Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


Zeker! En ook gemeend volgens mij.

aaaaah dit is zo goor.....

Zo knap dat ze dit zo eten zeg, brr. 

sjonge echt wat klitten Robbert en Dyantha toch. Constant bij elkaar...

Ik vind het nog steeds jammer dat Britte niet met Yuki en Renee en plan maakt mja...

Krullen-bol schreef op 17-10-2021 om 21:24:

sjonge echt wat klitten Robbert en Dyantha toch. Constant bij elkaar...

Ik vind het nog steeds jammer dat Britte niet met Yuki en Renee en plan maakt mja...

Ja, eens, maar helaas het is niet anders.

Mooi dat Annemiek is gebleven. Ben benieuwd wie er volgende keer wordt weggestemd bij Tweede kans, gezien de reactie van Yuki die we net zagen, was het niet Sterrin. Of is dat wishful thinking van mij?

Courage schreef op 17-10-2021 om 21:37:

[..]

Ja, eens, maar helaas het is niet anders.

Mooi dat Annemiek is gebleven. Ben benieuwd wie er volgende keer wordt weggestemd bij Tweede kans, gezien de reactie van Yuki die we net zagen, was het niet Sterrin. Of is dat wishful thinking van mij?

Ik dacht juist wel Sterrin. Hij kent de mensen van tweede kans toch niet? Sterrin kent hij wel en vond het een reactie alsof hij de persoon kende....

Wel mooi die reactie van Defano: " voor die mensen hier is dit een delicatesse, dat ga ik niet disrespecten". 

Miss_Travel schreef op 17-10-2021 om 22:10:

[..]

Ik dacht juist wel Sterrin. Hij kent de mensen van tweede kans toch niet? Sterrin kent hij wel en vond het een reactie alsof hij de persoon kende....

Dan is het wishfull thinking van mij.

Krullen-bol schreef op 17-10-2021 om 21:24:

sjonge echt wat klitten Robbert en Dyantha toch. Constant bij elkaar...

Ik vind het nog steeds jammer dat Britte niet met Yuki en Renee en plan maakt mja...

Vond ik ook heel jammer. Britt had hier de kaarten in handen, ze had Yuki en René zo op Dynante kunnen laten stemmen. 

Fijn dat Annemiek gewonnen heeft!

LydiaDietz schreef op 17-10-2021 om 22:19:

Wel mooi die reactie van Defano: " voor die mensen hier is dit een delicatesse, dat ga ik niet disrespecten".

Zouden die Kroaten dat spul rauw eten dan? Lijkt me dat als ze dat eten het toch wel bereid zal zijn?

Blij dat ik vegetariër ben, maar mocht er iemand trek hebben 

https://bbq52.nl/bbq52/boules-de-chevre-grillees/ 

Blij dat Annemiek van Saar heeft gewonnen!

redbulletje schreef op 17-10-2021 om 22:33:

[..]

Zouden die Kroaten dat spul rauw eten dan? Lijkt me dat als ze dat eten het toch wel bereid zal zijn?

Haha, je hebt helemaal gelijk!

Miss_Travel schreef op 17-10-2021 om 22:10:

[..]

Ik dacht juist wel Sterrin. Hij kent de mensen van tweede kans toch niet? Sterrin kent hij wel en vond het een reactie alsof hij de persoon kende....

Ik blijf toch hopen dat t niet Sterrin is. Yuki zal ongetwijfeld Do en Loiza wel kennen uit het wereldje en weet dat er oudgedienden spelen, dus zo vreemd is die reactie niet. 

Aan de andere kant heeft Do nog immuniteit toch? (ik hou t niet meer bij hoor) en ze willen door met Loiza. 

Loiza is in de voorstukjes weer hysterisch aan het doen. Zou dat nog over Saar zijn? Anders kan het ook over Do gaan misschien?

ik was voor Saar, vind annemiek zo niksig qua persoonlijkheid. 
Loiza maakt er een soap van, beetje kinderlijk 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.