Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Tango schreef op 09-11-2025 om 19:52:

[..]

Is me niet bij gebleven hoe deze ging. Maar volgens mij was het inderdaad helemaal niets 😂

Volgens mij iets met een expres heel vals zingende vrouw in de winkel.

rionyriony schreef op 08-11-2025 om 17:43:

Oh de groente en fruitreclame van Lidl vind ik niet om te harden.

Deze vind ik wel heel leuk.

https://youtu.be/C0MQsm5IC-Q?si=uFKU3knLjZ4PXcg1  juni 2025

"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Simyo". En dan zingen ze nog iets, maar wat toch? Ik versta iets van "Lamperdon", maar dat slaat natuurlijk nergens op.

Fleurtje_5 schreef op 10-11-2025 om 05:43:

[..]

Deze vind ik wel heel leuk.

https://youtu.be/C0MQsm5IC-Q?si=uFKU3knLjZ4PXcg1 juni 2025

Die is ook heel leuk. En die met Thomas Acda en Sergio IJssel vond ik ook altijd heel vermakelijk.

Oh, ik vind die van de Remia wel leuk, vanwege de kleding, het sfeertje en hoe groot het allemaal is. Zal een bak geld gekost hebben die reclame. 
Die van het Kruidvat waar ze gaan kamperen met het kinderkamp vind ik ook weer erg leuk. Lidl en Jumbo reclames vind ik altijd vreselijk. 

Sommige reclames van Jumbo vind ik irritant, vooral als Frank met zijn knorrige pa gaat winkelen, of als het prijzen stormt, maar de meeste vind ik leuk.

De reclame van Hornbach vind ik echt goed. Dat noem ik zelfs kunst.

Ik vind de reclame van AH niks, met die nieuwe bedrijfsleider. Ik vind hem zo stom, ze hadden beter een andere persoon kunnen kiezen. 

LazyCat schreef op 12-11-2025 om 17:19:

Ik vind de reclame van AH niks, met die nieuwe bedrijfsleider. Ik vind hem zo stom, ze hadden beter een andere persoon kunnen kiezen.

Ja eens, ik zie gewoon Jeroen van Koningsbrugge met een bril die doet alsof. Het is niet geloofwaardig. Terwijl ik dat met Frank Lammers om een of andere reden wat minder heb. Niet dat ik niet zie dat het die acteur is, lastig uit te leggen.. 

Zorroo schreef op 12-11-2025 om 19:45:

[..]

Ja eens, ik zie gewoon Jeroen van Koningsbrugge met een bril die doet alsof. Het is niet geloofwaardig. Terwijl ik dat met Frank Lammers om een of andere reden wat minder heb. Niet dat ik niet zie dat het die acteur is, lastig uit te leggen..

Ik heb precies datzelfde gevoel erbij. Heel vreemd inderdaad, maar het klopt nu gewoon niet. 

LazyCat schreef op 12-11-2025 om 23:01:

[..]

Ik heb precies datzelfde gevoel erbij. Heel vreemd inderdaad, maar het klopt nu gewoon niet.

Ja, en ik denk dat dit komt doordat Jeroen van Koningsbrugge te bekend is van ik weet niet hoeveel programma’s. Zijn voorgangster Randy Fokke was veel minder bekend. Daardoor is het volgens mij een vergissing om hem in de reclames te plaatsen. Persoonlijk was ik al lang op hem uitgekeken. 

Monus schreef op 13-11-2025 om 08:04:

[..]

Ja, en ik denk dat dit komt doordat Jeroen van Koningsbrugge te bekend is van ik weet niet hoeveel programma’s. Zijn voorgangster Randy Fokke was veel minder bekend. Daardoor is het volgens mij een vergissing om hem in de reclames te plaatsen. Persoonlijk was ik al lang op hem uitgekeken.

Of omdat het maar een matig acteur is. Frank Lammers van de Jumbo-reclame is ook bekend, maar daar heb ik toch niet het gevoel dat ik zit te kijken naar Ferry Bouman die boodschappen doet

Radioreclame over de week van het leven ofzo. Klinkt erg anti abortus. 
storende reclame vind ik.

De reclame van "Schat ik ga Boer zoekt vrouw in bad kijken" vind ik op de radio superirritant. Ik vind dat stel sowieso irritant. Maar zojuist zag deze reclame op TV en dan is het ineens wel heel leuk. 

Er is een wat mij betreft vreselijk irritant mannetje dat ongegeneerd op de melodie van het lied Fresh loopt, glijdt, springt en danst aan het zingen gaat over zweet dat bij hem niet te ruiken is vanwege Lenor unstoppables. Ik kan hem niet uitstaan.

de radioreclame van Plus. Er wordt zo overdreven in gepraat... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.