Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren


Zorroo schreef op 02-06-2026 om 18:04:

[..]

Wat ontzettend balen zeg. Ze zijn zeker bang dat er niemand komt vanwege die wedstrijd. Maar voor veel mensen geldt juist het omgekeerde natuurlijk.

Ja ze slaan zo 2 vliegen in 1 klap natuurlijk. En er zullen genoeg mensen zijn die het ideaal vinden maar er zijn ook genoeg mensen die helemaal niks met voetbal hebben.

Vond vroeger de reclames een stuk leuker. Zag net  toevallig nog de reclame terug van de Gouden Gids met de garnalenpellers.

het enige leuke bij de reclames op npo is Loekie 😁

lientje69 schreef op 02-06-2026 om 19:18:

Vond vroeger de reclames een stuk leuker. Zag net toevallig nog de reclame terug van de Gouden Gids met de garnalenpellers.

En de oudere reclames van Even Apeldoorn Bellen waren ook hilarisch. Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren.

Joepie, er zijn weer nieuwe reclames voor nix18. Met het 'frisje'. Waarom laten ze dat toch zo sneu klinken? Iedereen krijgt een lekker drankje, 'en ik mam?', 'ja, het is dan wel vakantie maar je krijgt gewoon een frisje!'.

Waarom niet 'kijk, voor jou heb ik je favoriete smoothie gemaakt', of zoiets? Dit is nou niet echt een positieve benadering.. 

Foutje, bedankt! Was ook erg leuk. 

Beerlover schreef op 03-06-2026 om 21:02:

Foutje, bedankt! Was ook erg leuk.

Ja, met Rijk de Gooijer. Mag ik ff vangen?

Ik hoor hier net iemand emmel in plaats van emmer zeggen en moest ineens denken aan een hele oude reclame voor Remia. Die kan dus echt niet meer.

Het gaat erom dat Remia erg populair is bij de Chinezen. Bij een kraampje staat een hele rij Chinezen en die vragen dan steeds om een emmel Lemia Flietsaus, dlie emmel Lemia Flietsaus. Te flauw voor woorden maar zo hilarisch toen. En effectief want iedereen had het over dlie emmel Lemia Flietsaus. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.