Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2024


MidasWolf schreef op 04-02-2024 om 21:15:

[..]

Mee eens dat is flink aanpoten.

De technische opdracht is er een van kennis en ervaring. Diegene die het baksel al eerder gemaakt hebben zijn hier extra in het voordeel.

Nee, bokkenpoten. Wel opletten Midas

Meesje schreef op 04-02-2024 om 22:09:

[..]

Nee, bokkenpoten. Wel opletten Midas

Scherp 

Friezinnetje schreef op 04-02-2024 om 21:17:

Ik snapte niet dat ze de taart van Pien mooi vonden. Gewoon heel veel granaatappelpitjes er tegenaan.

Dit vond ik ook heel bijzonder. Het was niet erg mooi zo met al die granaatappelpitjes erop gekwakt.

Ik vond wel dat heel veel kandidaten echt hele mooie macarons hadden gemaakt. En die bokkenpootjes lijken me ook echt lekker om zelf te maken. Wel in een iets rustiger tempo... haha.

Wat vonden jullie van de opmerkingen van Carla naar Robert?

Ik vond het ook wel heel veel Granaatappelpitjes op die taart van Pien.
Daar moet je van houden, ik ben er in elk geval geen fan van.
Ze was wel heel enthousiast over dat ze gewonnen had, moest wel lachen om haar reactie 

Mama-Inge schreef op 06-02-2024 om 13:59:

Wat vonden jullie van de opmerkingen van Carla naar Robert?

Ik vond het ook wel heel veel Granaatappelpitjes op die taart van Pien.
Daar moet je van houden, ik ben er in elk geval geen fan van.
Ze was wel heel enthousiast over dat ze gewonnen had, moest wel lachen om haar reactie

Volgens mij lichtelijk grensoverschrijdend. Als we niet willen dat mannen naar vrouwen grensoverschrijdend bezig zijn dan ook niet andersom. We kennen niet de precieze situatie waarin die opmerking geplaatst werd maar zeker in deze tijd waarin de npo al over vuur ligt had ik,  als ik de boel moest monteren, deze opmerking eruit geknipt. 

Bakblik schreef op 06-02-2024 om 15:33:

[..]

Volgens mij lichtelijk grensoverschrijdend. Als we niet willen dat mannen naar vrouwen grensoverschrijdend bezig zijn dan ook niet andersom. We kennen niet de precieze situatie waarin die opmerking geplaatst werd maar zeker in deze tijd waarin de npo al over vuur ligt had ik, als ik de boel moest monteren, deze opmerking eruit geknipt.

Ik vond het ook een beetje apart. Volgens mij wist Robèrt er ook niet goed raad mee.

Ik werd wat ongemakkelijk van Carla’s opmerkingen. Puber waamee ik samen kijk riep meteen dat ze het echt belachelijk vond en dat je dat echt niet kunt zeggen.

Ik vond het ook te ver gaan.
En zou het eruit geknipt hebben.

Mama-Inge schreef op 06-02-2024 om 13:59:

Wat vonden jullie van de opmerkingen van Carla naar Robert?

Ik vond het ook wel heel veel Granaatappelpitjes op die taart van Pien.
Daar moet je van houden, ik ben er in elk geval geen fan van.
Ze was wel heel enthousiast over dat ze gewonnen had, moest wel lachen om haar reactie

Ja echt wel. Die pitten smaken ook gewoon echt naar smakeloze harde pitten dus ik snap überhaupt niet wat mensen eraan vinden.

Mama-Inge schreef op 06-02-2024 om 13:59:

Wat vonden jullie van de opmerkingen van Carla naar Robert?

Ik snap echt niet dat ze dat hebben uitgezonden. Als een man dat had gezegd tegen Janny dan hadden ze dat niet gedaan i.v.m. #metoo en bij Robbert moet het dan ineens maar kunnen. Ik vond dit ook tever gaan. Niet okee gewoon en grensoverschrijdend gedrag. Ik moest meteen denken aan wat ik zelf heb meegemaakt en ik zal vast niet de enige zijn. Wanneer houden we nou eens op met normaliseren van dit soort gedrag? Het is duidelijk dat het bij NPO nog steeds niet goed zit.

Zij is echt grenzeloos met haar opmerkingen.

Hebben jullie ook Doorbakken gekeken? Wat een raar programma is dat geworden. 

Knutselkei schreef op 07-02-2024 om 15:00:


Hebben jullie ook Doorbakken gekeken? Wat een raar programma is dat geworden.

Dat kijk ik nooit, maar vertel. Wat is er gebeurd?

Lizzyliz schreef op 07-02-2024 om 17:55:

[..]

Dat kijk ik nooit, maar vertel. Wat is er gebeurd?



Eerst was dat met een studio vol mensen die wat gebakken hadden.

Nu is het een soort online versie?

Andre en Jannie zitten in een kamer en roepen van alles via een intercom naar Robert die met 2 kanditdaten aan het bakken is.  Heel raar en zogenaamd grappig. Niet mijn ding.

Iemand nog meer aan het kijken?

Muurbloem1985 schreef op 18-02-2024 om 20:37:

Iemand nog meer aan het kijken?

Ja, ik kijk ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.