Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2024

Gisteren is MAFS weer begonnen. Wie kijkt er Ook? Praat er hier over mee.


madee schreef op 11-03-2024 om 17:58:

[..]

Wat worden we ook eigenlijk ‘dom’ gehouden over iedereen (als je het alleen met de info uit het tv programma moet doen tenminste )

Vind ik ook hoor. We leren de deelnemers eigenlijk maar heel oppervlakkig kennen. David heeft in Zweden gewoond, daar wil ik wel wat over weten. Of Suzanne die haar broertje verloor. Of Kim hoe zij het werken in onderwijs vindt. Ik noem maar wat.

Roos55 schreef op 11-03-2024 om 18:06:

[..]

Zoals jij over hem schrijft denk ik dat hij geen relatie heeft .

Ik denk dat ze getrouwd blijven en dat we dan naderhand horen dat het maar kort stand heeft gehouden doordat hun levens uiteen lopen en de afstand. Zoiets.

Even iets anders: Laura en Cathalijne van vorig jaar schijnen ook uit elkaar te zijn 

Oh dat is jammer

madee schreef op 11-03-2024 om 17:58:

[..]

Ah zo, dan wil ie er z’n werk van gaan maken denk ik. Wie weet heeft Jerney daar geen moeite mee, maar we zullen zien.

Wat worden we ook eigenlijk ‘dom’ gehouden over iedereen (als je het alleen met de info uit het tv programma moet doen tenminste )

Er is ook nog zoiets als privacy, toch?

(Ik denk wel dat mensen van tevoren goed doorgelicht worden, voordat ze mee mogen doen).

Beterlaat2021! schreef op 12-03-2024 om 10:39:

[..]

Er is ook nog zoiets als privacy, toch?

(Ik denk wel dat mensen van tevoren goed doorgelicht worden, voordat ze mee mogen doen).

Tuurlijk, maar ik zie door dit forum allerlei andersoortige info voorbijkomen dan dat ze op tv laten zien. Het geeft gewoon een heel ander beeld van situaties.

watertoren

watertoren

12-03-2024 om 11:12 Topicstarter

Yumi schreef op 11-03-2024 om 11:16:

[..]

Ik ken hem niet, maar ik lees hier van iemand die hem wel kent, dat hij veel drinkt en het type lang leve de lol is. Bij mij gaan dan de alarmbellen af, want iemand die veel drinkt wil ik niet bij mijn kinderen.

Jeffrey is ook hofnar bij de raad van 11 in Breda (Kielegat). Dat zijn allemaal wel echte feestneuzen en bierdrinkers. Lang voor de Carnaval zijn die al elk weekend op stap. Zeker vanaf 11 november.

Ik vind Jeppe en Jantine goed bezig, ze stellen zichzelf en elkaar (de) goede vragen en blijven er rustig en open onder.
Ik heb helemaal geen zin om Anneke straks weer te zien….brrrr

watertoren

watertoren

13-03-2024 om 08:17 Topicstarter

Ik vind Jeppe en Jantine ook leuke en verstandige mensen. 
Dirk heeft een grote plaat voor zijn kop. Ik zou niet alleen afknappen vanwege zijn uiterlijk maar ook omdat hij zo dom is. 

watertoren

watertoren

13-03-2024 om 08:24 Topicstarter

Er wordt wel overdreven veel reclame gemaakt voor Magnum ijs. 

Suzanne 'weet nu hoe de vlag hangt'.
Ja, halfstok.

Beterlaat2021! schreef op 13-03-2024 om 09:02:

Suzanne 'weet nu hoe de vlag hangt'.
Ja, halfstok.

Suzanne, wil hem niet kwetsen dus zegt ze het vonkje te missen.... voor de camera wil ze wel kwijt dat ze zich niet seksueel aangetrokken voelt en hem niet aantrekkelijk vind... Ik kan me niet voorstellen dat ze niet begrijpt dat hij dit alsnog ziet 

Beterlaat2021! schreef op 13-03-2024 om 09:02:

Suzanne 'weet nu hoe de vlag hangt'.
Ja, halfstok.

Op de grond toch?

watertoren

watertoren

13-03-2024 om 09:16 Topicstarter

Yumi schreef op 13-03-2024 om 09:10:

[..]

Suzanne, wil hem niet kwetsen dus zegt ze het vonkje te missen.... voor de camera wil ze wel kwijt dat ze zich niet seksueel aangetrokken voelt en hem niet aantrekkelijk vind... Ik kan me niet voorstellen dat ze niet begrijpt dat hij dit alsnog ziet

Ja precies! Ze heeft dit al zo vaak gezegd voor de camera. 

Yumi schreef op 13-03-2024 om 09:10:

[..]

Suzanne, wil hem niet kwetsen dus zegt ze het vonkje te missen.... voor de camera wil ze wel kwijt dat ze zich niet seksueel aangetrokken voelt en hem niet aantrekkelijk vind... Ik kan me niet voorstellen dat ze niet begrijpt dat hij dit alsnog ziet

Toch kan ik dat best begrijpen, want ze weet dan toch al dat ze hem nooit meer ziet of spreekt tegen die tijd dat het wordt uitgezonden. Handig? Nee, maar snap het wel.

Suzanne heeft duidelijk problemen met aangeraakt worden.  Eén zoen op de wang vond ze al niet fijn.  Van het handen  vasthouden voor het eten schrok ze ook nogal.
( Daar is toch iets niet helemaal in orde, vrees ik. )


https://www.youtube.com/watch?v=Df0czyUonTc

En die Malou blijft maar een boze kop houden. Die gaat nu echt voor zichzelf kiezen.
What's new?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.