Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek najaar 2023


Ik verbaas mij erover dat Otis met flesje in bed gelegd wordt keer op keer. Heel raar

Het zijn wel doorzetters. Zonde van die muur, maar verder wel mooi opgeknapt.
Nu het dak nog 

MidasWolf

MidasWolf

28-09-2023 om 22:01 Topicstarter

Evaluna schreef op 28-09-2023 om 21:26:

Het zijn wel doorzetters. Zonde van die muur, maar verder wel mooi opgeknapt.
Nu het dak nog

Dat begrijp ik dan weer minder, nu hebben ze gelukkig mazzel gehad. Wanneer het daar niet goed zit heb je goed pech. 

Wat waren ze grof tegen elkaar, zeg. En dan die middelvinger.

Beerlover schreef op 29-09-2023 om 05:55:

Wat waren ze grof tegen elkaar, zeg. En dan die middelvinger.

Nou inderdaad

Courage schreef op 15-09-2023 om 22:26:

Na 3 jaar de vergunningen nog niet rond... Oef!
Ik vond haar er halverwege de aflevering érg moe en afgemat uitzien. Ze sprak ook over depressies e.d. Volgens mij hebben ze het heel zwaar gehad en misschien wel nog. Ze zeggen wel dat ze er beter uit zijn gekomen, maar ik vraag het me af. Ik zag een vrouw die zich redelijk aanpast aan haar man ('zich voegt') en een zoontje die zichzelf ook (al) had geleerd om alleen de positieve dingen te benoemen. Komt op mij over als aardig wat struisvogelgedoe en dat is niet goed in een mensenleven.

Ik vraag me af of ze, als ze honing hadden gesmeerd bij de buren, de vergunning er wel zou zijn geweest al.

Ja ,ik schrok ook hoe zij veranderd was van frisse vrouw naar afgemat!

Beerlover schreef op 29-09-2023 om 05:55:

Wat waren ze grof tegen elkaar, zeg. En dan die middelvinger.

heel grof in de mond....

Ik heb net die aflevering in Tjechie gekeken. Wat heftig wat die man overkwam. En knap dat ze toch gebleven zijn. 

redbulletje schreef op 29-09-2023 om 14:38:

Ik heb net die aflevering in Tjechie gekeken. Wat heftig wat die man overkwam. En knap dat ze toch gebleven zijn.

en niet klagen, en hoe hij met krukken en rolstoel rond scharrelde en klusjes bleef doen..

MidasWolf

MidasWolf

29-09-2023 om 16:29 Topicstarter

Het stel uit de laatste aflevering/Frankrijk had ook een soort sarcastische humor naar elkaar. Dat moet je ook liggen als stel zijnde.

ella1970 schreef op 29-09-2023 om 15:46:

[..]

en niet klagen, en hoe hij met krukken en rolstoel rond scharrelde en klusjes bleef doen..

Ja bewonderenswaardig. En dat in een vreemd land waarvan je de taal niet spreekt. Zeker met dat medische circus waar die man doorheen ging en gaat en het verbod voor zijn zoon om zijn vader te bezoeken vanwege corona. 


Vanavond ‘het roer om’ ook gekeken - ik schrok er van, hoe nonchalant kun je zijn  


ze gingen met 6 kinderen, ze leken niet heel erg aan hun belangen te hebben gedacht. 

Die kijk ik ook af en toe Pupsel maar ben bezig met oudere seizoenen.
Ik vind veel 'Ik vertreks' ook vaak zielig voor de kinderen... Niet altijd maar wel regelmatig.

MidasWolf

MidasWolf

05-10-2023 om 19:23 Topicstarter

Sven (40) en Tamara (35)Zuid-Afrika hebben aan de oostkust een villa op de kop getikt, die ze willen omtoveren tot een walhalla voor rustzoekers. Het plan is om in het woonhuis drie kamers voor de verhuur te realiseren, de schuur om te bouwen tot cottage en in de tuin willen ze vijf huisjes neerzetten.


Zodra de eerste gastenkamers klaar zijn voor gebruik, besluiten ze deze alvast in de verhuur te doen. En met succes! De last minute-boekingen stromen binnen. Maar dan blijken dit niet de rustzoekers te zijn, die ze juist willen aantrekken.

De gasten zien de villa als een plek om helemaal los te gaan met als gevolg zwembadparty’s en eetfestijnen met veel alcohol. Als een groep feestgangers het wel heel bont maakt, is de maat voor Sven en Tamara vol. Helemaal vol.

Uitzending donderdag 5 oktober 2023, 20.30 uur op NPO 1


MidasWolf

MidasWolf

05-10-2023 om 19:25 Topicstarter

7b36c468-c80e-4ffd-99ce-b644087011a0?format=webp&quality=65&withoutEnlargement=true&transforms=%5B%5B%22resize%22%2C%7B%22width%22%3A489%2C%22height%22%3A275%7D%5D%2C%5B%22extract%22%2C%7B%22left%22%3A0%2C%22top%22%3A0%2C%22width%22%3A488%2C%22height%22%3A275%7D%5D%5D

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.