Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

29-12-2022 om 16:24

Daglichtlamp schreef op 29-12-2022 om 16:23:

Al die foto's laten alleen maar zien hoe weinig privacy ze hun hele leven al gehad hebben.

Ik vind het een eigenaardige reactie al die foto's.

Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 16:21:

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8&desiredformat=webp

Prins Charles en prinses Diana met hun twee zoons in Tetbury in 1986.Beeld Getty Images

Deze foto zag ik nog niet eerder. Prachtig.

Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 16:21:

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8&desiredformat=webp

Prins Charles en prinses Diana met hun twee zoons in Tetbury in 1986.Beeld Getty Images

Deze foto zag ik nog niet eerder. Prachtig.

Vind je? Ook met de wetenschap dat Diana doodongelukkig was? Je kunt daar niet doorheen kijken?

2_The-Prince-and-Princess-of-Wales-Accompanied-By-The-Duke-And-Duchess-Of-Sussex-Greet-Wellwishers-Out.jpg

2022 William nodigde, na het overlijden van hun oma, Harry en Meghan uit om samen langs de bloemen en rijen mensen te lopen, anders was H en M met hun eigen cameraploeg gekomen om dat te doen had ik gelezen.

Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 16:27:

2_The-Prince-and-Princess-of-Wales-Accompanied-By-The-Duke-And-Duchess-Of-Sussex-Greet-Wellwishers-Out.jpg

2022 William nodigde, na het overlijden van hun oma, Harry en Meghan uit om samen langs de bloemen en rijen mensen te lopen, anders was H en M met hun eigen cameraploeg gekomen om dat te doen had ik gelezen.

Ongelofelijk, ben je aan het trollen?

Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 16:27:

Opnieuw: let je op je bronnen? Als jij het gelezen hebt is het dan waar? Of is er gewoon ergens gespeculeerd in een artikel? (meestal kent de roddelpers de grenzen namelijk beter dan jij, dus dan bouwen ze tenminste nog enig voorbehoud in als ze zoiets beweren).

Daglichtlamp schreef op 29-12-2022 om 16:23:

Al die foto's laten alleen maar zien hoe weinig privacy ze hun hele leven al gehad hebben.

Triest inderdaad. Harry kan weten hoe dat voelt. En toch doet hij dit zijn broer aan.

H en M staan meer in de 'zelf-gekozen-picture' dan menige andere Royal over de hele wereld.

Wanneer zie jij bijvoorbeeld de Zweedse kroonprinses Victoria, of de Deense kroonprins Frederik, de Noorse kroonprins Haakon, of wie dan ook, zo vaak in het nieuws, om ergens een lezing of interview te geven? Die geven ze wel, maar niet dusdanig met toeters en bellen.

Zelfs de jongste zoon van Queen Elisabeth kwam jarenlang niet zo vaak in de schijnwerpers omdat hij die niet zelf opzocht. Volgens mij belde Edward nooit naar de krant om weer een nieuwtje over zijn familie door te geven.

william-harry-charles.jpg

Foto: Mario Testino / De Prins van Wales, Prins William en Prins Harry.

Zo'n mooie foto dit. Hopelijk komt het ooit nog goed tussen de broers.

william-harry-moederdiana.jpg

Foto: Jayne Fincher / https://twitter.com/KensingtonRoyal

En nog zo'n leuke foto

Als je echt serieus bent, vind ik het heel triest dat iemand oprecht zo kan denken, ben je nog heel erg jong ofzo?

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

29-12-2022 om 16:43

felija schreef op 29-12-2022 om 16:30:

[..]

Ongelofelijk, ben je aan het trollen?

Bizar hè. Je mag geen diagnoses geven maar ik denk er het mijne van.

Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 16:40:

william-harry-moederdiana.jpg

Foto: Jayne Fincher / https://twitter.com/KensingtonRoyal

En nog zo'n leuke foto

O ja, een fantastische foto, waar het geluk van af spat, o wacht.....

Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 16:16:

GTY-princess-diana-william-harry-jt-170128_4x3_992.jpg

Samen met hun moeder

William was hier hartstikke ongelukkig. Dat zie je toch zo?

3_PAY-Diana-Princess-of-Wales-with-Princes-William-and-Harry.jpg

Portrait of Princess Diana and Princes William and Harry
(Image:CAMERA PRESS/Kim Knott)

Prachtige foto

1_Princess-Diana.jpg

Princess Diana cuddles her son, Prince William
(Image:Mirrorpix)

Zo lieffffff deze foto

GettyImages-750863121.jpg

At home in Kensington Palace in October 1985. Foto Tim Graham

Hier zie ik alleen blije kindjes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.