Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2024


Bakblik schreef op 28-01-2024 om 21:43:

Deze gaat over dit jaar. Anderen zijn doorgegaan in het deel over 2023. Zullen we hier posten over 2024?

Dat had ik eerst helemaal niet opgemerkt 

Was een leuke eerste aflevering om te zien.

Voor mij is Tim inderdaad terecht meesterbakker van de week.

MidasWolf schreef op 28-01-2024 om 21:57:

Voor mij is Tim inderdaad terecht meesterbakker van de week.

Mee eens en Peter de terechte afvaller. 

MidasWolf schreef op 28-01-2024 om 21:55:

[..]

Dat had ik eerst helemaal niet opgemerkt

Ik ook niet

De technische opdracht verliep niet heel soepel. Ook lastig als je de goede volgorde ook niet weet. Met de Bossche bollen kun je (kleine) foutjes ook niet maskeren.

MidasWolf schreef op 28-01-2024 om 22:05:

De technische opdracht verliep niet heel soepel. Ook lastig als je de goede volgorde ook niet weet. Met de Bossche bollen kun je (kleine) foutjes ook niet maskeren.

Was wel geestig in ieder geval

Beetje laat maar ja hoor ik kijk ook weer!
Terechte winnaar en verliezer deze week 👌

Vond het een leuke eerste aflevering. En terechte meesterbakker en afvaller deze week.

Wat een leuke eerste aflevering, arme Peter, die voorrondes zijn best streng toch? Ben ik de enige die nooit van financiers had gehoord?

Grappig dat er altijd een vast lijstje kandidaten is, man/vrouw, stukje diversiteit, en altijd een of twee die hoog in mijn allergie zitten. Ik heb mijn favorieten om de komende weken af te vallen dus al bepaald Tim en Pien maken een goede kans op de eindoverwinning, maar er zijn er vast nog die gaan verrassen de komende weken.

Jeetje, bij Peter ging zo'n beetje alles mis wat er ook maar mis kon gaan 🙈 

Ik vond het een leuke aflevering! Alleen die bouwwerken vind ik vaak niet zo leuk

HAHA!wait..what schreef op 29-01-2024 om 11:11:

Jeetje, bij Peter ging zo'n beetje alles mis wat er ook maar mis kon gaan 🙈

Ik vond het een leuke aflevering! Alleen die bouwwerken vind ik vaak niet zo leuk

Ik vond het ook weer leuk om te kijken. Peter had in het introductie filmpje wel een mooie taart gebakken. Thuis in je eigen keuken is het toch anders dan voor de tv. 

Het viel mij ook op dat van de eerste baksel verschillende niet goed gaar waren. Een andere oven dan thuis is natuurlijk ook wennen.

MMcGonagall schreef op 29-01-2024 om 10:39:

Grappig dat er altijd een vast lijstje kandidaten is, man/vrouw, stukje diversiteit, en altijd een of twee die hoog in mijn allergie zitten. Ik heb mijn favorieten om de komende weken af te vallen dus al bepaald Tim en Pien maken een goede kans op de eindoverwinning, maar er zijn er vast nog die gaan verrassen de komende weken.

Inderdaad, wij hebben ook onze favorieten al weer bepaald.

Alleen 1 grote ergernis aan Tim: doe je haar in een staart als je gaat bakken. Maar hij bakt wel goed.

Ysenda schreef op 29-01-2024 om 12:03:

[..]

Inderdaad, wij hebben ook onze favorieten al weer bepaald.

Alleen 1 grote ergernis aan Tim: doe je haar in een staart als je gaat bakken. Maar hij bakt wel goed.

Nou dat snap ik ook niet. Gek dat dit ook mag zo. Niet zo fris, losse haren kunnen zo maar in je beslag vallen.


ik vind die Carla erg irritant. Verder leuk om weer te kijken en ideetjes op te doen . We hebben net een kitchenaid gekocht 😁

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.