Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mick87 schreef op 16-07-2022 om 20:53:

[..]

Ja. Ze betalen nu hun eigen beveiliging. Harry wil dat dit vergoed wordt omdat hij er niet zelf voor heeft gekozen de kleinzoon van een staatshoofd te zijn. Daarin heeft hij wel een punt vind ik.

Dat klopt, hij heeft daar niet voor gekozen om kleinzoon van een staatshoofd te zijn. Maar van de andere kant komt het hen wel goed van pas, ik las in een van de links van SophieHowl dat "het merk" Sussex ook niet niks is.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/19222514/queen-charles-meghan-rift-thomas-markle/

............

Bower writes: “Meghan consulted her Los Angeles team about the best
terms for their departure from Britain. The encouragement from her Los
Angeles advisers was intoxicating. The Sussex brand, Meghan was assured,
offered the same global opportunities as those reaped by the Obamas.

Er zijn weer uittreksels bekend uit het boek van Tom Bower. Één gaat over het introduceren van Meghan bij Harry’s vrienden. Er werd een weekendje georganiseerd met vrijdagavond diner, zaterdag schieten en zondag na de lunch naar huis. Werd geen succes. Daarna volgde de bruiloft van “Skippy” (Tom Inskip) op Jamaica. Ook geen succes.

Het tweede artikel gaat over een reclamecampagne van Meghan voor kledingmerk Reitman. Dat werd wel een succes, ondanks divagedrag. 

Hamer schreef op 17-07-2022 om 22:17:

Er zijn weer uittreksels bekend uit het boek van Tom Bower. Één gaat over het introduceren van Meghan bij Harry’s vrienden. Er werd een weekendje georganiseerd met vrijdagavond diner, zaterdag schieten en zondag na de lunch naar huis. Werd geen succes. Daarna volgde de bruiloft van “Skippy” (Tom Inskip) op Jamaica. Ook geen succes.

Het tweede artikel gaat over een reclamecampagne van Meghan voor kledingmerk Reitman. Dat werd wel een succes, ondanks divagedrag.

Ik denk dat die Tom Bower een veredelde Omid S. is.

SophieHowl

SophieHowl

18-07-2022 om 00:36 Topicstarter

Hamer schreef op 17-07-2022 om 22:17:

Ik lees net e.e.a. In The Sun over dat weekend in Sandringham.

Harry’s vrienden maakten op de gebruikelijke wijze lol met elkaar, en dat hield in: veel drinken en seksistische grappen, grappen over feministen en transgenders. Meghan ging er tegenin en de vrienden vonden dat zij het weekend had bedorven.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat Harry een vriendin had meegenomen die te woke was en niet paste bij zijn vrienden, en opmerkelijk genoeg dus eigenlijk ook niet bij Harry zelf, die namelijk ook bekend stond niet terug te deinzen voor omstreden “grappen” als een feestje gehuld in een nazi-uniform.

Ik vind het wel logisch dat Meghan deze grappen te ver vond gaan en er tegenin ging. 

En ja, daar maakte ze geen goede beurt mee bij de vrienden van Harry; ze vonden dat hij gek was geworden.

Bijzonder is dat noch Harry, noch Meghan hierna blijkbaar niet tot de conclusie kwamen dat ze misschien toch geen goede match waren omdat ze er verschillende waarden en normen op nahielden.

De bruiloft van Tom Inskip was geen succes want Meghan negeerde Harry’s vrienden. Het viel de vrienden ook op dat Harry veel geagiteerder dan gewoonlijk reageerde op de gebruikelijke aanwezigheid van paparazzi. 
Harry was dus al direct zeer beschermend naar Meghan toe want hij vreesde dat Meghan ook door de pers zou worden achtervolgd.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/19226717/harry-meghan-pals-nuts-woke/

SophieHowl schreef op 18-07-2022 om 00:36:

[..]

Ik lees net e.e.a. In The Sun over dat weekend in Sandringham.

Harry’s vrienden maakten op de gebruikelijke wijze lol met elkaar, en dat hield in: veel drinken en seksistische grappen, grappen over feministen en transgenders. Meghan ging er tegenin en de vrienden vonden dat zij het weekend had bedorven.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat Harry een vriendin had meegenomen die te woke was en niet paste bij zijn vrienden, en opmerkelijk genoeg dus eigenlijk ook niet bij Harry zelf, die namelijk ook bekend stond niet terug te deinzen voor omstreden “grappen” als een feestje gehuld in een nazi-uniform.

Ik vind het wel logisch dat Meghan deze grappen te ver vond gaan en er tegenin ging.

En ja, daar maakte ze geen goede beurt mee bij de vrienden van Harry; ze vonden dat hij gek was geworden.

Bijzonder is dat noch Harry, noch Meghan hierna blijkbaar niet tot de conclusie kwamen dat ze misschien toch geen goede match waren omdat ze er verschillende waarden en normen op nahielden.

De bruiloft van Tom Inskip was geen succes want Meghan negeerde Harry’s vrienden. Het viel de vrienden ook op dat Harry veel geagiteerder dan gewoonlijk reageerde op de gebruikelijke aanwezigheid van paparazzi.
Harry was dus al direct zeer beschermend naar Meghan toe want hij vreesde dat Meghan ook door de pers zou worden achtervolgd.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/19226717/harry-meghan-pals-nuts-woke/

Dat klinkt heel begrijpelijk, en zeker in het voordeel van Meghan. Ik zou ook iets gezegd hebben als vrienden zulke grappen zouden maken. En wat er in 2015 werd gezegd toen Meghan nog een beginnen actrice was en voor een bepaald kledingmerk was gevraagd.

Dit kan alleen maar verteld zijn door Meghan zelf, dit kan die Tom Bower niet zonder medewerking van desbetreffende hebben uitgezocht. Vreemd ook dat zij door vreemden (personeel op haar fotoshootwerk én door Harry's vrienden)  "prinses" werd genoemd vanwege haar 'nukken' (zal ik maar zeggen). Dit klinkt allemaal echt rechtgetrokken wat scheef is.

En "de Charles en de Kate en de William" zijn het haasje. Daar word juist alles scheef getrokken.

Het boek zou eerlijker zijn geweest als ook de andere kant werd gehoord. De vrienden met hun dames van Harry. Maakten zij werkelijk die stomme grappen?

Een veredelde Omib S.schrijver.

Snap die mensen niet die haar dan prinses noemen vanwege die nukken en kapsones. Alsof zulke kapsones en nukken een eigenschap zijn van prinsessen. Een echte lady kan zich in alle kringen bewegen, en niet alleen in de kringen die haar aanstaan.

SophieHowl

SophieHowl

18-07-2022 om 15:01 Topicstarter

Prins Harry gaat vrijdag de Algemene Vergadering van de VN toespreken over armoede, klimaatverandering en de nalatenschap van Nelson Mandela.
Meghan en Harry zijn al naar New York gevlogen.
De VN organiseert vrijdag een programma ten gelegenheid van International Nelson Mandela Day.

Bijzondere keuze van de VN, niet voor de hand liggend.
Mij is het een raadsel dat Harry als spreker is uitgenodigd (betaald?) want hij lijkt me niet ter zake kundig.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11024503/Prince-Harry-set-lecture-General-Assembly-poverty.html

SophieHowl

SophieHowl

18-07-2022 om 18:40 Topicstarter

Edit: de speech was vandaag al:

NINTCHDBPICT000748001704.jpg?strip=all&w=960

NINTCHDBPICT000748002299.jpg?strip=all&w=738

NINTCHDBPICT000748010137.jpg?strip=all&w=960

As he spoke about the legacy of Nelson Mandela, Harry warned of a "global assault on democracy and freedom".

His remarks on politics come as rumours continue to swirl that Meghan has her sights set on becoming President one day as she repeatedly makes waves as a political activist.

She has joined forces with Gloria Steinem to get the Equal Rights Amendment ratified, and insisted she’s willing to march in Washington DC against the Roe v Wade abortion ruling.

Backing his wife's interest in politics, Harry today told of the dangers of climate change, the coronavirus pandemic, "weaponising lies and disinformation", the war in Ukraine and abortion laws in the US.

Kortom: Harry waagt zich weer aan politieke standpunten en de kranten spreken weer over Meghan’s vermeende politieke ambities om president te worden.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/19238993/meghan-markle-supports-prince-harry-un-speech/

SophieHowl schreef op 18-07-2022 om 15:01:

Prins Harry gaat vrijdag de Algemene Vergadering van de VN toespreken over armoede, klimaatverandering en de nalatenschap van Nelson Mandela.
De VN organiseert vrijdag een programma ten gelegenheid van International Nelson Mandela Day.

Mij is het een raadsel dat Harry als spreker is uitgenodigd (betaald?) want hij lijkt me niet ter zake kundig.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11024503/Prince-Harry-set-lecture-General-Assembly-poverty.html

Strict genomen is de vergadering van de Verenigde Naties op zomerreces. Dit is voor liefhebbers. 

SophieHowl schreef op 18-07-2022 om 00:36:

[..]

Ik lees net e.e.a. In The Sun over dat weekend in Sandringham (…)

Het komt er dus eigenlijk op neer dat Harry een vriendin had meegenomen die te woke was en niet paste bij zijn vrienden, (…)

(…)

Het zijn wel twee uitersten inderdaad: verwende Britse kostschooljongetjes tegenover een woke Amerikaanse. 

SophieHowl schreef op 18-07-2022 om 15:01:

Meghan ziet er heel goed uit. Wat me verbaasde was de reactie onder deze foto in jouw link:

60403925-11024503-image-a-104_1658155048810.jpg

Both the Duke and Duchess of Sussex ignored questions about the impact
of Tom Bower's book Revenge: Meghan, Harry and the war between the
Windsor's

Dit klinkt echt een boek dat is opgezet voor óf door H en M in hun strijd (revenge) tegen Harry's familie.

Hamer schreef op 18-07-2022 om 22:02:

[..]

Het zijn wel twee uitersten inderdaad: verwende Britse kostschooljongetjes tegenover een woke Amerikaanse.

Dan moeten we de kant van het verhaal van die "verwende Britse kostschooljongetjes" ook horen. Toch?

Was Meghan ook zo woke toen ze met Jessica Mulroney ging stappen en daar een stel strontvervelende dames uithingen?

SophieHowl

SophieHowl

19-07-2022 om 12:43 Topicstarter

Er werd ook geprotesteerd bij de VN;

NINTCHDBPICT000748034197.jpg?strip=all&w=960

SophieHowl

SophieHowl

19-07-2022 om 12:55 Topicstarter

Inmiddels richten de Britse kranten zich op belangrijkere zaken, zoals de jumpsuit van Meghan, die ze droeg toen Harry en zij uit eten gingen met vrienden:

60428499-11026901-image-a-92_1658208214212.jpg

De jumpsuit lijkt namelijk verdacht veel op japon die Catherine droeg tijdens de première van Top Gun:

60432339-11027263-image-a-24_1658217379434.jpg

De achterzijde was anders:

60428567-11026901-image-m-105_1658209189715.jpg

Een mooi bordeauxrood tasje  van Bottega Veneto erbij trouwens.

Voor het etentje had Meghan nog een ontmoeting met Gloria Steinem, een poitiek activiste die onlangs samen met Meghan werd geïnterviewd door Vogue over de  abortusuitspraak van het Hooggerechtshof.

60418407-11027263-Meghan_was_all_smiles_on_Monday_as_she_held_hands_with_Steinem_s-a-33_1658217680613.jpg

Na het etentje namen Harry en Meghan een privéjet terug naar huis. 

SophieHowl

SophieHowl

19-07-2022 om 13:02 Topicstarter

Meghan en Gloria Steinem kennen elkaar al langer; Meghan interviewde Gloria al in 2020:

2020-Aug-WATERMARKED-The-Duke-and-Duchess-of-Sussex-Matt-Sayles.jpg?strip=info&w=900&ssl=1

En nog een foto van Meghan aan de telefoon met Gloria en journaliste Jessica Yellin nabdw uitspraak van het Hooggerechtshof (foto van Archewell):

Meghan-speaks-with-Gloria-Steinem-after-Roe-V-Wade-decision-Archewell-photo-July-2022.webp

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.