Media en cultuur
SatisfiedIbex97
08-07-2021 om 13:40
Een Huis Vol - deel 10 (vervolg Viva)
GEEN SPOILERS S.V.P.
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
- Familie uit Amsterdam
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.
- De familie Adema: gezin met een vierling.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Willy Vink en haar 11 kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
Reflectione
24-08-2021 om 20:16
Magnoliatakje schreef op 24-08-2021 om 19:21:
Haha, moeder is irritant (Adema) en pa en ma Jelies zijn betrapt tijdens het zoenen. Janneke keek ook wel betrapt🤭.
Dat was echt zo grappig, wat een heerlijk kind is Harrie. 'Kussen? Dat doen wij toch niet!' Hahaha
Dico
24-08-2021 om 20:59
Magnoliatakje schreef op 24-08-2021 om 19:42:
Die schoenen van BB kind zijn te klein denk ik, als ze pijn doen. Zal niet de eerste keer zijn dat de 1 wat van de ander aan heeft.
Als ze al een gelijk paar kunnen vinden
Herfstappeltaart
26-08-2021 om 08:13
Jammer dat het kleine Ademaatje (vergeet de namen steeds) niet door mocht. Maar er werd in het gezin goed mee omgegaan. Niks geen hysterisch huilpartijen (zoals je soms op t.v. ziet). Gewoon realistisch en goed.
ImpassionedPelican38
26-08-2021 om 11:31
Herfstappeltaart schreef op 26-08-2021 om 08:13:
Jammer dat het kleine Ademaatje (vergeet de namen steeds) niet door mocht. Maar er werd in het gezin goed mee omgegaan. Niks geen hysterisch huilpartijen (zoals je soms op t.v. ziet). Gewoon realistisch en goed.
Ja dat vond ik ook. Heel goed hoe die vader het deed.
Magnoliatakje
26-08-2021 om 19:21
Wat een schat is Janneke. En ik wil wel een Urkse hulp in de huishouding 🙃, helaas woon ik wat uit de richting.Maar wat een bof zoveel hulp van haar naasten.
Magnoliatakje
26-08-2021 om 19:23
En misschien handig voor de familie BB om in de schuur ofzo wat handdoeken neer te leggen voor de zwemmers. En een rekje om het natte goed aan te hangen. Zo zou ik het doen.
Krullen-bol
26-08-2021 om 20:20
ik heb net pas gekeken haha.
Xaviee en Thaila zijn echt onafscheidelijk aan het worden he....
Magnoliatakje
26-08-2021 om 20:23
ja, wel heel lief zoals ze dingen samen doen. En een super lekkere lunch hadden ze😋.
MRI
26-08-2021 om 20:53
Krullen-bol schreef op 26-08-2021 om 20:20:
ik heb net pas gekeken haha.
Xaviee en Thaila zijn echt onafscheidelijk aan het worden he....
ik gun hem dat heel erg, vond hem in het vorige seizoen een beetje eenzaam overkomen en een hele lieve gast
SuzyQFive
27-08-2021 om 00:06
HAHA!wait..what schreef op 23-08-2021 om 19:47:
Haha ik vind het zo leuk om met mijn zoontje te kijken (hij is 6). Bij de BB's; kijk dan! Dat kindje gooit gewoon een controller..en die moeder boeit het niks! Nah, dat vind ik echt niet normaal hoor mam..
zelf is hij natuurlijk noooit ondeugend
![]()
Nog meer kinderen die meekijken en het zo leuk vinden?
Ik vind de fam. Adema en Jelies wel echt lief/netjeslevert misschien niet de leukste tv op maar vind het toch super knap allemaal!
Ja, hier kijken de zes jongsten altijd mee (of later als ze iets anders hebben).
mijn stiefzoon noemt de BB’s De Buddendrukjes.
Herfstappeltaart
27-08-2021 om 07:18
SuzyQFive schreef op 27-08-2021 om 00:06:
[..]
Ja, hier kijken de zes jongsten altijd mee (of later als ze iets anders hebben).
mijn stiefzoon noemt de BB’s De Buddendrukjes.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
levert misschien niet de leukste tv op maar vind het toch super knap allemaal!