Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Het blok 2025

Die Naomi is echt maf. Altijd maar lopen schelden en vooral doen wat Naomi wil.
Als zij een vriendin van mij was, zou ze dat nu niet meer zijn.

Roelie en Marit 'zeuren' misschien wel, maar die reacties van Naomi elke keer, klein kind zeg.

En de rest van de koppels zijn gewoon dikke meelopers, omdat ze anders zelf het pispaaltje zijn.

Faisel en Marit en Roelie zijn de enigen die tegen het viertal in durft te gaan. En zij worden dan afgeschilderd als de zeurders/moeilijk doen en elkaar niks gunnen. 
Slaat nergens op dat Heidy meer geld krijgt dan Marit terwijl ze beiden even lang de werkzaamheden deden in het gezamenlijke appartement. 

En Naomi kan wel zeggen dat Mau en Vic telkens zo hard bezig zijn; bij de andere stellen wordt verwacht dat ze dat allemaal doen. Zij ontlopen echt alles en zetten alles naar hun hand. Walgelijk gedrag vind ik dat

Oh en ik ontdek dit topic nu pas! Wat stom 🙄 altijd wel leuk om mee te praten 😊

ik zag Chris sinds lange tijd weer lachen,  toen zijn vader weg was. Volgens mij ergert hij zich enorm aan zijn vader maar zal dat niet laten blijken voor de camera's. 
Wat worden de kandidaten typisch neergezet zeg, alleen maar om alle vooroordelen te bevestigen. 
Lezen jullie het commentaar op Facebook ook? Daar gaan sommige mensen echt te keer zeg...

sinds twee dagen voer ik het ook op Facebook, maar daar gaan ze inderdaad erg tekeer over de kandidaten.
Het programma laat inderdaad alleen alle typische stukjes zien van de kandidaten. Deze manier erger je je aan bijna allemaal wel een keer. Op Edith en Wilfrid na. 

Neweve

Neweve

29-06-2025 om 20:22 Topicstarter

Ik vind het jammer dat geen van de appartementen bij de keuken gebruik heeft gemaakt van de hoogte. De kastjes eindigen op een basis hoogte terwijl wat extra opslagruimte volgensmij heel waardevol is in zo"n appartement. 

en die keuken van Chris en Faisel; 15 meter lang. Leuk/handig voor een feestje maar elke avond je eten daar klaarmaken??

Victor en Naomi zijn niet mijn favoriete koppel, en die vind ik het echt saai wat ze doen, maar ik vind nu dat ze terecht gewonnen hebben. 
Die originele stenen in de keuken vond ik echt leuk gedaan  

Neweve

Neweve

30-06-2025 om 07:42 Topicstarter

Widajo schreef op 29-06-2025 om 21:23:

en die keuken van Chris en Faisel; 15 meter lang. Leuk/handig voor een feestje maar elke avond je eten daar klaarmaken??

Een lang werkblad lijkt me wel fijn, maar inderdaad 2 a 3 meter van je kraan naar je fornuis is een hoop heen en weer lopen

Pooh-Bear schreef op 29-06-2025 om 22:51:

Victor en Naomi zijn niet mijn favoriete koppel, en die vind ik het echt saai wat ze doen, maar ik vind nu dat ze terecht gewonnen hebben.
Die originele stenen in de keuken vond ik echt leuk gedaan

Ik vroeg me dus af of dat echt de originele stenen waren of stuk behang er overheen 😅

Neweve

Neweve

30-06-2025 om 09:57 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 30-06-2025 om 08:21:

[..]

Ik vroeg me dus af of dat echt de originele stenen waren of stuk behang er overheen 😅

Ik vond dit wel een hele mooie uitvoering. Heb zoiets ook wel eens gezien laag op de muur (naast de deur). Dan wordt het gelijk lelijk als je er een kast tegenaan zet. 

Ik werd overigens ook heel blij van de hal van Wilfred en Edith. Jammer dat ze het niet afkregen.  Lekker veel bergruimte voor schoenen jassen, tassen en wel de oude karakteristieken. 

Due-scimmie schreef op 30-06-2025 om 08:21:

[..]

Oh dat zou ook nog kunnen, ja

Neweve schreef op 30-06-2025 om 09:57:

[..]

Ik vond dit wel een hele mooie uitvoering. Heb zoiets ook wel eens gezien laag op de muur (naast de deur). Dan wordt het gelijk lelijk als je er een kast tegenaan zet.

Ik werd overigens ook heel blij van de hal van Wilfred en Edith. Jammer dat ze het niet afkregen. Lekker veel bergruimte voor schoenen jassen, tassen en wel de oude karakteristieken.

Ja, ik vond de hal ook erg mooi. Jammer dat ze het niet afgekregen.  Ik zag op internet een stukje uit een interview met Wilfred en Edith waarin stond dat ze ook problemen hadden met asbest in de slaapkamer waardoor ze ook nog meer achterliepen.

Ik ben benieuwd hoe hun huis eruitziet als het helemaal klaar is.

Pooh-Bear schreef op 30-06-2025 om 11:49:

[..]

Ja, ik vond de hal ook erg mooi. Jammer dat ze het niet afgekregen. Ik zag op internet een stukje uit een interview met Wilfred en Edith waarin stond dat ze ook problemen hadden met asbest in de slaapkamer waardoor ze ook nog meer achterliepen.

Ik ben benieuwd hoe hun huis eruitziet als het helemaal klaar is.

https://www.funda.nl/detail/koop/grave/appartement-brugstraat-13/43949150/

Alle appartementen staan online

Neweve

Neweve

30-06-2025 om 20:06 Topicstarter

Widajo schreef op 30-06-2025 om 19:23:

[..]

https://www.funda.nl/detail/koop/grave/appartement-brugstraat-13/43949150/

Alle appartementen staan online

Bezichtigingen tot 25 juni op afspraak. Vorig jaar in Amsterdam waren het toch van die enorm drukke dagen. Ben benieuwd hoeveel mensen in deze appartementen intresse hebben. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.