Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
MartinJ
24-05-2026 om 12:02
Monus schreef op 20-05-2026 om 20:20:
Elke keer als de nieuwe reclame van Vodafone weer voorbij komt slaak ik een diepe zucht. Zangeres Bente begint te zaniken en zeuren dat haar internet te traag is, en gaat dan vliegensvlug er vandoor op alles wat volkomen toevallig voorbij komt, zoals een scooter, en zelfs als waterskiër waarbij ze zelfs huizenhoog de lucht in gaat. Zelden zo’n stomme irritante reclame gezien.
Inderdaad vreselijk irritant. En dan moet er ook nog een stemmetje bij van iemand die zegt: "ze vind dat het snel moet" of iets met die strekking. We zijn niet achterlijk want ze zit al steeds te blèren dat haar internet traag is en sneller moet. Ik snap niet dat een zangeres als Bente die ik toch wel hoog had zitten, zich leent voor zo'n stompzinnige reclame. En tegen die verwende nesten die vinden dat hun internet te traag is zou ik dit willen zeggen. Mijn eerste modem voor het internet had een snelheid van 56 kbps. Dat is 0,056 Mbps. Dan kan je roepen dat je internet traag is.
Beerlover
24-05-2026 om 12:08
en dat jochie in een vorige versie die met zijn hoofd tegen de muur beukt. Heel verkeerd voorbeeld...