Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


onwijs jammer dat Sandra eruit ligt. Ze heeft super lang op winnaarseiland gezeten dus vind het niet helemaal terecht merk ik. Maarja 'dat is het spel'

Jammer dat Sandra eruit ligt! Ik snap alleen iets niet: het is al heel lang bekend dat Sandra flink geblesseerd is geraakt aan haar knie tijdens de expeditie, zou ze daar dan al die tijd mee hebben gelopen? 

https://www.linda.nl/nieuws/expeditie-robinson-deelnemer-sandra-ysbrandy-gewond/

Waarom deed ze dat nou? Met Robbert en Yuki had ze toch veel meer een band dan met Britte? 

Naja, voorheen deed ze ook niks om haar vriendin Sylvana te redden, dus ik denk dat dit ervan komt als je toch vooral je eigen spel speelt en niet investeert in bondgenoten. 

Wat stom dat er gewoon niemand op Britte stemt zeg.

Dolfje schreef op 09-12-2021 om 21:45:

Wat stom dat er gewoon niemand op Britte stemt zeg.

Omdat ze zogenaamd zo lief is, denk ik. Haha.

Sherlock schreef op 09-12-2021 om 21:36:

Jammer dat Sandra eruit ligt! Ik snap alleen iets niet: het is al heel lang bekend dat Sandra flink geblesseerd is geraakt aan haar knie tijdens de expeditie, zou ze daar dan al die tijd mee hebben gelopen?

https://www.linda.nl/nieuws/expeditie-robinson-deelnemer-sandra-ysbrandy-gewond/

In deze aflevering was haar knie ondersteund door een brace ofzo (Bij de proef, werd verder niks over gezegd)

Mugske schreef op 10-12-2021 om 08:07:

[..]

In deze aflevering was haar knie ondersteund door een brace ofzo (Bij de proef, werd verder niks over gezegd)

Ja dat was me inderdaad ook opgevallen, maar achteraf bleek dat ze flinke schade had waarvoor ze geopereerd is. Bizar dat ze daar nog 25 dagen proeven mee heeft gedaan. 

Sandra is inderdaad wel een bikkel zeg.

Robbert heb ik nu definitief in mijn hart gesloten. Wat een lieverd is dat.

JtM

JtM

11-12-2021 om 10:07

Robert is leuk! Leuk voor hem en Jay Jay dat ze door zijn naar de halve finale.

Ik vond Yuki wel arrogant overkomen toen hij zei dat hij iedereen de kans gaf om naar de halve finale te gaan. Dus door te zeggen tegen Sandra dat hij hoopte dat ze op Britte stemde.

Jammer dat Sandra eruit ligt, vond haar een leuke speler. En wat heftig van haar knie zeg!

Ik vond het juist wel een leuke twist dat Yuki Sandra de kans gaf om voor hem te kiezen en op Britt te stemmen. Nu kan ze het meer zichzelf verwijten dan Yuki dat ze niet door is. Dat femi-gebrabbel over met zoveel mogelijk vrouwen naar de finale knap ik op af. 
Blij dat mijn favo's Yuki en Jay in elk geval door zijn en hoop dat zij samen met Robbert de finale gaan behalen.

Grappig, het verhaal van Britte en dan even een shot van een cobra-achtige slang in beeld.

Ik kijk ook maar live dit keer. 

Courage schreef op 12-12-2021 om 20:07:

Grappig, het verhaal van Britte en dan even een shot van een cobra-achtige slang in beeld.

Hahaha 

Welke versie van Hit the road Jack was dit? Die moet in m'n Spotify lijst!

Oeh dat weet ik niet Reflectione.

Ik kijk bij uitzondering inderdaad ook een keer live.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.