Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


Lees net dat ook Stephan en Patricia uit elkaar zijn. Alleen Laura en Cathelijne zijn nog samen.

BlairW schreef op 10-03-2023 om 06:36:

Lees net dat ook Stephan en Patricia uit elkaar zijn. Alleen Laura en Cathelijne zijn nog samen.

Ik las het ook en het verbaasde me niks. Ik snap niet dat Patricia aangaf dat ze door wilde gaan met het huwelijk want er was alleen vriendschap en geen aantrekkingskracht. Misschien is ze door gegaan omdat ze anders geen huwelijksfeest hadden gehad.

Ik had juist bij hen wel het idee dat ze elkaar gaandeweg steeds leuker gingen vinden. Zeker als ik zo Patricia hoorde bij het laatste gesprek. En begreep ook uit hun reactie dat ze wel intiem waren geweest toen Carlo begon met zijn “mag ik een brutale vraag stellen”. Dus ik had dit niet helemaal verwacht, omdat ik echt het gevoel had dat zij steeds hechter werden.

Het was dus één rampenseizoen.
Ondanks de ongetwijfeld deskundige en langdurige voorbereiding.

Ik vind dat de experts te weinig naar seksuele aantrekkingskracht kijken. Ik had bij Loes, Paula en Patricia gelijk al het gevoel dat het niet zou gaan klikken qua uiterlijk. Bij Paula en Remco passen ook de karakters niet bij elkaar dus van die match snapte ik helemaal niks van. 
Ik begrijp ook niet dat er dan toch nog mensen zijn die zich nog voor zo'n programma in gaan schrijven. Er is maar 1 stel bij elkaar gebleven maar we moeten natuurlijk ook nog afwachten of dit wel een blijvertje is.

BlairW schreef op 10-03-2023 om 08:25:

Ik had juist bij hen wel het idee dat ze elkaar gaandeweg steeds leuker gingen vinden. Zeker als ik zo Patricia hoorde bij het laatste gesprek. En begreep ook uit hun reactie dat ze wel intiem waren geweest toen Carlo begon met zijn “mag ik een brutale vraag stellen”. Dus ik had dit niet helemaal verwacht, omdat ik echt het gevoel had dat zij steeds hechter werden.

Ja, het antwoord op de brutale vraag had ik ook niet zien aankomen en hoe ze daar op dat moment samen zaten, ook niet. Maar dat ze uit elkaar zijn verbaast mij dan weer juist niet. 

BlairW schreef op 10-03-2023 om 08:25:

Ik had juist bij hen wel het idee dat ze elkaar gaandeweg steeds leuker gingen vinden. Zeker als ik zo Patricia hoorde bij het laatste gesprek. En begreep ook uit hun reactie dat ze wel intiem waren geweest toen Carlo begon met zijn “mag ik een brutale vraag stellen”. Dus ik had dit niet helemaal verwacht, omdat ik echt het gevoel had dat zij steeds hechter werden.

Patricia heeft er dus alles aan gedaan om te proberen om gevoelens te krijgen en dat wilde ze ook graag maar ja dat heeft dus niet geholpen.

Of het waar is weet ik niet maar Nicole heeft laten weten dat ze Martijn al wel ontmoet had voor hun huwelijk. Ze hadden elkaar op Ibiza wel gezien.

Martijn en Patricia kenden elkaar ook, hoe groot is die vriendengroep wel niet?

Ik heb even kort met Patricia staan praten. We komen allebei uit Den Bosch, we hebben gemeenschappelijke vrienden en het klikte, maar meer niet. Ik zie deze week pas op tv dat Stephan überhaupt in tranen is. Daar heb ik helemaal niets mee te maken.”

watertoren schreef op 10-03-2023 om 09:47:

Of het waar is weet ik niet maar Nicole heeft laten weten dat ze Martijn al wel ontmoet had voor hun huwelijk. Ze hadden elkaar op Ibiza wel gezien.

Ja en dat was een week voor het huwelijk terwijl ze wel wisten dat ze gematcht waren maar niet aan wie. Zij wilde niks met hem met oog op het aanstaande huwelijk, hij vond het geen punt nog even een vrouw te versieren. Las ik hoor...

Maarten en Richelle ook uit elkaar?

Yumi schreef op 09-03-2023 om 10:14:

Ik vond Maarten en Richelle een leuk stel om te zien.
Het viel mij wel op dat Maarten het erg vaak over een gezin stichten had, dat zou mij echt benauwen. Bijvoorbeeld tijdens het bekijken van het huis van Richelle, dat er wel 3 kinderen in pasten Je bent aan het daten en ziet voor het eerst haar huis
Dat hij het over de afstand heeft begrijp ik maar hij herhaalde mij te vaak het liefst in Enschede te blijven wonen, omdat hij daar zijn vrienden en familie had, dat is andersom toch ook zo?

Dat je bespreekt in de toekomst kinderen te willen en dat er op den duur een oplossing voor de afstand gevonden moet worden, prima maar daarmee stopt het in de beginfase. Zeker als de ander nog niet eens weet of er meer is dan....

 

Francois benauwde het toen Wilfred voor een woning wou gaan kijken.

Francois schijnt nu helemaal verliefd te zijn op een Belg die hij heeft leren kennen bij een tankstation. 

watertoren schreef op 10-03-2023 om 08:40:

Ik vind dat de experts te weinig naar seksuele aantrekkingskracht kijken. Ik had bij Loes, Paula en Patricia gelijk al het gevoel dat het niet zou gaan klikken qua uiterlijk. Bij Paula en Remco passen ook de karakters niet bij elkaar dus van die match snapte ik helemaal niks van.
Ik begrijp ook niet dat er dan toch nog mensen zijn die zich nog voor zo'n programma in gaan schrijven. Er is maar 1 stel bij elkaar gebleven maar we moeten natuurlijk ook nog afwachten of dit wel een blijvertje is.

Juist dit valt ook niet te voorspellen/onderzoeken. Er is een chemie of niet, zo zie ik het! Wat voor de 1 qua uiterlijk aantrekkelijk is, is het voor een ander juist helemaal niet. Mooie speling vd natuur 😉

Kersje schreef op 10-03-2023 om 13:02:

[..]

Juist dit valt ook niet te voorspellen/onderzoeken. Er is een chemie of niet, zo zie ik het! Wat voor de 1 qua uiterlijk aantrekkelijk is, is het voor een ander juist helemaal niet. Mooie speling vd natuur 😉

Inderdaad. Ik denk dat je nooit kan voorspellen of die aantrekkingskracht er gaat zijn. Dat blijkt wel, want als ik Richelle en Maarten, Loes en Wichian en Patricia en Stephan zo zag dan vond ik die qua uiterlijk en ook qua manier van leven, gedrag, persoonlijkheden prima matchen. En dat zal ook de reden zijn dat ze dus gematcht zijn. Maar of die fysieke aantrekkingskracht er ook gaat zijn of komen, valt gewoon niet te voorspellen. En dan kan je zeggen dat de experts het niet goed hebben gedaan, maar beide stellen gaven ook aan dat ze helemaal begrepen waarom ze een match waren, dat op papier alles klopte, maar dat dat laatste stukje mist. En dat laatste stukje is dus net hetgeen waar de experts geen invloed op hebben. Dus in die zin hebben de experts het juist echt goed gedaan dit seizoen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.