Media en cultuur
DGHK
29-05-2026 om 18:54
Echt, al vanaf het begin zou ik Steffie zo graag een tik in het gezicht willen geven. Figuurlijk dan, zou niet echt slaan.
Maar bij haar zou ik me heel erg moeten inhouden.
Pooh-Bear
01-06-2026 om 23:53
ja echt hè zou ze niet doorhebben dat iedereen kan zien hoe ze op tv glas hard aan ‘t liegen is.
HAHA!wait..what
02-06-2026 om 08:17
Vreselijk inderdaad, met haar gemene en schijnheilige lachje.
Wie hopen jullie dat er gaat winnen?
Ik vind Jim en Kim wel goed/leuk.
madee
02-06-2026 om 09:23
HAHA!wait..what schreef op 02-06-2026 om 08:17:
Geen specifieke voorkeur, maar wel een stel waarvan ik liever niet heb dat het wint (je kunt wel raden wie 🎪)
DGHK
02-06-2026 om 12:06
Iedereen mag van mij winnen, zolang het Steffie maar niet is. En Sonja liever ook nie, maar die doen niet meer mee.
Neweve
02-06-2026 om 17:42
Ik vind Jim en Kim ook leuk. Die doen lekker hun ding,
Steffie en Gregor liever niet, ik vind het inderdaad stom hoe ze het spel spelen. Ook Frank vind ik irritant maar Lotty compenseert een hoop.
Hetzelfde voor Menno en Jacky, mede door zijn betoog naar aanleiding van de gender neutrale kinderkamer vind ik hem een hele vervelende persoonlijkheid.
Bianca en Silvio had ik leuk gevonden omdat de zo'n eigen stijltje hadden. Ik was benieuwd hoe dat zou vallen. Zouden we straks ook de resultaten zien van de appartementen van deelnemers die niet .eer meedoen?
Pooh-Bear
02-06-2026 om 18:22
Ik vond dat met die genderneutrale kinderkamer inderdaad ook nergens opslaan. Vooral omdat dat alleen maar was omdat je niet weet of de kopers een jongen of een meisje hebben als ze al kinderen hebben.
Verder vind ik Lotti inderdaad helemaal geweldig, maar Frank ook erg irritant.
Sonja vond ik ook irritant net als Steffie en Gregor. Maar misschien is het ook hoe ze allemaal neergezet worden.
Ik vind dat Patrick en Marloes en voorheen Silvio en Bianca het minst meedoen met al die vervelende spelletjes en gezeur. Maar goed, die zullen alletwee niet winnen.
Vroeger mochten ze trouwens de winst houden, ongeacht of ze wonnen of niet
Neweve
02-06-2026 om 19:57
Pooh-Bear schreef op 02-06-2026 om 18:22:
Vroeger mochten ze trouwens de winst houden, ongeacht of ze wonnen of niet
Dat is wel beter, of in ieder geval een % van de winst.
Man en ik hadden het er van de week over: 3 maanden vrijnemen van werk voor een kans op salaris. Dat is echt wel keihard werken voor nop.
Pooh-Bear
02-06-2026 om 21:15
Neweve schreef op 02-06-2026 om 19:57:
[..]
Dat is wel beter, of in ieder geval een % van de winst.
Man en ik hadden het er van de week over: 3 maanden vrijnemen van werk voor een kans op salaris. Dat is echt wel keihard werken voor nop.
Nou inderdaad, en dat moet ook maar zomaar kunnen. Ik denk niet dat ik zomaar drie maanden vrij zou kunnen nemen en mijn man ook niet.
Moet er overigens ook niet aan om dag en nacht te moeten werken aan een huis dat niet eens voor je eigen is en waar je niks aan overhoudt, misschien
Neweve
03-06-2026 om 08:14
Ik vind Steffi wel gewiekst, geld laten vragen voor de pallets die zijn eerst zouden meenemen. Vervolgens is het je broer dus kans is groot dat jij alsnog de pallets krijgt, alleen hebben je concurrenten nu 50 euro betaald.