Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek najaar 2023


Bieden ze de villa als groepsaccommodatie aan dat het zo uit de hand loopt? Verkeerde kanalen van adverteren? 

MidasWolf

MidasWolf

05-10-2023 om 19:51 Topicstarter

redbulletje schreef op 05-10-2023 om 19:49:

Bieden ze de villa als groepsaccommodatie aan dat het zo uit de hand loopt? Verkeerde kanalen van adverteren?

Daar gaan we vanavond achterkomen. Tenzij je dit al vooruit kan kijken met Videoland (heb ik niet)

MidasWolf

MidasWolf

05-10-2023 om 20:08 Topicstarter

redbulletje schreef op 05-10-2023 om 19:49:

Bieden ze de villa als groepsaccommodatie aan dat het zo uit de hand loopt? Verkeerde kanalen van adverteren?

Daar ben je mooi klaar mee, dat lijkt mij wel het laatst wat je wilt. 

ik vond het een mooie aflevering ! 
Eerst dacht ik, nee hè hoe kan dit goed gaan ?!? Maar ze hadden het prachtig voor elkaar en wat een lieve jongen. 

ik vond het wel een hele plottwist dat de hele familie ook ging emigreren en ze een commune gingen starten😂

Ja hahaha die zag ik ook niet aankomen in het begin vertelden ze wel dat ze heeeel close waren. Dus was wel wat verbaasd dat ze dan helemaal naar zuid Afrika gingen. 

Mooie aflevering. Ik had ook heel erg mijn bedenkingen, maar ze deden het leuk en leuk einde.
Wel zag ik een heleboel instabiele mensen, en bijzondere 'familiesystemen'. Dat ze binnen een half jaar na elkaar te leren kennen al emigratieplannen maken, dat is een beetje vragen om problemen. Maar ergens leken ze elkaar in evenwicht te houden: hij kreeg met haar een hechte familie erbij, zij kreeg met hem eindelijk een keer haar leven op poten. Het kán werken, maar ik denk dat ze nog wel wat hobbels tegen gaan komen.
Ik vond het voor hem heel verdrietig om te zien hoe zijn familie hem uitgesloten heeft en dat hij niet eens afscheid kon en mocht nemen van zijn moeder voor haar overlijden. Vreselijk.

Wij vinden het ook een leuk programma, net zo als het roer om.

MidasWolf

MidasWolf

19-10-2023 om 20:07 Topicstarter

In December een aantal bezoek afleveringen waarin de eigenaren bij elkaar over de vloer komen. 


Vijf dagen lang zien we hoe onze emigranten inspiratie bij elkaar opdoen...

  • Dinsdag 26 december 2023 om 22.15 uur op NPO 1
  • Woensdag 27 december 2023 om 22.15 uur op NPO 1
  • Donderdag 28 december 2023 om 22.15 uur op NPO 1
  • Vrijdag 29 december 2023 22.15 uur op NPO 1
  • Zaterdag 30 december 2023 om 22.15 uur op NPO 1



MidasWolf

MidasWolf

19-10-2023 om 20:08 Topicstarter

Vanavond een aflevering  hoe gaat het/terugblik bij twee families

Familie van der Linden

In 2015 huilden Don, Brigitte en dochters Iris, Maran en Kira tranen met tuiten toen zij Nieuw-Beijerland verruilden voor het Franse Lot-et-Garonne. De boerencamping die ze overnamen moest op de schop en plaatsmaken voor een luxe camping. Dan gebeurt er een wonder: Don, die al 15 jaar in een rolstoel zit, krijgt weer gevoel in zijn benen. En die rent hij, samen met Brigitte, niet veel later onder zijn lijf vandaan wanneer ze in het drukke hoogseizoen voor het eerst open gaan.

Nu, acht jaar later, draait de camping nog steeds op volle toeren. Alsof Don en Brigitte het nog niet druk genoeg hebben, vinden ze het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ze kopen een eeuwenoude abdij die ze willen omtoveren tot gastenverblijf. Maar de verbouwing blijkt groter dan gedacht. Terwijl de camping alweer opent voor een nieuw seizoen, begint de tijd te tikken om de abdij af te maken. Don en Brigitte werken zich een slag in de rondte om hun eerste bruidsgasten een onvergetelijk verblijf te kunnen garanderen...


MidasWolf

MidasWolf

19-10-2023 om 20:10 Topicstarter

Familie Vreeling:

Begin September zijn we een weekje op vakantie geweest naar Piemonte en Milaan. Heerlijk, maar niet genoeg om tot rust te komen. Wat dat betreft kunnen we een voorbeeld nemen aan onze gasten, die vaak drie weken vakantie vieren.

Begin oktober zijn er drie safaritenten vervangen door tenten van de beste (Nederlandse) kwaliteit nu willen we het interieur ook een metamorfose geven. Dus totdat het echt te koud wordt, zijn er genoeg klusjes te doen.

Ramses mag nu ook naar de grote school, net als zijn broer en dat vindt hij helemaal leuk! Bijzonder fijn om te mogen ervaren hoe anders het nu gaat in vergelijking met Qing, die natuurlijk van de Nederlandse kleuterschool naar de Italiaanse eerste klas ging, de taal niet sprak en nog helemaal geen vriendjes had.

Nu breekt de tijd aan dat er ook ruimte is om vrienden te ontvangen, te koken, te schrijven en te nerden. De afwisseling van 24/7 aan voor gasten in combinatie met 24/7 aan voor waar je zelf zin in hebt, werkt voor ons goed.

Zei ze nou dat ze was vreemdgegaan?

MidasWolf

MidasWolf

19-10-2023 om 20:48 Topicstarter

Muurbloem1985 schreef op 19-10-2023 om 20:41:

Zei ze nou dat ze was vreemdgegaan?

Klopt, dat was in een vorige (lange afstands) relatie toen ze nog jonger was. Niet in deze relatie. Niet dat dat het goed maakt. 

MidasWolf schreef op 19-10-2023 om 20:48:

[..]

Klopt, dat was in een vorige (lange afstands) relatie toen ze nog jonger was. Niet in deze relatie. Niet dat dat het goed maakt.

Apart type is het wel inderdaad

MidasWolf

MidasWolf

19-10-2023 om 20:50 Topicstarter

Het camping terrein ziet er goed uit. Klein maar fijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.