Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek 2023


Wat ik gemist heb in deze aflevering is het woord   'vergunning'.
En onbegrijpelijk weer dat ze geen Frans spreken.

Ik vond niet dat het zo mooi opgeknapt was, het bleef een rommelige zooi. Zo ook de tuin en inderdaad geen Frans spreken en nog geen water kunnen bestellen en dan wortelsap krijgen.

Oja, en die paardenstal vond ik ook dubieus.  Hij leek me erg laag en dat 'waaibomen hout' wordt zo afgeknaagd of weggetrapt vrees ik.  Vermoedelijk zullen de paarden toch voornamelijk buiten staan.

Ik las op Viva dat Odette ook op bokt.nl schrijft.
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=71&t=2037063
Gewoon onder haar eigen naam hoor. In de laatste berichten haar visie op de aflevering.
Ik vond het ook erg ongemakkelijke televisie, maar financieel is het dus kennelijk rooskleuriger dat de producenten er (weer) van maken.

Courage schreef op 25-01-2023 om 00:31:

Ik las op Viva dat Odette ook op bokt.nl schrijft.
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=71&t=2037063
Gewoon onder haar eigen naam hoor. In de laatste berichten haar visie op de aflevering.
Ik vond het ook erg ongemakkelijke televisie, maar financieel is het dus kennelijk rooskleuriger dat de producenten er (weer) van maken.

Oh wat geinig. 

ja wat grappig zeg 

MidasWolf

MidasWolf

29-01-2023 om 10:28 Topicstarter

  • Zaterdag 28 januari 2023 (21.40 uur op NPO 1) - Marcel en Walter besluiten te doen waar ze al jaren van dromen: een B&B aan de Spaanse Costa del Sol.

Ik heb deze aflevering terug gekeken, veel gelachen om de mannen in positieve zin. Het zijn leuke vermakelijk mensen. Fijn ook dat zijn alte ego Charlotte een plek heeft gevonden daar met optreden/werken.

MidasWolf

MidasWolf

29-01-2023 om 10:31 Topicstarter

Elaine68 schreef op 22-01-2023 om 10:45:

Mooie aflevering hoor! Dat gekibbel (geruzie?) bij de gasten

Dat was redelijk ongemakkelijk inderdaad.

MidasWolf

MidasWolf

29-01-2023 om 10:32 Topicstarter

Yumi schreef op 22-01-2023 om 19:06:

Vandaag gekeken, 2 mensen met gezondheidsproblemen die aan zo'n enorme klus beginnen. "Normaal" zou ik respect hebben dat ze dit aandurven, maar in dit geval is het een beetje dom.
Alleen al dat paardengedoe, 2 keer per dag eten geven boven op de berg waar ze alleen met een kruiwagen kunnen komen. Geld willen verdienen met de paardenfok en als je veulens hebt er pas achter komen dat er geen droog brood mee te verdienen is. Daarnaast hoef je niet te kunnen rekenen, om van te voren te weten dat ze geld tekort komen voor de verbouwing.
Milko blijkt alles alleen te moeten doen, want Odete kan niet klussen en roept/moppert alleen maar. Ze staat met d'r snufferd boven de bbq, roept dat ze een tang nodig heeft(kan je van te voren ook niet weten), als het vervolgens aanbrand dan is het natuurlijk de schuld van Wilco. Daar zit je dan als gast bij, gezellig

Je omschrijving is treffend.

MidasWolf

MidasWolf

29-01-2023 om 10:35 Topicstarter

Regendrup. schreef op 23-01-2023 om 18:05:

[..]

Zeker doen! Ik vond het een pareltje

Ook deze aflevering gekeken, hij bezig met de kast voor paardenstallen, zij ik heb het stuk karton 

MidasWolf

MidasWolf

29-01-2023 om 10:38 Topicstarter

De locatie van het huis in Zuid- Frankrijk vind ik wel echt mooi. Los van hun huis op z’n regio in de natuur zou ik prima een vakantie kunnen doorbrengen.

MidasWolf

MidasWolf

29-01-2023 om 10:41 Topicstarter

watertoren schreef op 24-01-2023 om 09:56:

Ik vond niet dat het zo mooi opgeknapt was, het bleef een rommelige zooi. Zo ook de tuin en inderdaad geen Frans spreken en nog geen water kunnen bestellen en dan wortelsap krijgen.

Dan zal je het huis van Marcel en Walter vast veel mooier vinden, zij hadden het ondanks hun ruime financiële aankoop nog prima voor elkaar. Dan hebben ze netjes neergezet helemaal hun stijl.

Vond het wel komisch dat ze niks met Spanjaarden deden. Alle contacten, alle werklui: allemaal Nederlanders. 

Regendrup. schreef op 29-01-2023 om 11:08:

Vond het wel komisch dat ze niks met Spanjaarden deden. Alle contacten, alle werklui: allemaal Nederlanders.

Bij de update staat nu wel dat ze veel Spaanse gasten hebben! 

Die jurk die onder die autodeur uitstak! Hilarisch. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.