Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


Ik kreeg bij Wichian de indruk dat hij door de experts/het programma gedwongen werd om op dat weekend te blijven, terwijl hij eigenlijk met Loes mee had gewild om haar "veilig thuis te brengen". 
Jammer dat ze toch uit elkaar zijn. Wij hadden verwacht dat zij niet getrouwd zouden blijven, maar na de "scheiding" de relatie wel verder zouden gaan onderzoeken. Ik weet alleen niet of dat ook een optie is binnen het programma. 

afrodite05 schreef op 08-03-2023 om 06:37:

Ik kreeg bij Wichian de indruk dat hij door de experts/het programma gedwongen werd om op dat weekend te blijven, terwijl hij eigenlijk met Loes mee had gewild om haar "veilig thuis te brengen".
Jammer dat ze toch uit elkaar zijn. Wij hadden verwacht dat zij niet getrouwd zouden blijven, maar na de "scheiding" de relatie wel verder zouden gaan onderzoeken. Ik weet alleen niet of dat ook een optie is binnen het programma.

Ze hebben het nog een maand of 3 geprobeerd toen de opnames voorbij waren. Maar ja, een man kan nog zo lief en sympathiek zijn maar als de seksuele aantrekkingskracht ontbreekt dan houdt het op he. In een interview zei Loes dat wanneer ze aan het knuffelen waren ze nooit de behoefte voelde om hem te kussen.

watertoren schreef op 08-03-2023 om 05:51:

Ik lees net dat Loes en Wichian toch uit elkaar zijn. Wat jammer! Het laatste stukje ontbrak bij Loes en dat was de aantrekkingskracht. Bij Wichiam kwam het als donderslag bij heldere hemel. Loes weet dat ze hem verdriet heeft gedaan maar er moesten knopen doorgehakt worden.

Ik vind dit geen verrassing eerlijk gezegd.

Kersje schreef op 08-03-2023 om 10:05:

[..]

Ik vind dit geen verrassing eerlijk gezegd.

Ik ook niet. Ik begreep dat het keuzemoment al maanden na de bruiloft is. Als je in deze situatie na maanden nog niks voelt, gaat dat m.i. ook niet meer komen. Hetzelfde voor Richelle, die vlinders hadden er al lang moeten zijn.

afrodite05 schreef op 08-03-2023 om 06:37:


Jammer dat ze toch uit elkaar zijn. Wij hadden verwacht dat zij niet getrouwd zouden blijven, maar na de "scheiding" de relatie wel verder zouden gaan onderzoeken. Ik weet alleen niet of dat ook een optie is binnen het programma.

Ik neem aan dat men het nu verder zelf mag bepalen, daar hoeft het programma niet  meer aan te pas te komen, hoop ik.  Maar dan ben je natuurlijk ook de 'professionele begeleiding 😝 kwijt.....

Beterlaat2021! schreef op 08-03-2023 om 13:53:

[..]

Ik neem aan dat men het nu verder zelf mag bepalen, daar hoeft het programma niet meer aan te pas te komen, hoop ik. Maar dan ben je natuurlijk ook de 'professionele begeleiding 😝 kwijt.....

Ja en wie gaat het redden zonder een Patrick die je blijft doorzagen?

Ik ben net begonnen aan de Vlaamse versie. Het gaat inderdaad een stuk sneller, in de eerste aflevering hebben al meteen twee stellen elkaar gezien. Ik vind de ceremonie wel echt minder dan in NL, die zijn hier naar mijn mening veeel mooier. 

Brabeau schreef op 08-03-2023 om 10:45:

[..]

Ik ook niet. Ik begreep dat het keuzemoment al maanden na de bruiloft is. Als je in deze situatie na maanden nog niks voelt, gaat dat m.i. ook niet meer komen. Hetzelfde voor Richelle, die vlinders hadden er al lang moeten zijn.

Bij Cathelijne en Laura werd er gesproken over de bruiloft die 6 weken geleden was. 

2 van de 6 koppels lijken nog bij elkaar te zijn, ben erg benieuwd of ze bij elkaar blijven.
Laura en Cathalijne
Patricia en Stephan

Maarten en Richelle ijn 1 1/2 maand na de opname van vanavond uit elkaar gegaan.
Maarten en Richelle uit MAFS zetten punt achter huwelijk: 'Gevoel kwam niet' | RTL Boulevard

Francois heeft een nieuwe liefde
Het gaat volgens RTL Boulevard om de Belgische Joël, die François opviel op een parkeerplaats toen hij tijdens het tanken koffie ging halen. Ze zijn vier keer per week samen in Maastricht.
François vindt na Married at first sight liefde op parkeerplaats tankstation | Show | AD.nl

Ik hoop heel erg dat Stephan en Patricia het redden. Vind dat echt een leuk koppel! Mooi om te zien hoe Patricia zich open stelt, terwijl ze in het begin toch wat bedenkingen heeft. En ook goed dat Stephan meteen iets doet met de dingen die Patricia aan geeft. Ik vind dat ze dat beide heel goed doen! Ze zijn eerlijk naar elkaar over hun gevoel en zijn respectvol. En ik zie bij hen ook echt wel de lol die ze samen hebben. Goede match als ik het zo zie!
Jammer dat het bij Maarten en Richelle toch niet is gelukt. Ik merkte bij haar inderdaad wel wat terughoudends. Maarten had meer gevoel dan Richelle. Denk ook wel dat de afstand bij hen mee kan spelen. Beide wilden ook hun plek niet verlaten, dat had nog wel een probleem kunnen worden. 

BlairW schreef op 08-03-2023 om 22:06:

[..]

Bij Cathelijne en Laura werd er gesproken over de bruiloft die 6 weken geleden was.

Een ander stel had het over dat ze een paar maanden geleden getrouwd waren. Zal wel per koppel schelen.

BlairW schreef op 08-03-2023 om 23:15:

Ik hoop heel erg dat Stephan en Patricia het redden. Vind dat echt een leuk koppel! Mooi om te zien hoe Patricia zich open stelt, terwijl ze in het begin toch wat bedenkingen heeft. En ook goed dat Stephan meteen iets doet met de dingen die Patricia aan geeft. Ik vind dat ze dat beide heel goed doen! Ze zijn eerlijk naar elkaar over hun gevoel en zijn respectvol. En ik zie bij hen ook echt wel de lol die ze samen hebben. Goede match als ik het zo zie!
Jammer dat het bij Maarten en Richelle toch niet is gelukt. Ik merkte bij haar inderdaad wel wat terughoudends. Maarten had meer gevoel dan Richelle. Denk ook wel dat de afstand bij hen mee kan spelen. Beide wilden ook hun plek niet verlaten, dat had nog wel een probleem kunnen worden.

Volledig met je eens!

Vind het echt knap hoe Patricia zich openstelt. Overal wordt geschreven dat Loes zo oprecht is, maar dat zie ik niet zo, want ze had zoveel excuses steeds om af te taaien. Niet blijven logeren bij Wichian, hoofdpijn bij het koppelsweekend etc. Heb meer het idee dat ze het heeft ‘gespeeld’ tijdens het programma en het vooral niet voor de camera’s wilde beëindigen. Wel verdrietig voor Wichian, die zag hen al samen met kinderen, had ik ook al zo mijn bedenkingen bij. Als er in al die maanden nog geen zoen is geweest, dan zegt dat toch al genoeg lijkt mij? 

Ik vond Maarten en Richelle een leuk stel om te zien.
Het viel mij wel op dat Maarten het erg vaak over een gezin stichten had, dat zou mij echt benauwen. Bijvoorbeeld tijdens het bekijken van het huis van Richelle, dat er wel 3 kinderen in pasten  Je bent aan het daten en ziet voor het eerst haar huis  
Dat hij het over de afstand heeft begrijp ik maar hij herhaalde mij te vaak het liefst in Enschede te blijven wonen, omdat hij daar zijn vrienden en familie had, dat is andersom toch ook zo? 

Dat je bespreekt in de toekomst kinderen te willen en dat er op den duur een oplossing voor de afstand gevonden moet worden, prima maar daarmee stopt het in de beginfase. Zeker als de ander nog niet eens weet of er meer is dan....

Yumi schreef op 09-03-2023 om 10:14:

Ik vond Maarten en Richelle een leuk stel om te zien.
Het viel mij wel op dat Maarten het erg vaak over een gezin stichten had, dat zou mij echt benauwen. Bijvoorbeeld tijdens het bekijken van het huis van Richelle, dat er wel 3 kinderen in pasten Je bent aan het daten en ziet voor het eerst haar huis
Dat hij het over de afstand heeft begrijp ik maar hij herhaalde mij te vaak het liefst in Enschede te blijven wonen, omdat hij daar zijn vrienden en familie had, dat is andersom toch ook zo?

Dat je bespreekt in de toekomst kinderen te willen en dat er op den duur een oplossing voor de afstand gevonden moet worden, prima maar daarmee stopt het in de beginfase. Zeker als de ander nog niet eens weet of er meer is dan....

Ik vond ze niet zo'n leuk stel. Maarten komt over als het braafste jongetje van de klas die zich graag laat verwennen en daar ook menigmaal op aan stuurde. Ik krijg ook een beetje de kriebels van volwassen mannen die zo de zorgzaamheid in hun (potentiele) partner prijzen. En inderdaad op zijn manier toch ook wel graag zijn zin willen krijgen. Haar vind ik een beetje non-descript. Aardig maar wie is ze nou? 


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.