Media en cultuur
Neweve
18-05-2025 om 16:35
Als zelfs het snelste koppel de oplevering niet kan halen vind ik de de tijd wel veel te kort. Zeker omdat ze lang doorgewerkt hebben en dingen (wil je ze goed doen) gewoon een droogtijd hebben.
Wel super mooi die hoge ruimtes.
Neweve
22-05-2025 om 19:52
die deadline voor de badkamer is absurd. Als je alleen al voor een tegelvloer 72 uur droogtijd hebt. Dan kan je toch niet een deugdelijk product afleveren?
En dan nog 24 uur droogtijd voor de kit voor je mag douchen, maar straks wordt wel de buiten douchecabine opgehaald.
Pooh-Bear
22-05-2025 om 22:00
Vind die 2 koppels wel erg irritant worden. Ze vragen zelf om extra tijd maar als ze het dan niet meer nodig hebben gunnen ze het de rest ook niet meer.
men dan dat gedoe over die 50 euro vind eigenlijk dat het de schuld van die cememtstorters is moeten ze niet ineens 2 uur eerder komen.
Victor en Naomi zijn wel erg vol van zichzelf en ze denken dat alles moet hoe hun willen.
April2021
22-05-2025 om 22:22
Pooh-Bear schreef op 22-05-2025 om 22:00:
Vind die 2 koppels wel erg irritant worden. Ze vragen zelf om extra tijd maar als ze het dan niet meer nodig hebben gunnen ze het de rest ook niet meer.
men dan dat gedoe over die 50 euro vind eigenlijk dat het de schuld van die cememtstorters is moeten ze niet ineens 2 uur eerder komen.
Victor en Anouk zijn wel erg vol van zichzelf en ze denken dat alles moet hoe hun willen.
Dit!
Wat een verschrikkelijke lui. Zo zelfingenomen Victor en Naomi. En Anouk en Maurits maar hielenlikken bij ze. Zal ook nog wel mis gaan.
Pooh-Bear
22-05-2025 om 22:44
Ze hadden ook anders kunnen denken wij zijn op tijd klaar en kunnen zondag lekker vrij nemen terwijl de rest door moet.
Due-scimmie
22-05-2025 om 23:50
Helemaal mee eens. In de aflevering van vandaag vond ik ze nog vervelender dan Mark en Heidy.
Neweve
23-05-2025 om 11:55
Pooh-Bear schreef op 22-05-2025 om 22:00:
Victor en Naomi zijn wel erg vol van zichzelf en ze denken dat alles moet hoe hun willen.
Helemaal mee eens. Zij waren degene die aanstuurde op uitstel.
(En ergens bekruipt het gevoel dat ze hun zandcement kennis hebben geappt met de vraag of hij ook eerder kon. Want zij waren klaar.)
Pooh-Bear
23-05-2025 om 11:59
Neweve schreef op 23-05-2025 om 11:55:
[..]
[..]
Helemaal mee eens. Zij waren degene die aanstuurde op uitstel.
(En ergens bekruipt het gevoel dat ze hun zandcement kennis hebben geappt met de vraag of hij ook eerder kon. Want zij waren klaar.)
O ja daar zie ik ze ook nog voor aan. Ze hadden er erg veel leedvermaak over.
Ze willen ook maar dat de rest niet klaar is want dat vergroot hun winkansen. Maar wat is er goed aan dat je alleen wint omdat de rest niet klaar is.
het is veel knapper als je de mooiste of best verkoopbare kamer heb.
Due-scimmie
26-05-2025 om 23:06
Poeh wat kunnen zij er slecht tegen dat ze de oplevering niet hebben gewonnen.
April2021
27-05-2025 om 07:41
En de zussen hebben ook nog eens veel meer werk verzet dan Naomi die al het zware werk door Viktor laat doen en zelf "aangeefhulpje" is zoals ze zelf zegt.
Pooh-Bear
27-05-2025 om 08:30
nou inderdaad ik hoopte al dat ze niet zouden winnen. Vind het heel leuk dat die meiden gewonnen hebben.
Mooie badkamer en zonder ervaring is het veel knapper om een badkamer te maken dan als je veel ervaring heb en ook nog af en toe hulp krijg van vrienden met een klusdienst.
Neweve
27-05-2025 om 21:27
de meiden hebben het inderdaad verdiend. Ik vond de sfeer prachtig en kan een bad enorm waarderen.
Wie wil er nou een dubbele douche? een ruime douche snap ik maar dubbel... (En wij douchen regelmatig met 2 volwassenen en 2 peuters in onze 100*110 afgeronde douchecabine.
Een inloopdouche vind ik overigens wel erg mooi maar tegelijkertijd hit or miss. Te vaak gehad dat je stond te koukleumen in je douche.
Widajo
30-05-2025 om 22:25
wat een gedoe zeg in het blok. Het gaat veel meer om drama dan om het klussen. Ik heb geen enkele tegel tegen de muur zien gaan bij Edith en Wilfred, ineens waren de muren groen..
En vind wel dat Victor en Naomi (?) gelijk hebben, die kleuren zijn helemaal prima. Een nieuwe groene of oranje badkamer zou mij weerhouden het appartement te kopen. Je gaat dat niet meteen eruit slopen.
Wij hebben trouwens ook een inloopdouche en sta nooit te koukleumen..
Neweve
02-06-2025 om 20:26
Ik vind het irritant dat blokkers voor politie soelen. Je spreekt regels af met het programma dus dan moeten die/Ray maar handhaven.
Die welles/nietes discussies telkens...
Pooh-Bear
02-06-2025 om 22:20
Het programma gaat ook echt veel meer over gedoe onder elkaar dan over het bouwen.
En gekozen worden als voorman om de dingen te regelen betekent toch niet dat je gelijk alles mag regelen enjoy vrouw al helemaal niet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.