Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mafs 2023

Ik zie net dat Mafs al begint deze week!


Snap dat ook niet. Waarom al die opdrachten nog? Ze matchen gewoon niet, dat kan toch?
Ik vraag me trouwens wel af of het met Loes en Wichian nog zo goed gaat? Op vakantie en bij het etentje waren ze echt leuk samen en zag je die twinkeling bij Loes. Maar nu met het samenwonen vond ik haar ineens heel anders. Veel kattiger, weinig geduld. Beetje onaardig was ze. En ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren met Wilfred en François. Heb het idee dat de afstand bij hen toch ook wel gaat meespelen en dat Wilfred sneller wil dan François.
Richelle en Maarten blijf ik leuk vinden samen! Die hebben het volgens mij ook gewoon echt leuk en is een goede match. Ook nu met het samenwonen klikt het nog steeds. Die zie ik wel echt bij elkaar blijven. Net als Cathelijne en Laura. Had dat in eerste instantie niet verwacht, maar volgens mij zijn die echt allebei even gek op elkaar Leuk om te zien!
Patricia en Stephan, ik hoop vooral dat zij elkaar vinden. Zo op het oog vind ik het een heel leuk stel dat goed bij elkaar past. Ik weet alleen niet of Patricia de fysieke aantrekkingskracht gaat vinden. Die moet er natuurlijk wel zijn. 

Nou zag ik gister weer even die ene deskundige, die seksuologe. Mijn God wat een open deuren worden door haar ingetrapt zeg. "ja als je gaat samenwonen moet je je weer helemaal opnieuw verhouden tot elkaar" Joh? Echt? en daar heb je zes jaar voor gestudeerd?
Enfin, jullie begrijpt: ze irriteert me

Ik heb het net terug gekeken. Stephan straalt helemaal maar ik hou mijn hart vast voor hem. Ben bang dat hij weer in de friendzone beland. Ik denk niet dat Patricia de fysieke aantrekkingskracht gaat vinden wat ik eigenlijk goed begrijp. Hij is echt heel aardig maar hij heeft de looks niet. Het oog wil tenslotte ook wat. Patricia zei dat op de trouwdag al dat ze haar hoofd niet voor hem om zou draaien als ze hem tegen was gekomen.

Eens met BlairW, het gaat niet goed met Wichian en Loes. Ik zag tijdens het vakantie etentje ook die twinkeling... toch zie ik die twee niet bij elkaar blijven. Aantal weken geleden schreef ik al, hij is het niet voor haar. 

Ik had gisteren het gevoel dat ze hem zo snel mogelijk de deur uit wou hebben. Het zijn beide mensen die graag de touwtjes in handen hebben, mede door hun verleden. Wichian is (goedbedoeld) erg aanwezig, dat stoort als je zoals Loes samenwonen eigenlijk niet kan combineren met je baan. Wichian zei dat ze niet zo maar vrij kon nemen en hij wel, maar als hij 3 keer per dag contact had was het ook goed. Waarmee hij weer te aanwezig is, en daar zou ik ook gek van worden...  

Ik kreeg ook sterk het gevoel dat Loes hem weg wilde hebben en hem helemaal zat was. Ze kon niet wachten tot hij zijn worstenbrood op had. 
Wilfred en Francois zie ik ook niet bij elkaar blijven. De afstand is erg groot en Francois is nog niet verliefd zei hij.

watertoren schreef op 22-02-2023 om 10:04:

Ik heb het net terug gekeken. Stephan straalt helemaal maar ik hou mijn hart vast voor hem. Ben bang dat hij weer in de friendzone beland. Ik denk niet dat Patricia de fysieke aantrekkingskracht gaat vinden wat ik eigenlijk goed begrijp. Hij is echt heel aardig maar hij heeft de looks niet. Het oog wil tenslotte ook wat. Patricia zei dat op de trouwdag al dat ze haar hoofd niet voor hem om zou draaien als ze hem tegen was gekomen.

Ik vind Stephan niet onaantrekkelijk eigenlijk. Ik vind ze qua uiterlijk ook wel goed matchen. Maar aantrekkingskracht kan je niet afdwingen.

Madamecannibale schreef op 22-02-2023 om 11:21:

[..]

Ik vind Stephan niet onaantrekkelijk eigenlijk. Ik vind ze qua uiterlijk ook wel goed matchen. Maar aantrekkingskracht kan je niet afdwingen.

Ik vind helemaal niet dat ze goed matchen qua uiterlijk. Patricia vind ik een aantrekkelijke vrouw (behalve haar stem) . Stephan daar zie ik niks aantrekkelijks in en ik ben bang dat Patricia dat ook vind. Ik hoop dat ik het fout zie want ik gun het Stephan wel.

Madamecannibale schreef op 22-02-2023 om 11:21:

[..]

Ik vind Stephan niet onaantrekkelijk eigenlijk. Ik vind ze qua uiterlijk ook wel goed matchen. Maar aantrekkingskracht kan je niet afdwingen.

Ik vind hem ook niet onaantrekkelijk hoor. Gewoon een leuke man om te zien. Beetje klein voor mij, maar dat is het wel. 

Lexus schreef op 22-02-2023 om 07:45:

Nou zag ik gister weer even die ene deskundige, die seksuologe. Mijn God wat een open deuren worden door haar ingetrapt zeg. "ja als je gaat samenwonen moet je je weer helemaal opnieuw verhouden tot elkaar" Joh? Echt? en daar heb je zes jaar voor gestudeerd?
Enfin, jullie begrijpt: ze irriteert me

Ik snap sowieso die seksuologe niet , ze kennen elkaar nog zo kort en dan al dat gepush van haar, geef die stellen eerst maar eens weken zo niet maanden de tijd om elkaar te leren kennen. Ook die vraag eerder of een stel al intiem is geweest, echt belachelijk.

majorette2005 schreef op 22-02-2023 om 11:59:

[..]

Ik snap sowieso die seksuologe niet , ze kennen elkaar nog zo kort en dan al dat gepush van haar, geef die stellen eerst maar eens weken zo niet maanden de tijd om elkaar te leren kennen. Ook die vraag eerder of een stel al intiem is geweest, echt belachelijk.

ja en dan met een veer en een blinddoek komen omdat dat stel meer pit moet krijgen, terwijl die goeie mensen elkaar drie dagen kennen en te kennen geven het rustig aan te willen doen. Pff zo'n misser. 

watertoren schreef op 22-02-2023 om 11:30:

[..]

Ik vind helemaal niet dat ze goed matchen qua uiterlijk. Patricia vind ik een aantrekkelijke vrouw (behalve haar stem) . Stephan daar zie ik niks aantrekkelijks in en ik ben bang dat Patricia dat ook vind. Ik hoop dat ik het fout zie want ik gun het Stephan wel.

Daarin verschillen wij qua mening dan. Ik vind ze allebei wel aantrekkelijk om te zien.


Ik snap die seksuologe ook niet. Ze luistert ook helemaal niet naar wat die stellen zeggen. Ook dat vreemde advies toen bij Maarten en Richelle met dat veertje en die blinddoek. Van alle experts vind ik alleen die andere vrouw het nog enigszins goed doen.

Miepjecody

Miepjecody

22-02-2023 om 13:46 Topicstarter

Madamecannibale schreef op 22-02-2023 om 13:06:

[..]

Daarin verschillen wij qua mening dan. Ik vind ze allebei wel aantrekkelijk om te zien.


Ik snap die seksuologe ook niet. Ze luistert ook helemaal niet naar wat die stellen zeggen. Ook dat vreemde advies toen bij Maarten en Richelle met dat veertje en die blinddoek. Van alle experts vind ik alleen die andere vrouw het nog enigszins goed doen.

Patricia heeft niet alleen een rookstem, maar ook een rookhoofd

Miepjecody schreef op 22-02-2023 om 13:46:

[..]

Patricia heeft niet alleen een rookstem, maar ook een rookhoofd

Ze zei dat mensen vaak denken dat ze een echte roker is maar dat ze heel af en toe een sigaretje rookt. Ze rookt niet dagelijks en heeft gewoon zo'n stem. 

watertoren schreef op 22-02-2023 om 14:02:

[..]

Ze zei dat mensen vaak denken dat ze een echte roker is maar dat ze heel af en toe een sigaretje rookt. Ze rookt niet dagelijks en heeft gewoon zo'n stem.

Dat denk ik ook. Sommige mensen hebben nu eenmaal zo'n stem.

Miepjecody

Miepjecody

22-02-2023 om 14:26 Topicstarter

watertoren schreef op 22-02-2023 om 14:02:

[..]

Ze zei dat mensen vaak denken dat ze een echte roker is maar dat ze heel af en toe een sigaretje rookt. Ze rookt niet dagelijks en heeft gewoon zo'n stem.

Tja ik weet niet, vind haar voor haar leeftijd niet heel goed er uit zien. Of veel make up gebruikt, teveel zo'n?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.