Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2024

Gisteren is MAFS weer begonnen. Wie kijkt er Ook? Praat er hier over mee.


watertoren

watertoren

02-02-2024 om 21:01 Topicstarter

Ze zijn ook wel aan elkaar verbonden op het punt van intelligentie. Denk aan het noorderlicht wat ze allebei niet snapten. Maar toch.... alles voor de kijk
cijfers. Ik denk dat safrath blij was met elke vrouw die voor hem wild gaan. Zo hopeloos is hij. Dat hij nu zo in de put zit na 2 dagen is niet goed. Ik vind hem zielig. Die Sarath zit geestelijk niet helemaal goed in elkaar en daar maken ze misbruik van. 
Ik denk dat Sarath een zwak begaafde man is die maar wat graag toch een vrouw wilt. Het maakt niet uit met wie je hem had gekoppeld dan was hij even verliefd geweest. Dat vind ik misbruik maken van mensen. Dan zeg ik zogenaamde experts SCHAAM JE ! 

Zo watertoren, ga je lekker? 
Ik denk dat er héél veel geknipt en geplakt wordt, bepaalde vragen aan ze gesteld worden om de juiste reacties uit te lokken voor de kijkcijfers. De Belgische variant is heel anders bijvoorbeeld.
Maar je hoeft iemand niet hopeloos en zwakbegaafd te noemen!

watertoren

watertoren

03-02-2024 om 09:02 Topicstarter

KillerQueen schreef op 03-02-2024 om 08:50:

Zo watertoren, ga je lekker?
Ik denk dat er héél veel geknipt en geplakt wordt, bepaalde vragen aan ze gesteld worden om de juiste reacties uit te lokken voor de kijkcijfers. De Belgische variant is heel anders bijvoorbeeld.
Maar je hoeft iemand niet hopeloos en zwakbegaafd te noemen!

Ik ben het helemaal met je eens dat de Belgische variant Blind getrouwd heel anders is. Dat kijk ik ook op Videoland. Daar doen wel ander soort mensen aan mee. 

watertoren schreef op 02-02-2024 om 21:01:

Ze zijn ook wel aan elkaar verbonden op het punt van intelligentie. Denk aan het noorderlicht wat ze allebei niet snapten. Maar toch.... alles voor de kijk
cijfers. Ik denk dat safrath blij was met elke vrouw die voor hem wild gaan. Zo hopeloos is hij. Dat hij nu zo in de put zit na 2 dagen is niet goed. Ik vind hem zielig. Die Sarath zit geestelijk niet helemaal goed in elkaar en daar maken ze misbruik van.
Ik denk dat Sarath een zwak begaafde man is die maar wat graag toch een vrouw wilt. Het maakt niet uit met wie je hem had gekoppeld dan was hij even verliefd geweest. Dat vind ik misbruik maken van mensen. Dan zeg ik zogenaamde experts SCHAAM JE !

Dat zijn nogal een aantal uitspraken die je doet over iemand die je zielig vindt. Hoe denk je dat het voor hem voelt, dat hij zo omschreven wordt?

Sarath heeft een adoptieachtergrond en heeft in korte tijd zijn zus, vader en moeder verloren, waardoor zijn reactie te verklaren is. Dat ik graag een betere begeleiding had gezien mag duidelijk zijn. Dat jij hem finaal de grond inboort, en erbij roept dat een ander zich moet schamen   

Ik begrijp gewoon niet dat er ieder seizoen weer zoveel mensen meedoen die echt die klik op het eerste gezicht nodig hebben en niet zo in elkaar zitten dat je naar dat gevoel toe kan groeien. Helemaal niks mis mee als je zo bent hoor, ik zit zelf ook zo in elkaar, maar doe dan niet mee aan MAFS maar kies voor een dateprogramma.

Moxxie schreef op 03-02-2024 om 12:54:

Ik begrijp gewoon niet dat er ieder seizoen weer zoveel mensen meedoen die echt die klik op het eerste gezicht nodig hebben en niet zo in elkaar zitten dat je naar dat gevoel toe kan groeien. Helemaal niks mis mee als je zo bent hoor, ik zit zelf ook zo in elkaar, maar doe dan niet mee aan MAFS maar kies voor een dateprogramma.

Ik denk dat dit komt, omdat men allerlei tests doen waardoor men er meer van overtuigd is dat dé match wel juist zal zijn? 🤷‍♀️

Ik heb die chemie ook nodig en ook ik kan dit vaak bij het 1e ontmoetingsmoment wel inschatten/voelen (of juist de afwezigheid daarvan). Juist díe chemie valt niet te testen, al laat je er 100 testjes op los. 

Watertoren noemt Sarath zwak begaafd en dat vind ik nogal een uitspraak. Denk dat zij labiel bedoelde en dat is heel wat anders dan zwak begaafd. Aan de ene kant snap ik dat mensen het onverantwoord vinden dat de experts hem hebben laten deelnemen, maar aan de andere kant vind ik het niet terecht. Sarath is een volwassen man en is hij uiteindelijk zelf verantwoordelijk om wel/niet mee te doen.

Hopelijk leert hij hiervan juist en gaat hij met zichzelf aan de slag, soms hebben mensen zo’n harde leerschool nodig om te erkennen dat zelfinzicht erg ontbreekt. Medelijden voel ik dus ook niet voor welke kandidaat dan ook, heb je de vorige seizoenen gemist denk ik dan eerder?!

watertoren

watertoren

03-02-2024 om 18:20 Topicstarter

Kijk naar Siem, de meest realistische vader in dit achterlijke programma. 

watertoren schreef op 03-02-2024 om 18:20:

Kijk naar Siem, de meest realistische vader in dit achterlijke programma.

Maar je kijkt wel? 🤔

watertoren schreef op 03-02-2024 om 18:20:

Kijk naar Siem, de meest realistische vader in dit achterlijke programma.

Waarom kijk jij eigenlijk?

Geloof jij nou echt dat alle aanwezige gasten niet realistisch (genoeg) zijn?

Trouwens, áls ik het überhaupt ooit in mijn hoofd zou halen mee te doen aan dit programma, weet ik zéker dat mijn meest dierbaren niet eens aanwezig zullen zijn, waaronder ook mijn ouders 🤪……

watertoren schreef op 03-02-2024 om 18:20:

Kijk naar Siem, de meest realistische vader in dit achterlijke programma.

Wie is Siem?

watertoren

watertoren

03-02-2024 om 21:54 Topicstarter

Yumi schreef op 03-02-2024 om 18:30:

[..]

Maar je kijkt wel? 🤔

Ja, ik kijk wel want dat is vermaak net zoals help mijn man is klusser. 

watertoren

watertoren

03-02-2024 om 21:55 Topicstarter

bieb1963 schreef op 03-02-2024 om 21:31:

[..]

Wie is Siem?

Siem is de vader van Jeffrey die eerlijk zei dat hij geen vertrouwen heeft in de experts.

watertoren schreef op 03-02-2024 om 21:55:

[..]

Siem is de vader van Jeffrey die eerlijk zei dat hij geen vertrouwen heeft in de experts.

Dat je zelfs z'n naam weet, betekent dat je wel héél aandachtig kijkt...

watertoren

watertoren

04-02-2024 om 14:27 Topicstarter

bieb1963 schreef op 04-02-2024 om 09:58:

[..]

Dat je zelfs z'n naam weet, betekent dat je wel héél aandachtig kijkt...

Nee, eerlijk gezegd ken ik de familie. Ik weet ook al hoe het af loopt maar ik zal niks verklappen. 

watertoren

watertoren

04-02-2024 om 14:31 Topicstarter

Toen ik dit topic opende wist ik niet dat zij eraan mee deden. Ik was verbaasd toen ik het voorstukje zag van de week erop. En nu praat ik erover met mensen en ik denk dat ik onderhand de enige ben die van niks wist. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.