Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Het blok 2025

Widajo schreef op 30-06-2025 om 19:23:

[..]

https://www.funda.nl/detail/koop/grave/appartement-brugstraat-13/43949150/

Alle appartementen staan online

Ja, had het gezien, maar toen was de keuken er nog niet bij nu wel  maar vind het leuk om ze op tv ook nog even te zien. Ik ben heel benieuwd wie er gaat winnen  

Ik zou het leuk vinden als Edith en Wilfred winnen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren. 

Pooh-Bear schreef op 30-06-2025 om 21:08:

[..]

Ik zou het leuk vinden als Edith en Wilfred winnen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

Mee eens. Daar zit eigen stijl in maar nog redelijk neutraal,  behalve de groene tegels...

Ik zou veel liever een neutraal (saai) huis kopen en het dan eigen maken..

Die tegeltjes op het keukeneiland van de zusjes vind ik niet mooi en vreselijk onhygiënisch. In Amerikaanse klusprogramma's worden die als eerste gesloopt 

Widajo schreef op 01-07-2025 om 09:32:

[..]

Mee eens. Daar zit eigen stijl in maar nog redelijk neutraal, behalve de groene tegels...

Ik zou veel liever een neutraal (saai) huis kopen en het dan eigen maken..

Die tegeltjes op het keukeneiland van de zusjes vind ik niet mooi en vreselijk onhygiënisch. In Amerikaanse klusprogramma's worden die als eerste gesloopt

Ik vind die tegels ook niet mooi. Hun badkamer vond ik wel mooi. 
Als ik een huis koop zou de keuken en badkamer en de indeling het belangrijkste zijn. 
Muren en vloer zijn makkelijker te vervangen. 

Vrijdag finale trouwens lees ik

Neweve

Neweve

01-07-2025 om 20:28 Topicstarter

Die tegels in de keuken van Marit en Roelie vind ik overigens wel mooi maar niet practisch. Dan moet je echt enorm veel voegen schoonmaken iedere keer dat je gekookt hebt. 

Dat gezamelijk opruimen vind ik iedere keer wel wonderlijk. Hoe Faisal alles weer uit de container vist, Marit en Roelie met een enorme berg op dat dak. Oneindig veel dozen en pallets...

Neweve

Neweve

01-07-2025 om 20:40 Topicstarter

trouwens heet de rechterhand (zoon?) van Ray nu Rey...

op Facebook werd al gezegd dat de winnaars het niet stil hebben kunnen houden dus waarschijnlijk is ergens online wel te vinden wie er gewonnen heeft..
Ik ga niet zoeken

Widajo schreef op 02-07-2025 om 07:58:

op Facebook werd al gezegd dat de winnaars het niet stil hebben kunnen houden dus waarschijnlijk is ergens online wel te vinden wie er gewonnen heeft..
Ik ga niet zoeken

Ja mijn man zei ……. Hebben gewonnen. Hij had dat ergens gelezen. 
Ik baal want als het waar is weet ik het nu ook. Als het waar is moet het programma ze maar consequenties geven. Bij dat soort programma’s hebben ze toch altijd geheimhouding plicht en staan er boetes op als ze praten.

Ik vind Mark wel grappig: Ik snap dat Victor steeds over de zeik gaat, dat zou ik ook hebben als ik een relatie met Naomi had.

ik kijk nu, neem het op zodat ik de reclame kan doorspoelen, maar die stukjes over de wifi...  is het echt nodig dat 3 stellen de helpdesk bellen??? We weten toch al dat ze sponsor zijn

men, zie nu pas dat we een topic hebben 🤣. 
Goed, voor de laatste loodjes dan maar. 

Neweve

Neweve

03-07-2025 om 07:49 Topicstarter

Widajo schreef op 02-07-2025 om 23:23:

ik kijk nu, neem het op zodat ik de reclame kan doorspoelen, maar die stukjes over de wifi... is het echt nodig dat 3 stellen de helpdesk bellen??? We weten toch al dat ze sponsor zijn

Ik zei al tegen mijn man, op dag 1 vertellen ze hoe geweldig de monteur is en dat je overal wifi hebt en op dag 2, 3 en 4 moet er al iemand de helpdesk bellen 

wat vinden jullie; terechte winnaars? Wat mij betreft wel, ik denk dat de zussen hadden kunnen winnen  maar dat het werk wat niet af was teveel van de winst heeft afgesnoept.
Vond de finale niet heel leuk opgezet. In Australië worden de huizen via een soort veiling verkocht, veel spannender en win je sowieso de winst. Dacht ik,

Widajo schreef op 04-07-2025 om 21:45:

wat vinden jullie; terechte winnaars? Wat mij betreft wel, ik denk dat de zussen hadden kunnen winnen maar dat het werk wat niet af was teveel van de winst heeft afgesnoept.
Vond de finale niet heel leuk opgezet. In Australië worden de huizen via een soort veiling verkocht, veel spannender en win je sowieso de winst. Dacht ik,

Het zag er mooi uit (behalve die nis voor de tv, die vind ik echt stom) en netjes afgewerkt. Ik denk ook dat de afwerkkosten de zusjes hebben genekt.

Hebben ze eigenlijk gezegd of er nog belasting van de prijzen af gaat?

In Australië krijgen ze inderdaad de winst, maar alleen als het echt verkocht is! Dus in dit geval zou niemand iets gewonnen hebben! Kan me nog herinneren dat dat in 1 seizoen bij veel het geval was. En dat het koppel wat geen enkele oplevering had gewonnen met meeste geld won.

Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Ten eerste werd er steeds gezegd dat de meeste overwaarde zou winnen maar schijnbaar is het het percentage anders is de uitslag anders.
Ik denk ook dat ze deze uitzending te snel hebben gemaakt nadat de huizen echt in verkoop is gegaan. nu zijn ze niet verkocht waardoor de smaak van de kopers niet echt mee telt.
ik denk dat Victor en Naomi misschien door de afwerking wel de terechte winnaars zijn maar totaal niet mijn smaak. (Op de keuken na)
Maar ik had graag willen weten welk huis echt het meeste opbrengt. 
Vorig jaar lieten ze ook de kosten van de aannemer nog zien. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.