Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


Ik vind Annemiek leuker, Saar heb ik nog steeds geen beeld van, kende haar voorheen nergens van en Annemiek wel van BZV. 

Loiza vind ik echt zwaar overdreven en irritant reageren nu de laatste paar afleveringen. Van mij mag zij er nu juist uit. 

redbulletje schreef op 18-10-2021 om 10:14:

Loiza vind ik echt zwaar overdreven en irritant reageren nu de laatste paar afleveringen. Van mij mag zij er nu juist uit.

Dat roep ik al vanaf aflevering 1 

Ik was positief verrast dat Sylvana zonder blikken of blozen die 2 ogen in haar mond stopte (moest ook erg lachen om het achteraf commentaar van René).
Buiten dat ik haar verder geen toevoeging vind is ze hierdoor wel een plaatsje op mijn "jij mag nog een aflevering blijven" lijstje gestegen.
Robbert mag wat mij betreft zijn koffer pakken, ik heb er haast geen erg in dat hij mee doet.
Hij had geluk dat hij niet hoefde te eten bij de eetproef maar ik heb het vermoeden dat hij dat waarschijnlijk toch niet had gedaan.

Ik vind 't jammer dat niet iedereen sowieso moest eten. 
Idd heel knap hoe ze die ogen doorslikte. Ik vind een vitamine C pil al lastig zo groot en dan zo'n heel fucking oog? Iehhhhw!

Zo knap die eetproef, echt dat was niets voor mij. Respect!
Jammer dat Robbert niet moest, had hem wel willen zien eten. 

Jeeeeej, Annemiek is door!! 

redbulletje schreef op 18-10-2021 om 10:28:

Ik vind 't jammer dat niet iedereen sowieso moest eten.
Idd heel knap hoe ze die ogen doorslikte. Ik vind een vitamine C pil al lastig zo groot en dan zo'n heel fucking oog? Iehhhhw!

Haha ja dit dus! Ik zou echt bang zijn dat ik zou stikken als ze in z'n geheel zou doorslikken!

Heel jammer dat Yuki weg moest en inderdaad niet met René en Brit de andere 2 uit elkaar kon spelen.

redbulletje schreef op 17-10-2021 om 22:33:

[..]

Zouden die Kroaten dat spul rauw eten dan? Lijkt me dat als ze dat eten het toch wel bereid zal zijn?

De tong en de ballen waren gekookt. Van de pens weet ik het niet zeker. De ogen waren wel rauw

Loiza wordt zwaar irritant. Wat een dramaqueen is dat zeg. Zoals ze laatst tekeer ging tegen Loek en nu in het voorstukje voor de volgende aflevering ook weer. Die mag er heel snel uit van mij.

Robbert is ook van geen enkele toegevoegde waarde. Ik had hem graag iets zien eten. Waarschijnlijk was hij bij de eerste hap al gaan overgeven. 

Lizzyliz schreef op 18-10-2021 om 18:46:


Robbert is ook van geen enkele toegevoegde waarde. Ik had hem graag iets zien eten. Waarschijnlijk was hij bij de eerste hap al gaan overgeven.

Dat denk ik ook. Wat mij betreft is dat de persoon die er als eerstvolgende uit mag.

Wat een gave proef! 

Ja echt wel! Ben benieuwd wie er wint en hoe ze het doen!

He bah, ik had op een andere stemming gehoopt 
Volgens mijn theorie was Loiza nu aan de beurt.
De mannen wilde Sterrin erin houden en aangezien Do de immuniteitsring had leek het mij logisch dat eindelijk de drama queen eruit zou gaan.
Maar toen je in de uitzending te zien kreeg dat Jay-jay uitsprak dat Sterrin de zwakste was kreeg ik al een vermoeden dat het anders zou gaan lopen...

Waarom is Do eigenlijk zo zeker dat ze er niet uit gestemd wordt?
Het valt mij op dat er weinig onderlinge gesprekken over op wie er gestemd gaat worden in beeld zijn maar toch zijn de stemmingen eensgezind.
Het lijkt er dus op dat die gesprekken er wel zijn.

Leek me wel grappig als Do werd weggestemd met haar opmerking van ik neem de ring mee naar huis.. 

Jammer dat Sterrin eruit is, ik wil dat ze proef wint van Yuki. Dus ik hoop op een puzzelboek!

Zo jammer dat Sterrin er uit gestemd is  
Ik denk niet dat ze een duel moet doen tegen Yuki, ze hebben geen brief mee gekregen. 

Ik denk dat ze met z'n alle op afvallers eiland een proef moeten doen zondag vóór de samensmelting.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.