Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek 2023


Mooie aflevering hoor! Dat gekibbel (geruzie?) bij de gasten 

Elaine68 schreef op 22-01-2023 om 10:45:

Mooie aflevering hoor! Dat gekibbel (geruzie?) bij de gasten

En hij met dat paard en zijn bril die de lucht in vloog

En dat shot dat hij al dansend achter die kudde aanrende

Ik kijk nu pas die van de nudisten b&b, het ziet er mooi uit.  
Ik kijk via Nl ziet en dit is bij mij de eerste aflevering. Die eerste uit de Op staat er bij mij niet bij.

Ik zit nou te kijken naar Milko en Odette. Suffig  vind ze, ik heb er geen ander woord voor. Weet nog niet hoe het afloopt.

Vandaag gekeken, 2 mensen met gezondheidsproblemen die aan zo'n enorme klus beginnen. "Normaal" zou ik respect hebben dat ze dit aandurven, maar in dit geval is het een beetje dom.
Alleen al dat paardengedoe, 2 keer per dag eten geven boven op de berg waar ze alleen met een kruiwagen kunnen komen. Geld willen verdienen met de paardenfok en als je veulens hebt er pas achter komen dat er geen droog brood mee te verdienen is. Daarnaast hoef je niet te kunnen rekenen, om van te voren te weten dat ze geld tekort komen voor de verbouwing. 
Milko blijkt alles alleen te moeten doen, want Odete kan niet klussen en roept/moppert alleen maar. Ze staat met d'r snufferd boven de bbq, roept dat ze een tang nodig heeft(kan je van te voren ook niet weten), als het vervolgens aanbrand dan is het natuurlijk de schuld van Wilco.  Daar zit je dan als gast bij, gezellig 

Yumi schreef op 22-01-2023 om 19:06:

Vandaag gekeken, 2 mensen met gezondheidsproblemen die aan zo'n enorme klus beginnen. "Normaal" zou ik respect hebben dat ze dit aandurven, maar in dit geval is het een beetje dom.
Alleen al dat paardengedoe, 2 keer per dag eten geven boven op de berg waar ze alleen met een kruiwagen kunnen komen. Geld willen verdienen met de paardenfok en als je veulens hebt er pas achter komen dat er geen droog brood mee te verdienen is. Daarnaast hoef je niet te kunnen rekenen, om van te voren te weten dat ze geld tekort komen voor de verbouwing.
Milko blijkt alles alleen te moeten doen, want Odete kan niet klussen en roept/moppert alleen maar. Ze staat met d'r snufferd boven de bbq, roept dat ze een tang nodig heeft(kan je van te voren ook niet weten), als het vervolgens aanbrand dan is het natuurlijk de schuld van Wilco. Daar zit je dan als gast bij, gezellig

Odette kan helemaal niets. Maar wel paardrijden, dat wel. En heel veel naalden in een hond steken. Die Milko lijkt mee een hele lieve en aardige man. Volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin in Frankrijk. Uiteindelijk toch knap wat ze ervan wisten te maken.

Madamecannibale schreef op 22-01-2023 om 19:16:

[..]

Odette kan helemaal niets. Maar wel paardrijden, dat wel. En heel veel naalden in een hond steken. Die Milko lijkt mee een hele lieve en aardige man. Volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin in Frankrijk.Uiteindelijk toch knap wat ze ervan wisten te maken.

Nou erop komen was anders ook nog een probleem, of was dat 1 vd gasten? 

Odette haar gezondheid was voorruit gegaan, nu ze niet meer hoefde te werken....  volgens mij was ze gestopt met werken, en liet dat aan Wilco over. Ik vond het knap wat HIJ ervan gemaakt had

Ik had ook het idee dat ze uiteindelijk alleen een paardenstal hebben gebouwd. B&b kamer inrichting was wel heel minimaal leek het wel. En dacht dat het idee was dat odette vooral de b&b ging runnen maar die bevalt het denk ik wel om gestopt te zijn met werken 

Maar ze leken beide gelukkig en het was ook wel een heerlijk afgelegen plek die ze nu hebben. Dus fijn als het zo voor hen werkt. 

Odette is natuurlijk ook geen gemiddeld mens die gemiddeld functioneert. Dat leek me toch wel duidelijk. Ik vind het een beetje kinderachtig om dan op die manier over haar te praten.

Elaine68 schreef op 22-01-2023 om 20:50:

Odette is natuurlijk ook geen gemiddeld mens die gemiddeld functioneert. Dat leek me toch wel duidelijk. Ik vind het een beetje kinderachtig om dan op die manier over haar te praten.

Daar heb je gelijk in. Maar juist daarom vind ik het vreemd dat ze gaan verhuizen naar een plek waar juist veel meer werk is qua paarden en gasten. Volgens mij hadden ze het in Nederland prima voor elkaar. Uiteindelijk leken ze beiden wel gelukkig dus dat is fijn.

Hoeveel druppels heeft de hond nodig per keer? 8 natuurlijk dan is het flesje sneller op....

Beerlover schreef op 23-01-2023 om 05:14:

Hoeveel druppels heeft de hond nodig per keer? 8 natuurlijk dan is het flesje sneller op....

Ik zie dit letterlijk nu. Verbaasd dat daar iemand intrapt.

MidasWolf

MidasWolf

23-01-2023 om 17:48 Topicstarter

Jullie maken mij wel nieuwsgierig naar de aflevering met Milko en Odetta die naar de Franse Pyreneeën emigreren. Deze aflevering ga ik zeker terug kijken.

MidasWolf schreef op 23-01-2023 om 17:48:

Jullie maken mij wel nieuwsgierig naar de aflevering met Milko en Odetta die naar de Franse Pyreneeën emigreren. Deze aflevering ga ik zeker terug kijken.

Zeker doen! Ik vond het een pareltje   

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.