Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


Wat stom einde midden in een proef.

wat een flauw moment om de aflevering te stoppen. 

De enige reden dat Yuki dit bondje met Britte sloot (wat niet hielp want Anouk won), is dat hij dan een handlanger heeft tijdens de halve finale, of iemand die hij kan blijven manipuleren. Nu Anouk heeft gewonnen en er een eilandraad komt met hem en Britte, gooit hij Britte gewoon onder de bus hoor als het nodig is. Ik vind hem heel slim, alleen niet zo aardig.

Krullen-bol schreef op 05-12-2021 om 21:23:

Ik snap dat verstoppen van die immuniteitsring niet... is het dan echt zo ala wie is de mol dat er in spullen geneusd kan gaan worden om te zien welke troef je hebt?

Top gewoon helemaal onderin je tas met spullen...

Dat dacht ik ook al. Ze hebben allemaal een rugzak (met vuile onderbroeken ) dus waarom zo omslachtig? 

FantasticFox schreef op 05-12-2021 om 21:29:

wat een flauw moment om de aflevering te stoppen.

Nou, heel irritant! Ik hoop dat Jay wint en dat we niet de volgende aflevering beginnen met dat ie z'n toren omstoot en weer helemaal van voor af aan moet beginnen. 

Was wel een momentje genieten dat Britte dacht dat zij gewonnen had, maar helaas voor haar was het Anouk   

Robbert had voorheen een bondje met Britte en Dyantha. Ik denk dat als hij niet wint en samen met Sandra naar het andere eiland gaat, dat Sandra mogelijk naar huis gaat. Als hij met Jayjay daar heen gaat, dan hoop ik dat zijn nieuwe band met Jayjay sterker is dan dat oude bondje met Britte.

Sandra zat eerst op een eiland met Yuki, dus die zijn ook okay met elkaar dacht ik. Dus als Robbert wint, en Sandra en Jayjay naar het andere eiland gaan, denk ik dat Jayjay mogelijk naar huis gaat.

Ik hoop dus dat Jayjay wint want ik denk dat als hij dat niet doet, hij het mogelijk wel moeilijk krijgt. 

Verder hoop ik dat zowel Robbert als Sandra blijven en dat er een van het andere kamp naar huis gaat.

Courage schreef op 05-12-2021 om 22:37:

De enige reden dat Yuki dit bondje met Britte sloot (wat niet hielp want Anouk won), is dat hij dan een handlanger heeft tijdens de halve finale, of iemand die hij kan blijven manipuleren. Nu Anouk heeft gewonnen en er een eilandraad komt met hem en Britte, gooit hij Britte gewoon onder de bus hoor als het nodig is. Ik vind hem heel slim, alleen niet zo aardig.

Het opgevoerde toneelstukje dat Britte speelde voor Jasmine noem jij geen manipulatie? 

Ik vind Britte en Yuki allebei niet zo leuk meer.. blij dat Anouk won.
Ik hoop dat JayJay de proef wint. 

Britte vroeg eigenlijk aan Yuki om de proef te verliezen zodat zij zelf naar winnaarseiland kon. Ze verloop dat door te zeggen dat Yuki dan door kan met de immuniteitsring. Maar vraag is of er nog een mogelijkheid komt om de ring te gebruiken. Ik zou het vreemd vinden als Yuki dat echt zou doen. Nu natuurlijk niet aan de orde, omdat Anouk won.

Zo blij dat Britte niet gewonnen heeft. In het begin vond ik Anouk ook niet zo leuk maar Britte vind ik veel stommer.

Mugske schreef op 06-12-2021 om 10:53:

Britte vroeg eigenlijk aan Yuki om de proef te verliezen zodat zij zelf naar winnaarseiland kon. Ze verloop dat door te zeggen dat Yuki dan door kan met de immuniteitsring. Maar vraag is of er nog een mogelijkheid komt om de ring te gebruiken. Ik zou het vreemd vinden als Yuki dat echt zou doen. Nu natuurlijk niet aan de orde, omdat Anouk won.

Yuki bouwde ook flink aan zijn toren. Als hij zou winnen, zou hij dat gewoon doen. Maar zijn evenwicht is niet zo goed (net zoals bij die drijf/boomstam proef) dus verloor hij. Maar ik geloof echt niet dat hij opzettelijk had verloren als hij kans had gehad om te winnen. 

Yumi schreef op 06-12-2021 om 10:10:

[..]

Het opgevoerde toneelstukje dat Britte speelde voor Jasmine noem jij geen manipulatie?

Huh?
Waarom denk je dat ik dat denk? Ik schreef eigenlijk alleen over Yuki. Toch?

Volgens mij weten ze helemaal niet zeker of ze gaan stemmen. Is alleen gezegd dat ze naar de eilandraad gaan, maar wie zegt dat er daar geen proef gedaan moet worden om nog een plek in de halve finale te krijgen.
Dan zal yuki wel balen dat hij niet beter zijn best had gedaan.

Courage schreef op 06-12-2021 om 17:32:

[..]

Huh?
Waarom denk je dat ik dat denk? Ik schreef eigenlijk alleen over Yuki. Toch?

Courage schreef op 05-12-2021 om 22:37:
De enige reden dat Yuki dit bondje met Britte sloot (wat niet hielp want Anouk won), is dat hij dan een handlanger heeft tijdens de halve finale, of iemand die hij kan blijven manipuleren.

  Jij schreef inderdaad alleen over Yuki en het manipuleren van Britte.  Met mijn opmerking wil ik alleen maar aangeven dat Britte zelf niets anders doet. Maar de volgende keer zal ik proberen duidelijker te zijn

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.