Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek 2023


Dubbel 
Beerlover schreef op 29-01-2023 om 11:54:

Die jurk die onder die autodeur uitstak! Hilarisch.

Ja die 2 mogen vaker op tv komen

Neuh, ik hoef ze niet vaker te zien. De evaluatie: 'iets meer geld als buffer, iets minder voor de aankoop' vond ik meer dan terecht. Fijn dat ze het goed hebben, maar ik vond ze niet heel bijzonder grappig ofzo.

Net de aflevering teruggekeken, beetje mijn twijfels of dit wel echt iets voor ze is. Als je eindelijk gasten ontvangt en je hebt dan het gevoel dat je personeel bent in je eigen huis.... dan denk ik, wat waren dan de verwachtingen, toen je een B&B wou beginnen? Zie wel dat ze het leuk hebben samen en Spanje lijkt ze goed te doen.
Weet niet of ik het gemist heb, maar ze kregen een nestje hondjes en daarna zag ik alleen die pup, waar is die moederhond gebleven?

Yumi schreef op 29-01-2023 om 19:03:

Net de aflevering teruggekeken, beetje mijn twijfels of dit wel echt iets voor ze is. Als je eindelijk gasten ontvangt en je hebt dan het gevoel dat je personeel bent in je eigen huis.... dan denk ik, wat waren dan de verwachtingen, toen je een B&B wou beginnen? Zie wel dat ze het leuk hebben samen en Spanje lijkt ze goed te doen.
Weet niet of ik het gemist heb, maar ze kregen een nestje hondjes en daarna zag ik alleen die pup, waar is die moederhond gebleven?

Gewoon twee rijke kerels die gestopt zijn met werken en naar het buitenland verhuizen. 

Ik denk dat die hondjes ook bij het lesbische stel geboren zijn? Zo had ik het begrepen.

Ik vond hen wel aandoenlijk, maar ik hou niet zo van dat hoge Martien Meiland-/Gerard Joling-gehalte. Gun het ze wel echt dat ze het leuk hebben daar

Elaine68 schreef op 29-01-2023 om 19:11:

[..]

Gewoon twee rijke kerels die gestopt zijn met werken en naar het buitenland verhuizen.

Ik denk dat die hondjes ook bij het lesbische stel geboren zijn? Zo had ik het begrepen.

Ik vroeg me af waar de andere hond was gebleven, de hond die ze hebben meegenomen naar Spanje.

Wat bedoel je met gewoon 2 rijke kerels die gestopt zijn met werken? Zo rijk waren ze niet, als je een woning koopt voor zesenhalve ton en je hebt nog maar € 25.000,- , om van te verbouwen en te leven... ze waren ook allebei nog aan het werk, alhoewel de verdiensten van Walter met zijn optredens niet veel opbrachten.

MeganRapinoe schreef op 29-01-2023 om 19:13:

Ik vond hen wel aandoenlijk, maar ik hou niet zo van dat hoge Martien Meiland-/Gerard Joling-gehalte. Gun het ze wel echt dat ze het leuk hebben daar

Ik ook, vond het een leuk stel en een voorbeeld hoe verschillen elkaar kunnen aanvullen.

Yumi schreef op 29-01-2023 om 19:22:

[..]

Ik vroeg me af waar de andere hond was gebleven, de hond die ze hebben meegenomen naar Spanje.

Wat bedoel je met gewoon 2 rijke kerels die gestopt zijn met werken? Zo rijk waren ze niet, als je een woning koopt voor zesenhalve ton en je hebt nog maar € 25.000,- over, om van te verbouwen en te leven... ze waren ook allebei nog aan het werk, alhoewel de verdiensten van Walter met zijn optredens niet veel opbrachten.

Dan had je 675.000 euro, dat vind ik veel geld. En inderdaad gingen ze weer aan het werk, hoewel ik denk dat Charlotte dat niet zo'n ramp vind en ik denk dat die andere man een heel lucratief baantje heeft. 

Ik vroeg me af of er verteld is wat het huis in NL opgebracht heeft? 

Ik heb deze aflevering niet helemaal af gekeken omdat ik me zo stoor. Ik heb niks tegen homo's. heb ze zelfs in mijn vriendenkring maar die doen gewoon normaal. Bij dit soort mensen heb ik altijd iets van dat ze niet echt zijn maar constant toneel spelen. Mijn homo vrienden zijn niet overdreven vrouwelijk met rare trekjes erbij die vrouwen ook niet doen.

Wat een vreselijk type die Walter echt een energievreter, zou er ramgek van worden en hij is zo niet grappig.

Elaine68 schreef op 29-01-2023 om 19:42:

[..]

Dan had je 675.000 euro, dat vind ik veel geld. En inderdaad gingen ze weer aan het werk, hoewel ik denk dat Charlotte dat niet zo'n ramp vind en ik denk dat die andere man een heel lucratief baantje heeft.

Ik vroeg me af of er verteld is wat het huis in NL opgebracht heeft?

Je weet helemaal niet hoeveel geld ze hadden, er kan ook een hypotheek op die woning zitten. Ik weet niet hoeveel de woning in NL heeft opgebracht, dat hoeft ook niet zou ik zelf ook niet vertellen. Overigens is € 675.000,- helemaal niet zoveel geld voor een B&B waar je ook zelf in woont.

Ik weet wel dat ze al hun spaargeld in de nieuwe woning hadden gestopt en niet meer zoveel over hadden waardoor Walter een baan achter de bar heeft aangenomen en Marcel daardoor de B&B moet runnen naast zijn werk.

Ik vind dat jij veel dingen invult die je helemaal niet weet 

watertoren schreef op 29-01-2023 om 19:57:

Ik heb deze aflevering niet helemaal af gekeken omdat ik me zo stoor. Ik heb niks tegen homo's. heb ze zelfs in mijn vriendenkring maar die doen gewoon normaal. Bij dit soort mensen heb ik altijd iets van dat ze niet echt zijn maar constant toneel spelen. Mijn homo vrienden zijn niet overdreven vrouwelijk met rare trekjes erbij die vrouwen ook niet doen.

Ik vond ze niet overdreven vrouwelijk, dat optreden als dragqueen is gewoon een act en werk. Voor mijn gevoel gewoon normaal.... Wat bedoel je met dit soort mensen?

MidasWolf

MidasWolf

29-01-2023 om 22:02 Topicstarter

Yumi schreef op 29-01-2023 om 19:03:

Net de aflevering teruggekeken, beetje mijn twijfels of dit wel echt iets voor ze is. Als je eindelijk gasten ontvangt en je hebt dan het gevoel dat je personeel bent in je eigen huis.... dan denk ik, wat waren dan de verwachtingen, toen je een B&B wou beginnen? Zie wel dat ze het leuk hebben samen en Spanje lijkt ze goed te doen.
Weet niet of ik het gemist heb, maar ze kregen een nestje hondjes en daarna zag ik alleen die pup, waar is die moederhond gebleven?

En Walter is nog steward geweest, dan heb je al ervaring in deze branche met het verzorgen/service verlenen van klanten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.