Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Reflectione
10-10-2021 om 20:58
Ik ook! Leuke proef was dat, wel een erg klein plateau!
Ben benieuwd wie ze wegstemmen.
April2021
10-10-2021 om 21:05
Waarom stemmen ze Defano er niet uit?
Ze doen net alsof ze Jan en Defano moeten volgen. Maar de vrouwen kunnen gewoon samen de mannen er uit stemmen.
En Defano voegt volgens mij niks toe en lijkt me ook niet een heel leuk persoon of zo.
Reflectione
10-10-2021 om 21:07
Wel tof dat niemand opgeeft, hoor ook geen geklaag over heimwee etc..
Elmie
10-10-2021 om 21:08
Reflectione schreef op 10-10-2021 om 21:07:
Wel tof dat niemand opgeeft, hoor ook geen geklaag over heimwee etc..
Dat is wel fijn inderdaad!
Krullen-bol
10-10-2021 om 21:20
April2021 schreef op 10-10-2021 om 21:05:
Waarom stemmen ze Defano er niet uit?
Ze doen net alsof ze Jan en Defano moeten volgen. Maar de vrouwen kunnen gewoon samen de mannen er uit stemmen.
En Defano voegt volgens mij niks toe en lijkt me ook niet een heel leuk persoon of zo.
Annemiek heeft daarvoor denk ik een te slechte klik met Sylvana.
Maar eens, dit zou echt slim zijn. Al verwacht ik het niet...
Reflectione
10-10-2021 om 22:00
Voor wie het zich ook afvroeg: https://www.superguide.nl/nieuws/kaj-gorgels-lost-expeditie-robinson-mysterie-op-nieuws
Dolfje
11-10-2021 om 17:18
Krullen-bol schreef op 10-10-2021 om 21:20:
[..]
Annemiek heeft daarvoor denk ik een te slechte klik met Sylvana.
Maar eens, dit zou echt slim zijn. Al verwacht ik het niet...
Ik verwachtte dat ook niet, was wel leuk geweest.
LydiaDietz
11-10-2021 om 17:20
Ik denk dat ze nog flink spijt gaan krijgen van het wegstemmen van Annemiek. Zo'n Sylvana heb je toch helemaal niks aan.
Aviendha
11-10-2021 om 17:37
heb net gekeken, ik kijk altijd de volgende dag op videoland zodat ik geen reclames heb. Idd jammer dat die dames gewoon de mannen volgen. Blijkbaar hebben ze echt geen klik met Annemiek. En ik ben erg benieuwd naar donderdag, de vieze theorie van Loek die niet klopt 
zakchips
11-10-2021 om 17:40
Oh echt zo jammer dat die vrouwen niet gewoon samen tegen die mannen in gingen! Defano vind ik echt heel onsympathiek zeg. Ook zo denigrerend over Annemiek over haar 'spreekbeurt', bah!
En hoewel Jan goed kan coachen tijdens proeven lijkt hij zich ook God te wanen op het eiland, daar hou ik niet van.
Aviendha
11-10-2021 om 17:50
zakchips schreef op 11-10-2021 om 17:40:
Oh echt zo jammer dat die vrouwen niet gewoon samen tegen die mannen in gingen! Defano vind ik echt heel onsympathiek zeg. Ook zo denigrerend over Annemiek over haar 'spreekbeurt', bah!
En hoewel Jan goed kan coachen tijdens proeven lijkt hij zich ook God te wanen op het eiland, daar hou ik niet van.
Pfff ja dit vond ik ook. Als je het niet op sneaky wijze doet maar gewoon recht voor zn raap word je uitgelachen want spreekbeurt.
Trouwens, ik vind Rob echt een zeikvent. Ik miste even wat ie precies zei dus ik spoelde terug en mompelde:' wat liep die vent nou te zeiken?' Over Anouk en de vibe. Hou toch op joh. Wel jammer dat Anouk heeft gewonnen van Jasper.
Tover-Feetje
11-10-2021 om 18:09
LydiaDietz schreef op 11-10-2021 om 17:20:
Ik denk dat ze nog flink spijt gaan krijgen van het wegstemmen van Annemiek. Zo'n Sylvana heb je toch helemaal niks aan.
Dit dus
Ondanks dat er (vind ik) weinig geur of smaak aan Annemiek zit kan ze met de proeven mee.
Het verlies van de laatste proef was volledig aan Sylvana te danken.
En hoezo zijn de mannen haar iets verschuldigd?
Het was juist Sylvana haar redding dat er ineens op Jasper gestemd ging worden anders was zij weggestemd.
Jan is inderdaad nogal bepalend in hoe het spel gespeeld wordt maar wat te denken van John op eiland de Bever
In het voorstukje Loiza die het over vies spel heeft....euh wakker worden, je doet mee aan expeditie Robinson
(ik ben geen Loiza fan
)
Aviendha
11-10-2021 om 18:47
Tover-Feetje schreef op 11-10-2021 om 18:09:
[..]
In het voorstukje Loiza die het over vies spel heeft....euh wakker worden, je doet mee aan expeditie Robinson(ik ben geen Loiza fan
)
Ze is boos over een theorie van Loek die niet zou kloppen. Zou grappig zijn als die theorie is dat de vrouwen zich tegen de mannen hebben gekeerd. Want dat is natuurlijk ook zo.
Granny71
11-10-2021 om 18:58
Tover-Feetje schreef op 11-10-2021 om 18:09:
[..]
Jan is inderdaad nogal bepalend in hoe het spel gespeeld wordt maar wat te denken van John op eiland de Bever![]()
Ik vind het zo knap dat ze er niet tegenin gaan. Ik zou me echt niet in kunnen houden.
Wat een ongelooflijke kwal is die man.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.