Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Van de Aldi, 1 ,denk erom, 1 mag ….
Dan t erin komen met karren vol levensmiddelen.
Het echtpaar, die daar in mee spelen ,😣

Hemke schreef op 12-03-2026 om 21:27:

Van de Aldi, 1 ,denk erom, 1 mag ….
Dan t erin komen met karren vol levensmiddelen.
Het echtpaar, die daar in mee spelen ,😣

Ex-voetballer Andy vd Meijden en zijn vrouw. Hebben ooit een real life soap op tv  gehad.

een of andere spray van Dreft, want je hebt geen rust in je hoofd zolang die aangekoekte schaal nog staat te weken   
Serieus, mensen van Dreft?! 

amarna schreef op 13-03-2026 om 07:58:

[..]

Ex-voetballer Andy vd Meijden en zijn vrouw. Hebben ooit een real life soap op tv gehad.

Vreselijk stel (mijn bescheiden mening).

Zo was er een tijd geleden een hele irritante reclame voor bepaalde stoelen. Ook een vreselijk irritant stel met een dominante vrouw en een sullige man. 

Dat bleek een bekende autocoureur te zijn. Nooit van gehoord.

amarna schreef op 13-03-2026 om 07:58:

[..]

Ex-voetballer Andy vd Meijden en zijn vrouw. Hebben ooit een real life soap op tv gehad.

Praat zijn vrouw altijd zo onduidelijk? Ik kan ze nauwelijks verstaan in die reclame.

Thora schreef op 13-03-2026 om 13:19:

Zo was er een tijd geleden een hele irritante reclame voor bepaalde stoelen. Ook een vreselijk irritant stel met een dominante vrouw en een sullige man.

Dat bleek een bekende autocoureur te zijn. Nooit van gehoord.

Robert Doornbos. Minder irritant dan Andy en Melissa vind ik zelf. 

Herfstappeltaart schreef op 13-03-2026 om 13:08:

[..]

Vreselijk stel (mijn bescheiden mening).

Ze zijn zo platvloers dat ik er wel kan om lachen. 

Er komt net, op 14 maart, reclame voorbij voor de kerstconcerten van andre rieu🫣 
Nadenken over wat je met kerst gaar doen???

Anna76 schreef op 13-03-2026 om 11:00:

een of andere spray van Dreft, want je hebt geen rust in je hoofd zolang die aangekoekte schaal nog staat te weken
Serieus, mensen van Dreft?!

Wat is er gebeurt met dreft, dat 1 druppel dreft niet meer genoeg is voor de vaat 😉

Je hebt dus blijkbaar heel veel droppers nodig voor 1 schaal.

De nieuwe smaak van milka (met koek)
Het smaakt precies zoals je denkt maar het is toch onverwacht onweerstaanbaar 

Elke keer als ik de reclame voor Haribo zie, vraag ik me af waarom die ene man die er aan komt lopen buitengesloten wordt wat betreft de snoepjes. Waarom verstopt iedereen zich voor hem, compleet met de snoepjes? Heeft hij gezondigd? 

Monus schreef op 15-03-2026 om 12:29:

Elke keer als ik de reclame voor Haribo zie, vraag ik me af waarom die ene man die er aan komt lopen buitengesloten wordt wat betreft de snoepjes. Waarom verstopt iedereen zich voor hem, compleet met de snoepjes? Heeft hij gezondigd?

Man en ik roepen inmiddels meestal tegelijk heel hard en heel dramatisch 'kijk uit, vieze mannetje komt eraan'

Wij hadden dezelfde associatie. 

Mugske schreef op 14-03-2026 om 19:57:

[..]

Wat is er gebeurt met dreft, dat 1 druppel dreft niet meer genoeg is voor de vaat 😉

Je hebt dus blijkbaar heel veel droppers nodig voor 1 schaal.

Zolang je de grote Loebas maar niet nodig hebt.

jumbo gaat Frank Lammers vervangen door Snollebollekes Rob Kemps.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.