Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2024


Vooral de laatste twee opdrachten gingen goed vind ik.

Blij dat zij er uit is

Muurbloem1985 schreef op 18-02-2024 om 21:15:

Blij dat zij er uit is

Ze nam wel best wat aandacht op zich. 
opzich lijkt het mij een aardige vrouw.
Zij kon deze rondes simpelweg de rest niet bijhouden wat bakken betreft.

Friezinnetje

Friezinnetje

18-02-2024 om 21:37 Topicstarter

ja, ik heb ook gekeken. Terechte meesterbakker en terechte verliezer. 

terecht wie eruit is gegaan, maar vind het toch een beetje jammer. Lijkt me oprecht een leuke hartelijke vrouw en ze bracht wat pit in de tent.

Ik heb ook gekeken.Vond de grijze taart wel erg somber en niet uitnodigend om te eten.
Degene die er uit is vond ik irritant aanwezig. Ze wist dat ze een erg grote mond had en vond dat erg grappig van zichzelf had ik het idee. Niet mijn type. Maar afgezien daarvan kan het natuurlijk een heel goed mens zijn hoor.
Verder een leuke uitzending.

Herfstappeltaart schreef op 19-02-2024 om 11:16:

Ik heb ook gekeken.Vond de grijze taart wel erg somber en niet uitnodigend om te eten.
Degene die er uit is vond ik irritant aanwezig. Ze wist dat ze een erg grote mond had en vond dat erg grappig van zichzelf had ik het idee. Niet mijn type. Maar afgezien daarvan kan het natuurlijk een heel goed mens zijn hoor.
Verder een leuke uitzending.

Mee eens, die keuze begreep ik ook niet echt. 

ik vond trouwens de cartoontaarten er allemaal slordig en scheef uitzien. Nu is het ook lastig om een aangesneden taart strak te bekleden, maar toch. 

Die radio was prachtig! 

ja maar ook niet superstrak of zo

Ik vond dat helemaal niet erg, vind het wel bij cartoons passen

Friezinnetje

Friezinnetje

19-02-2024 om 18:20 Topicstarter

mikado123 schreef op 19-02-2024 om 17:22:

ja maar ook niet superstrak of zo

er is ook echt niet heel veel tijd over in de opdrachten. 

Lizzyliz schreef op 19-02-2024 om 17:20:

Die radio was prachtig!

Ja terechte winnaar 

Jammer, Pien weg. Het zat er wel in na twee magere weken, maar ik vond haar zo’n leuke enthousiaste vrouw met goede ideeën. Nu moet ik een nieuwe favoriet kiezen.

De taart “mand”  van Rudo had ook zo in de bakkerij kunnen staan. Sowieso een geslaagde opdracht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.