heb je 😊

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.