Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


Amber82 schreef op 06-12-2021 om 21:02:

Volgens mij weten ze helemaal niet zeker of ze gaan stemmen. Is alleen gezegd dat ze naar de eilandraad gaan, maar wie zegt dat er daar geen proef gedaan moet worden om nog een plek in de halve finale te krijgen.
Dan zal yuki wel balen dat hij niet beter zijn best had gedaan.

Volgens mij zeggen ze er altijd bij wanneer de laatste kans is om je immuniteit in te zetten. 

JtM

JtM

07-12-2021 om 09:16

Wat een rot einde zeg! Was zo benieuwd hoe het af gaat lopen en wie er van die andere groep naar winnaarseiland gaat. 
Fijn voor Anouk dat ze de proef gewonnen heeft, zij stond ook zo stabiel, knap hoor.

Ben ik de enige die het onterecht vind dat Do naar de halve finale gaat? Ze was laatste tijdens de samensmelting proef!! 

Genieten toen Britte dacht gewonnen te hebben en het Anouk bleek! Baalde wel dat er geen eilandraadje was waar Yuki haar eruit kon gooien.

Hoop ook dat JJ wint!! Zoals iemand al aangaf: Robert is wel veilig, maar JJ niet als Sandra wint. En ik wil vooral Sandra heel graag weg hebben.

Ik hoop dat ze nu een proef moeten gaan doen waarbij de laatste drie alsnog afvallen en de rest door is maar de halve finale. 

Verder vond ik Anouk een stuk leuker nadat ze bij 2.0 uit elkaar gehaald waren. Maar de minuut dat ze Do zag was het weer 'wij als 2.0'. hou toch op.

Hoop op finale met JJ, Yuki en dan toch maar Anouk omdat ze het wel verdient.

Do en Anouk hebben de eerste deelname geen indruk op me gemaakt, want ik herinnerde me ze niet eens. Jay wél! Die was eerst irritant, en daarna met Bertie ontzettend sympathiek. Die is wél blijven hangen, dus die mag van mij zeker winnen! 
Sandra vind ik net als Do en Anouk vrij inwisselbaar. 
Zou nu 't liefst Jay, Yuki en Robbert in de finale zien. 

Ik heb dan weer niks met JayJay. Hij komt nep op mij over, de intonatie van hoe hij spreekt staat me tegen. 
Misschien is het wel echt hoor. 

vind het nietszeggende kandidaten die overgebleven zijn , ben daarom voor niemand in het bijzonder, jammer !!

Leuk dat Jayjay de proef heeft gewonnen 💪

gaan we nu een hele aflevering inclusief uren reclame zitten kijken naar het gekonkel van Yuki en Britte? 

Ik hoop niet dat Sandra op Yuki gaat, want dan ben ik bang dat ze zelf weg moet. Hoewel ik Sandra niet heel leuk vind, heeft ze wel veel proeven gewonnen en vind ik haar wel Robinson materiaal. 

FantasticFox schreef op 09-12-2021 om 21:12:

Ik hoop niet dat Sandra op Yuki gaat, want dan ben ik bang dat ze zelf weg moet. Hoewel ik Sandra niet heel leuk vind, heeft ze wel veel proeven gewonnen en vind ik haar wel Robinson materiaal.

Mee eens. 

maar ff, vragen ze nou normaal altijd voor of na het stemmen of ze die immuniteitsring in willen zetten? In mijn herinnering vragen ze dat voor het stemmen. Wat is dan de winst daarover te zwijgen?

FantasticFox schreef op 09-12-2021 om 21:12:

Ik hoop niet dat Sandra op Yuki gaat, want dan ben ik bang dat ze zelf weg moet. Hoewel ik Sandra niet heel leuk vind, heeft ze wel veel proeven gewonnen en vind ik haar wel Robinson materiaal.

Ja eens.


Ik vind dit eindelijk wel eens een spannende eilandraad, het kan wat mij betreft echt alle kanten op. Ik hoop dat Britte eruit gaat.

Blossom_01 schreef op 09-12-2021 om 21:17:

maar ff, vragen ze nou normaal altijd voor of na het stemmen of ze die immuniteitsring in willen zetten? In mijn herinnering vragen ze dat voor het stemmen. Wat is dan de winst daarover te zwijgen?

Ze vragen het na het stemmen, voor het tellen. Dus dat is het voordeel; mensen die op yuki stemmen, zijn hun stem kwijt. 

Biebel schreef op 09-12-2021 om 21:19:

[..]

Ze vragen het na het stemmen, voor het tellen. Dus dat is het voordeel; mensen die op yuki stemmen, zijn hun stem kwijt.

Ah kijk zo goed heb ik dus opgelet dit seizoen. Thnx.

Ik vind het jammer! Ook jammer dat Robert op Sandra ging. Ik hoopte nog op een verspreide stemming. Al was dat niet echt realistisch natuurlijk aangezien Britte geen stemmen meer had. 
Wel leuk eigenlijk dat Yuki toch tegen Sandra zei op Britte te stemmen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.