Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek najaar 2023


MidasWolf

MidasWolf

19-10-2023 om 21:01 Topicstarter

Dora de vrouw van de familie Vreeling had volgens mij een bepaald accent wat ik niet echt thuis kon brengen.

Ach die arme meisjes

MidasWolf

MidasWolf

19-10-2023 om 21:06 Topicstarter

Heel fijn dat Don weer kan lopen.

MidasWolf

MidasWolf

19-10-2023 om 21:07 Topicstarter

Muurbloem1985 schreef op 19-10-2023 om 21:03:

Ach die arme meisjes

Inderdaad, het lijkt toch goed te komen. Als volwassene kun je inderdaad zelf besluiten om toch weer terug te verhuizen.

MidasWolf schreef op 19-10-2023 om 21:07:

[..]

Inderdaad, het lijkt toch goed te komen. Als volwassene kun je inderdaad zelf besluiten om toch weer terug te verhuizen.

Ja inderdaad gelukkig ziet het er uit dat ze wel goed zijn terechtgekomen.

Nou idd wat een dramaqueen in die eerste familie. Vond haar wel heel ‘stads’ overkomen, vraag mij af of dit wel zo’n goede zet was voor haar. Terrein zag er wel prachtig uit en het lijkt gelukkig nu goed te gaan.

Het tweede gezin vond ik erg leuk overigens! Wat een leuke meiden. 

potverdorie, zat er helemaal klaar voor… maar het is alweer afgelopen 

MidasWolf

MidasWolf

26-10-2023 om 20:51 Topicstarter

Pupsel schreef op 26-10-2023 om 20:33:

potverdorie, zat er helemaal klaar voor… maar het is alweer afgelopen

Ja, klopt ik kijk nu Floortje naar het einde van de wereld. Of het nieuwe afleveringen zijn weet ik niet. 

MidasWolf

MidasWolf

29-11-2023 om 18:52 Topicstarter

  • Woensdag 29 november 2023 (20.35 uur - NPO 1): Goede vriendinnen Jana en Trudy kopen een jachtkasteel in Frankrijk. Daar gaan ze een B&B runnen en een mini-camping realiseren.

Vanavond nog een aflevering van Ik vertrek. Volgens mij is dit de laatste reguliere aflevering van het seizoen.
Daarna komen de “op bezoek afleveringen “ waarbij de deelnemers onderling bij elkaar langsgaan. 

deed mij denken aan kasteelvrouw Emmy 

MidasWolf

MidasWolf

30-11-2023 om 12:37 Topicstarter

GroenTuintje schreef op 29-11-2023 om 22:52:

deed mij denken aan kasteelvrouw Emmy

Ja, ik heb alleen de voorstukjes gezien. Niet de aflevering. Daar moest ik ook aan denken. 

Ik heb hem net bekeken.  Leuke uitzending hoor.  
De update op de pagina is ook positief.  Fijn! 

ja was een leuke aflevering! Wel fijn dat ze ook strubbelingen zo goed met elkaar konden uitspreken. 

Zo'n constructie is eigenlijk nog leuker als een huwelijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.