Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek najaar 2023

  • donderdag 14 september (21.20 uur op NPO 1) - Familie Lemmers gaat op een stuk grond in Spanje een ecologisch vakantiepark bouwen
  • donderdag 21 september (20.35 uur op NPO 1) - Ray en Hinke willen een B&B beginnen in een vervallen carréboerderij in Tsjechië
  • donderdag 28 september (20.35 uur op NPO 1) - Familie Mentink gaat een enorm chateau in Frankrijk omtoveren tot B&B
  • donderdag 5 oktober (20.35 uur op NPO 1) - Sven en Tamara willen een villa in Zuid-Afrika omtoveren tot een walhalla voor rustzoekers
  • donderdag 12 oktober vervalt i.v.m Het Gouden Televizier-Ring Gala
  • donderdag 19 oktober (20.30 uur op NPO 1) - Follow up: Voor familie Van der Linden is het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ze willen een eeuwenoude abdij omtoveren tot gastenverblijf. En hoe gaat met familie Freeling? Hebben zij hun draai gevonden op hun camping in Italië?

NB: In december volgt de reeks Ik Vertrek Even Weg en zien we hoe onze emigranten inspiratie bij elkaar opdoen...


Present

MidasWolf

MidasWolf

03-09-2023 om 16:51 Topicstarter

Ook ik zal gaan kijken, of het altijd live zal zijn is een tweede

  Dank voor het nieuwe topic,  Midas!

Maar zijn dit nieuwe afleveringen of weer herhalingen van jaren terug?

MidasWolf

MidasWolf

03-09-2023 om 20:51 Topicstarter

Bolmieke schreef op 03-09-2023 om 20:47:

Maar zijn dit nieuwe afleveringen of weer herhalingen van jaren terug?

Het gaat om nieuwe afleveringen.

Vanaf 14 september gaan we van start met gloednieuwe afleveringen van Ik Vertrek!


Ik ga ook kijken, leuk!!

Ja, leuk ga ik kijken 

Leuk!

trouwens ‘ het roer om’ is ook een aanrader. Momenteel ook te zien op tv.

Ik ga ook kijken!

Volg!

GroenTuintje schreef op 04-09-2023 om 12:53:

trouwens ‘ het roer om’ is ook een aanrader. Momenteel ook te zien op tv.

Ja vorige week en gisteren weer gekeken 


die van vorige week vond ik wel een beetje sukkels hoor haha. Ik woon daar toevallig in de buurt (in Nederland bij de Duitse grens). Ik zag op internet dat er nog geen b&b ofzo in zit… 

Pupsel schreef op 08-09-2023 om 08:10:

[..]

Ja vorige week en gisteren weer gekeken


die van vorige week vond ik wel een beetje sukkels hoor haha. Ik woon daar toevallig in de buurt (in Nederland bij de Duitse grens). Ik zag op internet dat er nog geen b&b ofzo in zit…

Klopt

Tvp 

Bedankt voor het nieuwe topic!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.