Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Fleurtje_5
30-08-2022 om 12:09

A protester taking a stand against Meghan and Harry's appearance
SHANNON STAPLETON
https://www.gbnews.uk/news/meghan-markle-and-prince-harry-met-with-fury-in-new-york-as-un-speech-backfires-why-are-they-here/340570
Goeie vraag. Deze foto verdiend een eigen plekje en kan ik niet vaak genoeg herhalen.
SophieHowl
30-08-2022 om 16:07
De kleinzoon van Nelson Mandela, Chief Nkosi Zwelivelile 'Mandla' Mandela, heeft gereageerd:
“Madiba's celebration was based on overcoming 350 years of colonialism with 60 years of a brutal apartheid regime in South Africa. So it cannot be equated to as the same."
Harry heeft meerdere goede doelen in het continent Afrika (Sentebale, African Parks) deze stichtingen zullen ook niet blij zijn met deze uitspraak van Meghan.
Olive
30-08-2022 om 16:30
Steeds als je denkt dat het niet gekker kan weten ze je toch te verbazen. Wat een hoogmoed zeg.
Ik ben op hbo de serie over Delphine aan het kijken. Ook interessant want ik wist er niet veel vanaf.
SophieHowl
30-08-2022 om 19:25
Olive schreef op 30-08-2022 om 16:30:
Steeds als je denkt dat het niet gekker kan weten ze je toch te verbazen. Wat een hoogmoed zeg.
Ik ben op hbo de serie over Delphine aan het kijken. Ook interessant want ik wist er niet veel vanaf.
Helaas geen HBO, maar wel gevolgd in fe Vlaamse pers.
SophieHowl
30-08-2022 om 19:30
Meghan heeft haar tweede podcast uitgebracht, nu met Mariah Carey, getiteld: The Duality of Diva.
Meghan vond het echter niet zo leuk dat Mariah stelde dat Meghan “diva- momenten” heeft. Mariah haastte zich te zeggen dat ze doelde op Meghan’s uiterlijk en prachtige ensembles.
Meghan besprak met Mariah hoe het voelt om ‘mixed-race’ te zijn. Meghan zei dat ze zich pas ‘zwart voelde toen ze met Harry ging daten’.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11160349/Meghan-Markle-releases-Mariah-Carey-Archetypes-podcast-Spotify.html
Metallover
31-08-2022 om 05:48
SophieHowl schreef op 30-08-2022 om 09:37:
[..]
Ik vond dat ook de meest bizarre opmerking uit het interview.
Stel; deze opmerking is destijds daadwerkelijk tegen haar gemaakt; dan herhaal je dat niet in het openbaar omdat je beseft dat je in de verste verten niet kan tippen aan Nelson Mandela. Ze had het Harry kunnen vertellen met een knipoog erbij en dan had de kous af moeten zijn.
Het is moeilijk bescheiden te blijven…
Ik geloof er helemaal niks van, dit heeft ze puur verzonnen.
Alsof iemand in ZA het wat kan schelen dat een Amerikaanse actrice (waar het gros nog nooit van had gehoord) die trouwt met een Engelse prins.
Fleurtje_5
31-08-2022 om 13:19
SophieHowl schreef op 30-08-2022 om 19:30:
Meghan heeft haar tweede podcast uitgebracht, nu met Mariah Carey, getiteld: The Duality of Diva.
Meghan vond het echter niet zo leuk dat Mariah stelde dat Meghan “diva- momenten” heeft. Mariah haastte zich te zeggen dat ze doelde op Meghan’s uiterlijk en prachtige ensembles.
Meghan besprak met Mariah hoe het voelt om ‘mixed-race’ te zijn. Meghan zei dat ze zich pas ‘zwart voelde toen ze met Harry ging daten’.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11160349/Meghan-Markle-releases-Mariah-Carey-Archetypes-podcast-Spotify.html
Dieptriest die nare beschuldigingen. Dat ze zich als slachtoffer blijft neer zetten
om zich zelf hogerop te werken.
(ondanks de vele 'privileges' en de grote kansen die in haar schoot zijn geworpen) Tot nu toe gaan haar podcasts idd meer over Meghan zelf dan over de gast die ze uitnodigt.
Toen Harry destijds op de radio vertelde dat H en M het zo gezellig hadden met zijn familie, vertelde hij op de radio (zodat iedereen het kon horen) dat Meghan nu de familie had die zij nooit heeft gehad.
Dát was ook erg pijnlijk voor de familie van Meghan. Onder welke 'race' kun je dat 'scharen' ? En onder welke 'race' vallen de beschuldigingen over Meghan's pestgedrag tegen het personeel? Best-friend-Jessica Mulroney raakte haar baan en vrienden kwijt vanwege een beschuldiging van een vriendin van M. Meghan zei wel ergens dat Jessica geen racist is, maar toch liet ze Jessica vallen als een baksteen. Onder welke race zou dat vallen?
Fleurtje_5
31-08-2022 om 13:20
Metallover schreef op 31-08-2022 om 05:48:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van, dit heeft ze puur verzonnen.
Alsof iemand in ZA het wat kan schelen dat een Amerikaanse actrice (waar het gros nog nooit van had gehoord) die trouwt met een Engelse prins.
Dit inderdaad.
Meghan kende Harry niet eens toen er een blind date met H werd geregeld, ze wist helemaal niets over het koninklijk huis vertelde de toen 36 jarige Meghan tijdens het verlovingsgesprek. (Maar, zo vertelde haar best friend, ze was idolaat van Diana)
Fleurtje_5
31-08-2022 om 13:28
SophieHowl schreef op 30-08-2022 om 19:30:
ps.
https://www.hln.be/royalty/britten-zijn-dol-op-meghan-ze-is-een-natuurtalent~a57baf2c/
01-12-17,
De Britten waren in 2017 dol op Meghan.
Hamer
31-08-2022 om 15:46
Fleurtje_5 schreef op 30-08-2022 om 11:57:
[..]
Precies wat ik ook dacht toen ik het las. Ze werd vergeleken met Mandela. SCHAAMTELOOS.
Het kan best zijn dat iemand een opmerking met die strekking heeft gemaakt. Die opmerking publiekelijk herhalen was heel onverstandig van Meghan. Een kleinzoon van Mandela heeft zijn ongenoegen ook al geuit.
SophieHowl
31-08-2022 om 16:31
Hamer schreef op 31-08-2022 om 15:46:
[..]
Het kan best zijn dat iemand een opmerking met die strekking heeft gemaakt. Die opmerking publiekelijk herhalen was heel onverstandig van Meghan. Een kleinzoon van Mandela heeft zijn ongenoegen ook al geuit.
Mee eens. Meghan weet dat heel goed natuurlijk. Door deze opmerking maakt ze het Harry moeilijk met zijn in Afrika gevestigde liefdadigheidsinstellingen Sentebale en African Parks. Harry wilde ooit zelfs in Afrika wonen; met Meghan zit dat er nu niet meer in.
Die podcasts zijn echt te belachelijk voor woorden; onbegrijpelijk dat Spotify zo’n astronomisch bedrag heeft neergelegd voor Meghan’s zelfverering.
Meghan hield een dagboek bij toen ze nog in Groot-Brittannië woonde; naar het schijnt vreest de koninklijke familie nu een tell-all boek van Meghan.
SophieHowl
01-09-2022 om 07:47
Meghan vertelde dat een Zuid-Afrikaanse acteur haar op de première van The Lion King vergeleek met Nelson Mandela.
De enige aanwezige acteur van Zuid-Afrikaanse afkomst, ontkent dit:
https://www.thesun.co.uk/fabulous/19670650/meghan-markle-faux-pas-baffling-nelson-mandela-comment/
Fleurtje_5
01-09-2022 om 12:36
SophieHowl schreef op 01-09-2022 om 07:47:
Meghan vertelde dat een Zuid-Afrikaanse acteur haar op de première van The Lion King vergeleek met Nelson Mandela.
https://www.thesun.co.uk/fabulous/19670650/meghan-markle-faux-pas-baffling-nelson-mandela-comment/
Waarom ben ik niet verbaasd ?
Metallover
01-09-2022 om 13:04
SophieHowl schreef op 01-09-2022 om 07:47:
Dit was te verwachten!