Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2024

Gisteren is MAFS weer begonnen. Wie kijkt er Ook? Praat er hier over mee.


Geen leuke vrouw die Anneke….. Dat ze hem niet aantrekkelijk vind, dat kan, maar zij zélf ziet er een stuk ouder uit dan 60, ik zou haar zó 70 geven….

bieb1963 schreef op 07-02-2024 om 08:05:

Geen leuke vrouw die Anneke….. Dat ze hem niet aantrekkelijk vind, dat kan, maar zij zélf ziet er een stuk ouder uit dan 60, ik zou haar zó 70 geven….

Eens, toen ik gisteren die vooruitblik zag, dacht ik in eerste instantie dat ze zich jonger voelde, omdat ze het over een andere levensfase had. Dacht namelijk ook dat ze rond de 70 was. Daarnaast erger ik me aan het aantrekken en afstoten gedrag, en maar flirten en zoenen en daarna....  

MRI

MRI

07-02-2024 om 10:08

ja waarom moet Anneke steeds zijn gebit noemen? Je kan het toch algemeen houden en zeggen dat je de vlinders niet voelt?

MRI

MRI

07-02-2024 om 10:10

watertoren schreef op 03-02-2024 om 21:55:

[..]

Siem is de vader van Jeffrey die eerlijk zei dat hij geen vertrouwen heeft in de experts.

Hebben julllie wel vertrouwen in de experts dan? Ik vind het een groot open deur in trap festijn. En ook raar dat ze mensen die duidelijk aangeven het niet te voelen, het alsnog moeten proberen. Ja, omdat ze beeldmateriaal moeten hebben natuurlijk. 

Ik zag afgelopen week opnieuw (ik kijk vooruit op VL) de aflevering vd ontmoeting en trouwfeest van Dirk en Anneke. Nu ik dit opnieuw zag, wetende wat er later zou gebeuren, viel het mij extra op hoe flirterig en positief zij was richting Dirk. Ze zoende hem de hele dag/avond.Heel flauw om nu zo te blijven benadrukken dat zijn gebit je tegenstaat, dat had ze toch al binnen 5 minuten opgemerkt kunnen hebben?

Ik denk oprecht dat zij dacht dat hij een man met een bepaalde status was en er financieel goed bij zat (zeg ik dat netjes genoeg 🤪). Ze was met name zo te spreken over zijn pak en schoenen etc. En daar kwam de dag erop dus voor haar verandering in toen hij in een zgn simpele polo en spijkerbroek (haar woorden) ging reizen. 

Nu begrijp ik ook beter dat zij altijd op die zgn foute mannen valt en zo te zien zal zij dit blijven doen, voor haar is status heel erg belangrijk blijkbaar. Overigens denk ik dat die zgn ‘foute’ mannen helemaal niet zo fout waren, maar juist Anneke snel doorhadden

watertoren

watertoren

07-02-2024 om 10:26 Topicstarter

MRI schreef op 07-02-2024 om 10:10:

[..]

Hebben julllie wel vertrouwen in de experts dan? Ik vind het een groot open deur in trap festijn. En ook raar dat ze mensen die duidelijk aangeven het niet te voelen, het alsnog moeten proberen. Ja, omdat ze beeldmateriaal moeten hebben natuurlijk.

Nee, ik heb ook totaal geen vertrouwen in de experts! Als je kijkt naar de afgelopen seizoenen zijn er maar weinig stellen die nog bij elkaar zijn. Daarom snap ik de grote teleurstelling niet bij veel mensen. De kans dat het fout loopt is veel groter dan dat het wel goed gaat. Erg realistisch zijn deze mensen niet.

Van de 43 koppels zijn er 5 nog steeds samen. Ik vind dat nog niet eens heel slecht voor een “experiment” zoals dit. Het gaat toch heel veel om gevoel wat er bij komt kijken en daar hebben de experts geen invloed op. Dan valt me dit nog mee

Ik begrijp niet dat Anneke Dirk te oud vindt.  Ze zullen  toch zulke dingen van tevoren aan hebben kunnen geven.
Zij houdt  van een type wat altijd een driedelig pak met hippe schoenen draagt...  Is blijkbaar ook niet ter sprake gekomen.
Een gouden match,volgens 'de experts'....

Ben benieuwd hoe de twee heren op elkaar reageren, vind het wel grappig.
Minpuntje vind ik het haarstuk (de  kuif) van  een van hen.  Dat vind ik echt een afknapper.  Ik  dacht juist dat die er voor de bruiloft nog wel af zou gaan....  Nee dus, alleen voor het douchen en slapen.

Uiterlijk blijft toch een heel belangrijke factor als het om aantrekkingskracht gaat.

watertoren

watertoren

07-02-2024 om 14:06 Topicstarter

Mijn man was bijna 7 jaar ouder dan ik. Ik was 20 toen wij verkering kregen. Mijn man is overleden en ik ben nu 58. Niet dat ik op zoek ben maar stel dat ik een nieuwe relatie zou willen dan zou ik op deze leeftijd een man die 7 jaar ouder is ook teveel vinden. 

watertoren schreef op 07-02-2024 om 14:06:

Mijn man was bijna 7 jaar ouder dan ik. Ik was 20 toen wij verkering kregen. Mijn man is overleden en ik ben nu 58. Niet dat ik op zoek ben maar stel dat ik een nieuwe relatie zou willen dan zou ik op deze leeftijd een man die 7 jaar ouder is ook teveel vinden.

Maar dat was je eigen man dan toch ook geweest? Waarom was dat geen probleem en zou het met een nieuwe partner wel een probleem zijn? 

watertoren

watertoren

07-02-2024 om 14:44 Topicstarter

BlairW schreef op 07-02-2024 om 14:16:

[..]

Maar dat was je eigen man dan toch ook geweest? Waarom was dat geen probleem en zou het met een nieuwe partner wel een probleem zijn?

Ik vind nu mannen van mijn leeftijd niet meer aantrekkelijk dus zeker geen mannen die nog eens 7 jaar ouder zijn. Mijn eigen man heb ik altijd aantrekkelijk gevonden maar ik ging op een gegeven moment het leeftijdsverschil wel merken meer in de zin dat hij een rustiger leven wilde leiden dan ik. 

Kersje schreef op 07-02-2024 om 10:20:

Ik zag afgelopen week opnieuw (ik kijk vooruit op VL) de aflevering vd ontmoeting en trouwfeest van Dirk en Anneke. Nu ik dit opnieuw zag, wetende wat er later zou gebeuren, viel het mij extra op hoe flirterig en positief zij was richting Dirk. Ze zoende hem de hele dag/avond.Heel flauw om nu zo te blijven benadrukken dat zijn gebit je tegenstaat, dat had ze toch al binnen 5 minuten opgemerkt kunnen hebben?

Ik denk oprecht dat zij dacht dat hij een man met een bepaalde status was en er financieel goed bij zat (zeg ik dat netjes genoeg 🤪). Ze was met name zo te spreken over zijn pak en schoenen etc. En daar kwam de dag erop dus voor haar verandering in toen hij in een zgn simpele polo en spijkerbroek (haar woorden) ging reizen.

Nu begrijp ik ook beter dat zij altijd op die zgn foute mannen valt en zo te zien zal zij dit blijven doen, voor haar is status heel erg belangrijk blijkbaar. Overigens denk ik dat die zgn ‘foute’ mannen helemaal niet zo fout waren, maar juist Anneke snel doorhadden

Eens, Dirk mag blij zijn dat zij hem niet wil, wat een haai. Zij zegt wel haar best te doen om er goed uit te zien, maar die trouwjurk zat niet bepaald top, kierde aan de zijkant van haar rug die de 70 al was gepasseerd Dan kan je jezelf jonger voelen, ik zag wat anders.  

watertoren schreef op 07-02-2024 om 14:44:

[..]

Ik vind nu mannen van mijn leeftijd niet meer aantrekkelijk dus zeker geen mannen die nog eens 7 jaar ouder zijn. Mijn eigen man heb ik altijd aantrekkelijk gevonden maar ik ging op een gegeven moment het leeftijdsverschil wel merken meer in de zin dat hij een rustiger leven wilde leiden dan ik.

Dat begrijp ik wel, ik zou ook geen man willen die 7 jaar ouder is. Maar als Anneke alleen een jongere of van gelijke leeftijd wil, dan kan ze dit van te voren aangeven. Lopen flirten, zoenen en daarna die man afkraken omdat de leeftijd, kleding en gebit niet naar haar zin is kan gewoon niet.

watertoren

watertoren

07-02-2024 om 16:01 Topicstarter

De experts houden niet altijd rekening met jouw wensen. Dat hebben vorige deelnemers al menigmaal verteld. Bijvoorbeeld dat je afknapt op iemand met een Limburgs accent en dat je dan toch aan een Limburger gekoppeld wordt. Denk dat ze dat expres voor de kijkcijfers doen. Dat ze Malou en Sarath gekoppeld hebben is toch ook een stel waarbij iedereen gelijk zei van dat wordt niks. 

Ik vind die Bastiaan zo’n aparte stem hebben. Ik denk dat hij ieder moment moppen kan gaan tappen of zo. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.