Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Grindelwald schreef op 09-06-2025 om 17:47:

Ik heb die reclame van Amazon onderhand ook wel gezien. Met die jongen die gaat verhuizen vanuit de stad naar het strand en daar niet kan skate boarden. Dat liedje wat afgespeeld wordt is een irritant deuntje.

Die vind ik dan juist wel leuk, ook het liedje.

Net zag ik een reclame voor Biofreeze, een smeerseltje voor blessures, dat was een heel irritante stem van die vrouw, zeg!!

De ring reclame met de uitspraak.
Die hebben we vergeten.

Thora schreef op 31-05-2025 om 10:29:

[..]

Postcodeloterij is altijd irritant. Vooral die met Nicolette van Dam die dan zegt...misschien wordt U dan wel miljonair, (ik ben het zelf al jaren maar ik gun het plebs ook wat).

Gelukkig, ik ben niet de enige met deze mening. 

Grietje2 schreef op 21-06-2025 om 08:00:

De ring reclame met de uitspraak.
Die hebben we vergeten.

De regenponcho's. 

Nog zoiets: de reclame van die man die zijn koffer niet kan openen en daarom niet kan inpakken, toot toot de taxi is er, en daarom maar alles heeft aangetrokken.

een radioreclame over kalkaanslag wat verdwenen is. Ik versta die reclame zo slecht! 

Deci schreef op 20-06-2025 om 23:18:

[..]

Die vind ik dan juist wel leuk, ook het liedje.

Net zag ik een reclame voor Biofreeze, een smeerseltje voor blessures, dat was een heel irritante stem van die vrouw, zeg!!

Ja, dat vind ik ook een prima reclame. Die jongen wordt door de verhuizing van zijn moeder weggehaald van zijn vrienden en zijn grote hobby, het skaten. En dan komt zijn moeder op het idee om hem te hulpen met een surfplank waardoor hij weer plezier beleeft. Heel leuk bedacht allemaal. En met dat liedje heb ik ook geen probleem. 

Als het maar leeg gaat...als het maar leeg gaat...als het maar leeg gaat

Zo irritant

Monus schreef op 21-06-2025 om 14:46:

[..]

Ja, dat vind ik ook een prima reclame. Die jongen wordt door de verhuizing van zijn moeder weggehaald van zijn vrienden en zijn grote hobby, het skaten. En dan komt zijn moeder op het idee om hem te hulpen met een surfplank waardoor hij weer plezier beleeft. Heel leuk bedacht allemaal. En met dat liedje heb ik ook geen probleem.

Deze is al eerder voorbij gekomen en ik vond hetzelfde als jij. Eigenlijk nog steeds, ware het niet dat het ding tot in den treure wordt herhaalt. Ik weet het nu wel. De radioreclames van Amazone zijn wel heel irritant. En ook die hoor ik te vaak.

Fleurtje_5 schreef op 21-06-2025 om 20:05:

Als het maar leeg gaat...als het maar leeg gaat...als het maar leeg gaat

Zo irritant

Oh vreselijk is deze! Ik zag het net voor het eerst

HAHA!wait..what schreef op 21-06-2025 om 23:55:

[..]

Ik verstond eerst "als een collega", begreep het al niet 😄

Wanneer bedenken ze bij Simpel eindelijk iets anders dan die irritante vingers met gezichtjes erop getekend, die meestal lopen te gillen en te schreeuwen? Het zit me echt tot hier!

Monus schreef op 21-06-2025 om 14:46:

[..]

Die vind ik ook ieder keer weer ontroerend (zit zelf net middenin verhuizing met puberzoon, dus herkenbaar!).

Is die Prijsvrij reclame al genoemd? Ik weet dat hij een bekende cabaretier is en zij zijn echte dochter, maar ik vind de reclames stuk voor stuk vreselijk irritant.

Die van Rivella

Ga eens Rivella.
Is dat normaal Nederlands?

HAHA!wait..what schreef op 21-06-2025 om 23:55:

[..]

Ja, inderdaad vreselijk deze. 

Ik begin me langzamerhand ook behoorlijk te irriteren aan die Jumbo reclame met dat brood bakken. In de eerste plaats omdat dit een slecht voorbeeld geeft van hoe je je kinderen moet opvoeden. In de tweede plaats omdat het deeg dat die jongen in de bakvorm smijt nooit zo'n brood zou kunnen worden. Voordat je brood bakt moet dit eerst rijzen. En vooral ook omdat het spotje een hele slechte reclame voor het brood van Jumbo is: als je niet kan zien dat die jongen dat brood niet zelf heeft gebakken dan kan dat brood van Jumbo er nooit zo goed uitzien.

MartinJ schreef op 22-06-2025 om 19:16:

[..]

Ja, inderdaad vreselijk deze.

Ik begin me langzamerhand ook behoorlijk te irriteren aan die Jumbo reclame met dat brood bakken. In de eerste plaats omdat dit een slecht voorbeeld geeft van hoe je je kinderen moet opvoeden. In de tweede plaats omdat het deeg dat die jongen in de bakvorm smijt nooit zo'n brood zou kunnen worden. Voordat je brood bakt moet dit eerst rijzen. En vooral ook omdat het spotje een hele slechte reclame voor het brood van Jumbo is: als je niet kan zien dat die jongen dat brood niet zelf heeft gebakken dan kan dat brood van Jumbo er nooit zo goed uitzien.

En bovendien had die jongen die geheel onschuldig was tegen de lamp kunnen lopen wanneer de anderen in de gaten zouden hebben dat dit brood rechtstreeks uit de supermarkt komt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.