Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
PinkFlower
11-10-2021 om 19:22
Sterrin was zaterdag hier in de bieb om voor te lezen. Wat een leuke vrouw. En ze had een slang mee. Die vond dochter wat te eng 😅
zakchips
11-10-2021 om 22:59
dat dacht ik ook! Maar zien dat ze in verschillende bibliotheken is geweest die dag 
Reflectione
14-10-2021 om 21:18
Dierenvriend97 schreef op 14-10-2021 om 21:15:
wie kijkt er?
![]()
Ik! Met blaren op mn duimen dat Sterrin mag blijven!
Dierenvriend97
14-10-2021 om 21:19
Waarom zeggen de mannen niet gewoon dat ze Sterrin er niet uit willen stemmen...
April2021
14-10-2021 om 21:45
wat een leugenaar: Saar is verzwakt...
Ze bleef anders heel wat langer staan dan meerdere anderen.
Had liever Loiza of Do eruit gehad, maar sowieso leuk dat ze dat pact verbroken hebben.
Hoop dat Saar de proef wint.
Tover-Feetje
14-10-2021 om 21:45
Dierenvriend97 schreef op 14-10-2021 om 21:19:
Waarom zeggen de mannen niet gewoon dat ze Sterrin er niet uit willen stemmen...
Loek gaf wel aan Sterrin er voor de proeven in te willen houden dan is het een logisch gevolg dat een van de andere vrouwen eruit gestemd wordt.
Net zo goed dat de vrouwen Anouk eruit stemmen omdat ze daar de minste klik mee hadden, wat ik overigens een legitieme reden vind, blijken de mannen een betere klik met Sterrin te hebben dan met de andere dames.
In deze fase worden er toch keuzes gemaakt om individueel te "overleven"'.
Do, Loiza en Saar kunnen nu wel heel verontwaardigd doen maar hebben onderling ook besproken met de vrouwen over te willen blijven.
Als het moment daar was hadden ze zonder twijfel een van de mannen eruit gestemd.
Het is nu eten of gegeten worden, zoals altijd bij Expeditie Robinson.
Ondanks dat Do bij de proeven niet presteert zit ze nog steeds in een luxe positie met haar immuniteitsring.
Ayla
14-10-2021 om 22:06
waarom waant do zich toch elke keer zo veilig. Zij heeft veel invloed en ik begrijp niet waarom
Tover-Feetje
14-10-2021 om 22:10
Ayla schreef op 14-10-2021 om 22:06:
waarom waant do zich toch elke keer zo veilig. Zij heeft veel invloed en ik begrijp niet waarom
Ik denk omdat zij die immuniteitsring heeft.
Een reden voor de mannen om niet op haar te stemmen want als ze de ring inzet zou er zomaar een van de mannen uit kunnen vliegen.
Do krijgt volgens mij via Loiza wel te horen wanneer het nodig is de ring in te zetten.
Lizzyliz
14-10-2021 om 22:45
De mannen hebben groot gelijk dat ze hun eigen plan trekken. Anders vliegen zij er één voor één uit. Wat reageerde Loiza fel op Loek. Dat sloeg echt nergens op.
En Saar vond ik ook onsportief reageren. ‘Blijkbaar willen een paar mensen mij er heel graag uit hebben”. Nou nee hoor, er moet gewoon iemand weggestemd worden. Het is namelijk een eilandraad.
Sherlock
14-10-2021 om 23:37
Lizzyliz schreef op 14-10-2021 om 22:45:
De mannen hebben groot gelijk dat ze hun eigen plan trekken. Anders vliegen zij er één voor één uit. Wat reageerde Loiza fel op Loek. Dat sloeg echt nergens op.
En Saar vond ik ook onsportief reageren. ‘Blijkbaar willen een paar mensen mij er heel graag uit hebben”. Nou nee hoor, er moet gewoon iemand weggestemd worden. Het is namelijk een eilandraad.
Nou precies! Zouden ze nu eindelijk doorhebben dat ze het ‘niet in eigen vlees snijden’ niet tot de finale kunnen volhouden?
LydiaDietz
15-10-2021 om 08:27
Sherlock schreef op 14-10-2021 om 23:37:
[..]
Nou precies! Zouden ze nu eindelijk doorhebben dat ze het ‘niet in eigen vlees snijden’ niet tot de finale kunnen volhouden?
Niet tot de finale maar ze gingen voor de samensmelting toch?
Dat Saar verzwakt zou zijn is dikke onzin. Zij is de sterkste van al.die vrouwen. Maar ik zou ook liever op zo'n eiland zitten met Sterrin dan met Saar (of Loiza of Do) dus kan het me goed voorstellen.
Aviendha
15-10-2021 om 13:02
Loiza is heel emotioneel, speelt echt teveel op gevoel, maar uiteindelijk is het een individuele strijd. Ze willen haar erin houden, en in plaats van blij zijn gaat ze ruzie maken. Viel me haar vorige editie ook op. Toen was ze heel erg team onbekend tegen bekend en was ze van slag toen braboneger dikke matties werd met een onbekend meisje.
Courage
15-10-2021 om 16:12
Zó blij dat Sterrin er in is gebleven. Ik twijfelde of Loek zijn rug recht zou houden.
Raar dat Do, Loiza en Saar zo afwijzend reageerden. Ja, er was een afspraak om niet in eigen vlees te snijden, maar daarnaast was er óók een pact tussen hun drieën wat gevaarlijk was voor de mannen. Dan hadden ze maar géén bondje moeten sluiten. Nu waren er eigenlijk 2 pacts: laatste in, eerste uit én het bondje tussen Do-Loiza-Saar. Moet je niet raar opkijken als de mannen daar ook weer tactisch op reageren hoor.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.