Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren


Poezie schreef op 22-08-2021 om 18:42:

[..]

Die reclame waar je een moeder ziet die haar tanden poest met op de achtergrond een heel klein kindje die de badcel aan het poetsen is vind ik juist wel heel erg leuk.

Deze ken ik niet! Klinkt wel leuker ja. 

Die van Henny Huisman. 
Een super slecht overdreven toneelstukje. 
Met een media geile Henny Huisman, die het maar niet kan laten... 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

22-08-2021 om 20:00

Mij irriteren de reclames an sich niet, maar wel de voice-overs. Die stemmen!  De man van de Plus met zijn hete aardappel in zijn mond, de vrouw van de Lidl die iets irritants heeft, Kruidvat uiteraard. En zo nog tien reclames, die me gelukkig even niet te binnen schieten. 

Brooklyn28 schreef op 22-08-2021 om 19:36:

[..]

Deze ken ik niet! Klinkt wel leuker ja.

Oh die begreep ik als volgt: moeder bezig in de badkamer; kind ontdekt iets wat nog niet schoon genoeg is, moeder denkt: oh ja, dat heb ik niet goed gedaan.

Ik vind het dus juist een heel nare reclame.

Hen74 schreef op 22-08-2021 om 20:00:

Mij irriteren de reclames an sich niet, maar wel de voice-overs. Die stemmen! De man van de Plus met zijn hete aardappel in zijn mond, de vrouw van de Lidl die iets irritants heeft, Kruidvat uiteraard. En zo nog tien reclames, die me gelukkig even niet te binnen schieten.

Ja dit ja!    ik weet er nog 1; die stem van de man van de reclames van de Aldi  die vrouw ook trouwens.. 

Waarom is het dan geen A-merk? misschien omdat het niet op tv is geweest..    tuurlijk wel..aldi

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-08-2021 om 23:43

rionyriony schreef op 23-08-2021 om 12:01:

[..]

Oh die begreep ik als volgt: moeder bezig in de badkamer; kind ontdekt iets wat nog niet schoon genoeg is, moeder denkt: oh ja, dat heb ik niet goed gedaan.

Ik vind het dus juist een heel nare reclame.

Is dat die reclame waarin het kind moeder's bh gebruikt als poetslap?

Ja die Aldi stem, gatver. Wie verzint het.

En ook die melkschijf maar vooral hoe die alfred j kwak stem die laatste zin zegt ‘..en weer door’. Zo nep gemaakte ‘positieve’ energie in die stem waar ik agressief van wordt. 

En op Fox de eigen aankondigen van series die ineens nog veeeel harder staan dan het reclameblok-volume.

En een reclame van taarten die je online kan bestellen. Zie je een man bezig met taart maken (zo’n cliche slagroomtaart die niemand lust) en dan doet hij aan het eind die chocolaatjes erop..maar zijn vingers zijn al vies met chocolade vegen (de hand waarmee hij niet het chocolaatje erop doet, dus hadden ze ook uit beeld kunnen laten). En ik moet nu dus elke keer aan stront denken als ik die reclame zie.

HAHA!wait..what schreef op 23-08-2021 om 21:43:

[..]

Ja dit ja! ik weet er nog 1; die stem van de man van de reclames van de Aldi die vrouw ook trouwens..

Waarom is het dan geen A-merk? misschien omdat het niet op tv is geweest.. tuurlijk wel..aldi

Hij heeft iets verongelijkts. En zij alsof ze haar enige informatie op de bridgeclub opdoet.

Zie ik het helemaal verkeerd als ik denk dat Kinder bueno voor kinderen is? Maar ik dan zie op de reclame dat het alleen door volwassenen gegeten wordt? Net zo irritant als die M&M waarin een volwassen vrouw met dat spul in bed ligt of on de auto zit

De nieuwste reclame van Eyewish. Ik word er agressief van.

nlies schreef op 29-08-2021 om 00:29:

Zie ik het helemaal verkeerd als ik denk dat Kinder bueno voor kinderen is? Maar ik dan zie op de reclame dat het alleen door volwassenen gegeten wordt? Net zo irritant als die M&M waarin een volwassen vrouw met dat spul in bed ligt of on de auto zit

Maar waarom zou het alleen voor kinderen zijn? Ik vind Bueno ook heel lekker en vind het niet echt een kindersnack maar meer zo iets als een Mars, Twix of iets dergelijks. 
De reclame’s vind ik inderdaad wel irritant. Zeker de M&M reclame’s. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

29-08-2021 om 09:36

Sun.lover schreef op 29-08-2021 om 09:13:

[..]

Maar waarom zou het alleen voor kinderen zijn? 

.......

Omdat het Kinder Bueno heet zou je dat denken.

Sun.lover schreef op 29-08-2021 om 09:13:

[..]


De reclame’s vind ik inderdaad wel irritant. Zeker de M&M reclame’s.


Kennelijk werkt het goed om de mensen te ergeren. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

29-08-2021 om 13:26

Die vent over Lemara (telefoon-merk) die zegt: "Lekker doen joh".

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

29-08-2021 om 13:31

Sun.lover schreef op 29-08-2021 om 09:13:

De reclame’s vind ik inderdaad wel irritant. Zeker de M&M reclame’s.

De M&M-reclames vind ik in de regel juist heel geestig. Deze met Scott die eerder thuiskomt vind ik niet sterk, maar in de regel is het best briljant.
(Hey, you should not eat your own species...! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.