Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2024

Gisteren is MAFS weer begonnen. Wie kijkt er Ook? Praat er hier over mee.


watertoren

watertoren

17-01-2024 om 17:28 Topicstarter

Ik vond het zelf gisteren weer wel wat langdradig met de trouwjurken kiezen en ik vind Carlo ook niet veel toevoegen. Toch kijk ik weer want mijn nieuwsgierigheid wint het. 

Ik denk niet dat het iets gaat worden tussen Malou en Sarath. Ik vind Malou en vooral haar moeder wat aanstellerige types. Vooral moeder vind ik een beetje ordinair. Op de trouwjurk van Malou was al veel negatief commentaar of social media las ik. Haar tieten sprongen er zowat uit. 

Oh dat ga ik wel weer kijken. Ik vind de normale variant wel leuk, die spin off doen alleen van die verbouwde wannabe instagram modellen mee voor mijn gevoel. Straks eens even terugkijken.

Spin off?

Wij kijken ook weer! Die jurk snapte ik ook niet, de andere 2 die ze aan had stonden veel beter. Jammer dat moeders die meteen afschreef. Denk ook niet dat het wat gaat worden eigenlijk. Al hadden ze het wel meteen gezellig in de trouwzaal
Jeppe en Jantine (was dat het?) weet ik nog niet. Ik had bij Jeppe het idee dat hij op mannen viel  ik denk dat hij wat te soft is voor haar. 

watertoren

watertoren

17-01-2024 om 18:10 Topicstarter

Ja, ik had bij Jeppe ook het idee dat hij op mannen valt.

Ik ook

Ach ja, die jurk van Malou, gooi alles op tafel meid!  En zo'n enorm aanwezige moeder met een te korte jurk aan....

Oh leuk! Ik wist niet dat het weer begonnen was. Dus vanavond even terugkijken

Beterlaat2021! schreef op 17-01-2024 om 18:48:

Ach ja, die jurk van Malou, gooi alles op tafel meid! En zo'n enorm aanwezige moeder met een te korte jurk aan....

Wat ik ook altijd zo afschuwelijk lelijk vind, is zo'n stukje vleeskleurige, zgn niet zichtbare, stof. In dit geval tussen haar borsten. Ik vind dat zoooooo lelijk.

Normaal gesproken kijk ik niet maar ga het dit keer wel kijken gezien familielid mee doe (waar k al jaren geen contact meer mee heb)

Ik kijk via videoland en heb alle 4 de afleveringen al gekeken 

bieb1963 schreef op 17-01-2024 om 19:30:

[..]

Wat ik ook altijd zo afschuwelijk lelijk vind, is zo'n stukje vleeskleurige, zgn niet zichtbare, stof. In dit geval tussen haar borsten. Ik vind dat zoooooo lelijk.

Dat vind ik ook ontzettend lelijk. En het is altijd overduidelijk een stukje stof. Ik vind het alleen mooi als het bijvoorbeeld onder kant zit. 

Met spin off bedoel ik die andere variant. Volgens mij heet dat Mafs match or mistake.

Hahaha! Die vriendengroep van Serhat heet vast de Kale Mannenclub 🤣

bieb1963 schreef op 17-01-2024 om 19:30:

[..]

Wat ik ook altijd zo afschuwelijk lelijk vind, is zo'n stukje vleeskleurige, zgn niet zichtbare, stof. In dit geval tussen haar borsten. Ik vind dat zoooooo lelijk.

Ik vind het wel meevallen eigenlijk, er zit nog veel borst onder de jurk. Dat stukje vind ik ook niet mooi en maakt het goedkoop. Ze  hadden het beter helemaal open kunnen houden, dan is het sexy. 

bieb1963 schreef op 17-01-2024 om 19:30:

[..]

Wat ik ook altijd zo afschuwelijk lelijk vind, is zo'n stukje vleeskleurige, zgn niet zichtbare, stof. In dit geval tussen haar borsten. Ik vind dat zoooooo lelijk.

Ja ik vond dat ook echt niet mooi. En heel bijzonder dat moeder zo resoluut meteen nee zei bij die andere 2 jurken. 

Ik vond moeder trouwens enorm op Daisy uit Keeping up appearances lijken op de bruiloft.

Happyapple schreef op 17-01-2024 om 20:59:

[..]

Ja ik vond dat ook echt niet mooi. En heel bijzonder dat moeder zo resoluut meteen nee zei bij die andere 2 jurken.

Ik vond moeder trouwens enorm op Daisy uit Keeping up appearances lijken op de bruiloft.

Wahahaha! Ja! Dat is het ! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.