Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Herfstappeltaart
28-08-2025 om 11:28
Lichtbron schreef op 28-08-2025 om 10:21:
De reclame van KFC. Zo vies... 🤢
Ja die had ik ook genoemd! Bah, met die gesmolten kaas.
Monus
28-08-2025 om 14:50
Tango schreef op 27-08-2025 om 11:27:
Vast al eerder genoemd maar ik vind die reclame voor Social Deal met Beau en die parachute zo vreselijk irritant. Wilde iets bij Social deal gaan bestellen, maar vanwege deze reclame al bijna niet meer
Je bent me voor. Ik vind die reclame verschrikkelijk. Al dat gegil en gekrijs tijdens een reclamefilmpje dat zogenaamd grappig is. Op de radio is voor dezelfde campagne een spotje te horen met een hoop akelig aanstekelijk gegeeuw. En bovendien is van Beau van Erven Dorens bekend dat hij achter de schermen ook woedeaanvallen heeft net als Matthijs van Nieuwkerk. Maar waar Matthijs compleet buiten spel is gezet, mag Beau gewoon door blijven gaan. Niet helemaal eerlijk, toch zeker?
Broodjebrie
28-08-2025 om 15:03
Monus schreef op 28-08-2025 om 14:50:
[..]
Je bent me voor. Ik vind die reclame verschrikkelijk. Al dat gegil en gekrijs tijdens een reclamefilmpje dat zogenaamd grappig is. Op de radio is voor dezelfde campagne een spotje te horen met een hoop akelig aanstekelijk gegeeuw. En bovendien is van Beau van Erven Dorens bekend dat hij achter de schermen ook woedeaanvallen heeft net als Matthijs van Nieuwkerk. Maar waar Matthijs compleet buiten spel is gezet, mag Beau gewoon door blijven gaan. Niet helemaal eerlijk, toch zeker?
Ik ken die verhalen over beau helemaal niet. De verhalen die ik over hem hoor zijn juist positief.
oudmaarnognietkoud
28-08-2025 om 15:27
en ondertussen zit pa(?) een enorme hamburger te eten zonder te knoeien 
Ikwest
31-08-2025 om 10:19
indipender (uit knopje) met dat irritante kind die die nodig opgevoed moet worden door die moeder die dat zichtbaar niet in zich heeft. Echt waar gaat het heen met ons volk met zulke voorbeelden.
Thora
31-08-2025 om 14:34
Ikwest schreef op 31-08-2025 om 10:19:
indipender (uit knopje) met dat irritante kind die die nodig opgevoed moet worden door die moeder die dat zichtbaar niet in zich heeft. Echt waar gaat het heen met ons volk met zulke voorbeelden.
Reclames hangen aan elkaar van veel te bijdehandte kinderen. Zowel op de radio als op TV. Zelfs in de reclames van Kruidvat die ik erg leuk vindt kan ik mij soms storen aan de grote monden van die kinderen. Op de radio heb je dat vreselijke "kind" van Praxis. Kortom ik begrijp je ergernis 
Ginevra
31-08-2025 om 15:29
Thora schreef op 31-08-2025 om 14:34:
[..]
Reclames hangen aan elkaar van veel te bijdehandte kinderen. Zowel op de radio als op TV. Zelfs in de reclames van Kruidvat die ik erg leuk vindt kan ik mij soms storen aan de grote monden van die kinderen. Op de radio heb je dat vreselijke "kind" van Praxis. Kortom ik begrijp je ergernis
Ik ben een ouwe zeur maar ik vind sowieso veel kinderen te bijdehand en dat de omgeving dat kennelijk allemaal geweldig leuk vind. Kinderen die gewoon brutaal of onvriendelijk zijn of overal tussendoor tetteren en iedereen maar lachen van "haha kijk zo'n bijdehandje toch eens". Eh, nou, ik vind dat niet zo geweldig leuk eigenlijk, ik vind dat vervelend gedrag van kinderen. En het dan maar gek en kindonvriendelijk vinden dat er 'adult only' restaurants en hotels komen.
rionyriony
31-08-2025 om 16:07
amarna schreef op 26-08-2025 om 09:02:
Met atleet Usain Bolt voor een wasmiddel.
Hij spreekt zijn naam vreemd uit: I am UsAIN Bolt, de klemtoon op AIN. Het klinkt of hij zegt: I am disabled".
Dat laatste verstond ik inderdaad.
't Is dat je het nu zegt.
Vroeger vond ik Beau van Erven Dorens, als "bal" wel een leuke verschijning, maar de laatste jaren, vooral de laatste tijd, kan ik hem wel schieten. Negatieve associaties dus.
Monus
31-08-2025 om 16:41
Thora schreef op 31-08-2025 om 14:34:
[..]
Ja, en nou hebben ze die reclame van Kruidvat weer van stal gehaald, waar die twee dochters het lef hebben om hun moeder geld te vragen voor het oppassen. Tien euro per uur per dochter. Als ik zoiets had geprobeerd in mijn kindertijd had ik een welverdiende straf gekregen.
Grindelwald
31-08-2025 om 18:43
De radio reclames van schoonmaakbedrijf CSU.
Onverstaanbaar gebrabbel van kinderen die trots zijn op hun ouders die bij dat bedrijf werkzaam zijn.
Broodjebrie
31-08-2025 om 19:21
Grindelwald schreef op 31-08-2025 om 18:43:
De radio reclames van schoonmaakbedrijf CSU.
Onverstaanbaar gebrabbel van kinderen die trots zijn op hun ouders die bij dat bedrijf werkzaam zijn.
Ik heb er ooit gesolliciteerd toen ik bij een vakantiepark wilde werken, dat was destijds in de buurt, maar ik werd niet aangenomen omdat ik geen rijbewijs had, en omdat ik net te ver weg woonde.
Later hoorde ik meerdere verhalen over dat het helemaal niet fijn werken was daar, dus ik ben nu wel blij dat ik er niet ben aangenomen destijds.
Monus
31-08-2025 om 19:41
De nieuwste reclame van Lidl doet pijn aan mijn oren. Een vrouw staat met een koptelefoon op uit enthousiasme voor de prijzen van Lidl echt keihard en knettervals mee te blèren met het lied What a feeling. Het is niet te verdragen om dat aan te horen.
noas_1993
31-08-2025 om 21:07
De reclames over kinderhulp.
Kinderen die vertellen wat ze hebben gekregen van kinderhulp en hoe hun situatie ervoor was. Allemaal ingesproken met zo'n zeurderig stemmetje. Ik denk dat het heel zielig over moet komen ofzo..
nlies
31-08-2025 om 22:27
noas_1993 schreef op 31-08-2025 om 21:07:
De reclames over kinderhulp.
Kinderen die vertellen wat ze hebben gekregen van kinderhulp en hoe hun situatie ervoor was. Allemaal ingesproken met zo'n zeurderig stemmetje. Ik denk dat het heel zielig over moet komen ofzo..
Maakt niet uit voor wie de hulp gevraagd wordt, dieren, kinderen gehandicapten, dementerenden, het zijn allemaal zeurstemmen. Niemand die eens roept: Kom op mensen laten we er samen de schouders onder zetten en zorgen dat die kinderen, dieren, wie dan ook, geholpen worden
oudmaarnognietkoud
01-09-2025 om 11:59
Die reclame van Vanish. Dit is Emma het vlekkenmonster. Mss een goed idee om dat kind fatsoenlijk te leren eten?