Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Hemke
07-02-2026 om 13:03
Met hansie op vakansie, van d reizen, beloof ik.
Die vent zie ik wel eens voor bij komen, iets met voetballen, zijn vrouw? draagt een hoed, alsof ze Melanie is.
Herfstappeltaart
07-02-2026 om 13:53
Hemke schreef op 07-02-2026 om 13:03:
Met hansie op vakansie, van d reizen, beloof ik.
Die vent zie ik wel eens voor bij komen, iets met voetballen, zijn vrouw? draagt een hoed, alsof ze Melanie is.
Ja dat is Hans Kraay junior. Inderdaad iets met voetbal en een vrrrrreslijke reclame.
wild-flower
07-02-2026 om 15:39
Die nieuwe reclame van Zonneplan. Goed plan, Zonneplan.
Een gefrustreerde man die zijn tafellaken opeet, naar binnen werkt als een soort walrus.
Ik werd er bijna onpasselijk van.

Monus
07-02-2026 om 16:03
wild-flower schreef op 07-02-2026 om 15:39:
Die nieuwe reclame van Zonneplan. Goed plan, Zonneplan.
Een gefrustreerde man die zijn tafellaken opeet, naar binnen werkt als een soort walrus.
Ik werd er bijna onpasselijk van.Ach, je bent me voor. Ik wachtte tot dit gedrocht van een reclame weer voorbij kwam, want ik wist de naam van het bedrijf niet. Maar, net wat je zegt, het is om van te kokhalzen.
Nikki1973
08-02-2026 om 11:59
Deci schreef op 07-02-2026 om 22:00:
De nieuwste reclame van de HEMA vind ik dan weer wel leuk.
Eens. Vooral de hond met de rookworst