Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Poezie schreef op 06-08-2021 om 16:21:

Bij die schoonmaakreclames is alles altijd in 1 veeg schoon en de schoonmaakdoekjes hoef je nooit uit te spoelen, want die blijven altijd spik en span.

Ja, en altijd een glanzende krasloze roestvrijstalen plaat waarop heel precies 1 plasje saus vet of wat dan ook ligt. Geen enkel spatje ernaast, echt alleen dat plasje

En al 20 jaar die telefoonmaatschappij met die vingers als mensen. Verzin eens wat anders!!

Die reclame voor Galbani of zoiets. Een man met een zeer onsmakelijk accent dat Italiaans moet voorstellen vertelt over de Dolce Vita. Uit de mozarella die getoont wordt loopt een vieze witte straal. Allemaal genoeg redenen om het niet te kopen, laat staan te eten.

Ik vind het dorp van Wim Sonneveld een prachtig mooi nummer. Ik heb zo'n hekel aan die reclame die dit nummer helemaal verkrachten door er een jazznummer van te maken.

De douchegel waarbij iemand in de oksel gezoend werd: GATVERDAMME! Die koop ik dus echt nooit om die reden. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

08-08-2021 om 16:43

watertoren schreef op 08-08-2021 om 16:14:

Ik vind het dorp van Wim Sonneveld een prachtig mooi nummer. Ik heb zo'n hekel aan die reclame die dit nummer helemaal verkrachten door er een jazznummer van te maken.

20 likes! Helemaal met je eens!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

21-08-2021 om 17:09

Geen tv maar radio. Ik weet de naam niet, maar het ging over een bepaalde E bike. Als je die hebt kun je anderen lekker uitlachen? Waar is dat nou weer voor nodig?

Die langharige danstante in die lange jas van die reclame voor gehoorapparaten (geen idee welke keten, ik zap weg), dat mens zit om de één of andere reden zó enorm hoog in mijn irritatiezone  

O, en die Plien van Bennekom in die Hans Anders reclame.....vré-se-lijk tenenkrommend 

Die gore hakken in de koelkast van die Vinted reclame. Terug van weggeweest helaas.

Alle reclames waar kinderen betweterig doen. Zoals, die van Mona vla of yoghurt, " nee pap, zó". En die van één of ander installatiebedrijf.. " lekker gewerkt pap?" 

Die van de tuttoe masters. (Ofzo)

Brooklyn28 schreef op 22-08-2021 om 18:27:

Alle reclames waar kinderen betweterig doen. Zoals, die van Mona vla of yoghurt, " nee pap, zó". En die van één of ander installatiebedrijf.. " lekker gewerkt pap?"

Die reclame waar je een moeder ziet die haar tanden poest met op de achtergrond een heel klein kindje die de badcel aan het poetsen is vind ik juist wel heel erg leuk.

de magnum reclame, en dan vooral het stuk waarbij een vrouw een stuk uit een magnum bijt met dat geluid daarbij dat héél verleidelijk moet zijn. waarom… WA-ROM? 
en élke nieuwe soort uitgevonden magnum weéér opnieuw! Wéér dat shot wéér dat geluid! Ik dank god op mn blote knietjes dat ‘de 7 zonden’ dit jaar niet wéér terugkomt als zomer’sensatie’. Ja heel wat sensatie hiero hoor! 

Van Mac Donalals.

''We hebben een nieuwe Big Mac en we noemen hem... de nieuwe big mac!''

Hebben ze geen inspiratie meer ofzo??
Haal gewoon de oude uit het assortiment en gooi deze  erin, klaar ben je

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.