Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


Wat een gemekker van die vrouwen zeg. Echt niet te doen. Ik vind het top dat de mannen een eigen plan trekken en Sterrin er in houden. Vind haar erg leuk.

Ben benieuwd naar de reunie van Anouk en Saar. Zullen ook wel weer helemaal gaan doen alsof het bff's zijn terwijl Saar Anouk toch ook er mee uit gegooid heeft..

Wat een vervelend mens die Saar, zo onsympathiek met die uitgestreken, verbeten kop. Blij dat ze weg is. Nu Do en Loiza nog.
Bij dat andere kamp moet Defano eruit. Die voegt toch helemaal niks toe? Achterbaks ook nog.

Metallover schreef op 16-10-2021 om 08:20:

Wat een vervelend mens die Saar, zo onsympathiek met die uitgestreken, verbeten kop. Blij dat ze weg is. Nu Do en Loiza nog.
Bij dat andere kamp moet Defano eruit. Die voegt toch helemaal niks toe? Achterbaks ook nog.

Ik las dat Jan (die sportcoach) het jammer vond hoe er soms gemonteerd wordt. Bij die proef met het lopen op die draaischijf had Defano blijkbaar een belangrijke rol, die hij heel knap uitvoerde. Dankzij hem wonnen ze die proef maar dat kwam niet over in de uitzending. 

LydiaDietz schreef op 16-10-2021 om 08:25:

[..]

Ik las dat Jan (die sportcoach) het jammer vond hoe er soms gemonteerd wordt. Bij die proef met het lopen op die draaischijf had Defano blijkbaar een belangrijke rol, die hij heel knap uitvoerde. Dankzij hem wonnen ze die proef maar dat kwam niet over in de uitzending.


Ok, dan voegt hij wat toe bij de proeven, maar ik heb hem in het kamp nog geen enkele keer aan het werk gezien.

Ze hadden Sterrim ook anders in beeld kunnen brengen ipv net alsof ze in blote kont liep..

Vind Loiza heel overdreven reageren, Loek zei nog dat hij haar erbij wil hebben.. En uiteindelijk is het ieder voor zich dus wees blij!  
En als de samensmelting komt staan de mannen sterker met Sterrin dan met de overige dames, dus keus is super logisch!

Ik heb niets tegen Saar en ben jaloers op haar gespierde armen, maar hoop wel dat Annemiek de proef wint. 

Oliviaa schreef op 16-10-2021 om 10:30:

Ze hadden Sterrim ook anders in beeld kunnen brengen ipv net alsof ze in blote kont liep..

Vind Loiza heel overdreven reageren, Loek zei nog dat hij haar erbij wil hebben.. En uiteindelijk is het ieder voor zich dus wees blij!
En als de samensmelting komt staan de mannen sterker met Sterrin dan met de overige dames, dus keus is super logisch!

Ik heb niets tegen Saar en ben jaloers op haar gespierde armen, maar hoop wel dat Annemiek de proef wint.

Sterrin had ook een normale zwembroek aan kunnen trekken ipv een string. 

Ben blij dat de jongens voor Sterrin hebben gekozen, maar beter hadden ze Do er uit gestemd door de meiden te laten geloven dat ze op Saar gingen waardoor Do haar immuniteit niet zou inzetten. 

Loiza vind ik ook steeds raarder worden. Ze zitten zelf ook bondjes te maken en over dat in eigen vlees snijden, ze hadden er voor Stefano erbij kwam al een man uit eigen groep uitgestemd toch? Volgens mij wil Loek met Loiza door omdat ze elkaar al kennen uit De Verraders. 

redbulletje schreef op 16-10-2021 om 10:33:

Loiza vind ik ook steeds raarder worden. Ze zitten zelf ook bondjes te maken en over dat in eigen vlees snijden, ze hadden er voor Stefano erbij kwam al een man uit eigen groep uitgestemd toch? Volgens mij wil Loek met Loiza door omdat ze elkaar al kennen uit De Verraders.

Ja Rob Geus toch?

redbulletje schreef op 16-10-2021 om 10:31:

[..]

Sterrin had ook een normale zwembroek aan kunnen trekken ipv een string.

Ben blij dat de jongens voor Sterrin hebben gekozen, maar beter hadden ze Do er uit gestemd door de meiden te laten geloven dat ze op Saar gingen waardoor Do haar immuniteit niet zou inzetten.

Ja dat had ik ook geprobeerd. Maar ik vind Do sowieso niks. Vorige keer vrijwillige weg gegaan, dan verdien je mijn inziens geen tweede kans. Hup weg ermee. Maar ja die stomme immuniteit...

Hoe lang is die immuniteit eigenlijk geldig? Zou het eigenlijk veel liever hebben dat ze m voor de samensmelting moeten inzetten. Dan is iedereen daarna weer gelijk.

Miss_Travel schreef op 16-10-2021 om 11:28:

Hoe lang is die immuniteit eigenlijk geldig? Zou het eigenlijk veel liever hebben dat ze m voor de samensmelting moeten inzetten. Dan is iedereen daarna weer gelijk.

Tot de samensmelting. Dus daarna iedereen weer gelijk.

Zag net op Facebook dat we morgen de eetproef krijgen 

Dierenvriend97 schreef op 16-10-2021 om 12:21:

Zag net op Facebook dat we morgen de eetproef krijgen

Ja brr zag het ook kreeg er toch weer de rillingen van hoor

Dierenvriend97 schreef op 16-10-2021 om 12:21:

Zag net op Facebook dat we morgen de eetproef krijgen

Cool! 

Leuk dat ze zo enthousiast waren toen Annemiek terug kwam 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.