Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

prinses-diana-harry-william-piano-1615459533.jpg?crop=1xw:1xh;center,top&resize=480:*

Lieve foto uit 1985 Foto Getti Images

Hamer schreef op 28-12-2022 om 17:43:

Australische beoordeling van de Netflix serie:

https://youtu.be/HQM0-JZXvdo

Wauw, wat een riooljournalistiek plaats je weer. Op 11:40 komt de foto ter sprake die geplaatst werd door een journalist en BBC host toen Harry en Meghan het ziekenhuis verlieten met de net geboren Archie: een koppel met een aangekleed aapje, met de tekst 'royal baby leaves hospital'. Hihi haha, dat vinden ze maar belachelijk hoor dat Harry dat aanhaalt, die ene tweet van een nobody. Zij vindt dat 'this victim playing has got to areas that are just frankly ridiculous'.

Onbegrijpelijk dat je zoiets deelt op dit forum.

Wat me net (rijkelijk laat pas…) te binnen schiet: denken al die haters en bedreigers dat ze de andere familieleden een dienst bewijzen door het heldhartig voor ze op te nemen? Want in realiteit is het natuurlijk creepier dan creepy dat er mensen overal ter wereld druk doende zijn zich jouw leven toe te eigenen met allerlei verzinseltjes. 

Het gaat al mis als je het Britse koningshuis romantiseert en idealiseert. Het lijkt me afschuwelijk om onderdeel te moeten uitmaken van zo'n instituut boordevol tradities, regeltjes en alles voor de bühne. Dat je daar al niet doorheen kunt prikken, zegt eigenlijk al genoeg. Sterker nog: Harry moet zelfs dankbaar zijn, geboren met een gouden lepel in zijn keel, waar hij niet om heeft gevraagd.! Onbegrijpelijk.

GettyImages-951562106.jpg?itok=zfFAQJQa&width=1024&height=576&impolicy=semi_dynamic

Nog zo'n mooie foto

GTY-princess-diana-william-harry-jt-170128_4x3_992.jpg

Samen met hun moeder

Misschien hebben ze ook een beetje een vertekend zelfbeeld. Iets anders kan ik er ook niet van maken als je semi-theatraal gaat aankondigen dat je Harry vanaf nu geen prins meer gaat noemen. 

Foto's geven een heel vertekend beeld, het is slechts een momentopname, het hoeft helemaal niet echt te zijn. Dat hoef ik toch hopelijk niet uit te leggen?

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8

Leuke foto uit 2004

Moxxie schreef op 29-12-2022 om 16:18:

Misschien hebben ze ook een beetje een vertekend zelfbeeld. Iets anders kan ik er ook niet van maken als je semi-theatraal gaat aankondigen dat je Harry vanaf nu geen prins meer gaat noemen.

Zou best kunnen en onwijs naïef en onwetend.

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8&desiredformat=webp

Prins Charles en prinses Diana met hun twee zoons in Tetbury in 1986.Beeld Getty Images

Deze foto zag ik nog niet eerder. Prachtig.

Met hun vader

Al die foto's laten alleen maar zien hoe weinig privacy ze hun hele leven al gehad hebben.

Lief: een jonge William en Kate in 2008.Beeld Tim Graham Photo Library via Get

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.