Media en cultuur
SatisfiedIbex97
08-07-2021 om 13:40
Een Huis Vol - deel 10 (vervolg Viva)
GEEN SPOILERS S.V.P.
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
- Familie uit Amsterdam
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.
- De familie Adema: gezin met een vierling.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Willy Vink en haar 11 kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
Summer2021
23-08-2021 om 11:16
even terug komen op de huishouding van de bb's.
Denk niet dat je dat kan vergelijken met de andere gezinnen. Ze wonen ook een flink stuk groter. Wat ik begrepen heb uit de live's is alleen al de woonoppervlakte 450m2 en dit is zonder hun kelder. Dan snap ik wel dat ze niet alles gedaan krijgt.
Expreszo
23-08-2021 om 16:10
Summer2021 schreef op 23-08-2021 om 11:16:
Denk niet dat je dat kan vergelijken met de andere gezinnen. Ze wonen ook een flink stuk groter. Wat ik begrepen heb uit de live's is alleen al de woonoppervlakte 450m2 en dit is zonder hun kelder. Dan snap ik wel dat ze niet alles gedaan krijgt.
Op zoveel ruimte zou het toch juist lastig moeten zijn om er een bende van te maken? Hoe kleiner hoe rommeliger..
Herfstappeltaart
23-08-2021 om 16:15
Expreszo schreef op 23-08-2021 om 16:10:
[..]
Op zoveel ruimte zou het toch juist lastig moeten zijn om er een bende van te maken? Hoe kleiner hoe rommeliger..
Inderdaad. Het is gewoon een ongeorganiseerde bende. Dat die mensen veel van elkaar houden geloof ik wel hoor, maar ik maak me soms ook zorgen om die kleintje die maar heen en weer gesleept worden zonder enige structuur.
Natuurlijk weet je als kijker niet hoe het in het echt allemaal gaat maar prettig om te zien is het niet.
Knutselkei
23-08-2021 om 16:21
Dierenvriend97 schreef op 23-08-2021 om 09:58:
Ik vind het één grote chaos daar.
Dan gaan ze een dagje naar de dierentuin en moet last minute de werk-bus nog leeggehaald worden, komen ze daar aan weten ze niet eens of de dierentuin überhaupt wel open is!
Ja daar was ik ook heel verbaasd over. En dan wordt er volop gillend gesmeten met die hekken. Gek dat de buurt dat niet heel fijn vindt.
Puglove
23-08-2021 om 19:17
Ik denk dat er ook heel selectief uitgezonden wordt. De Kraantjes hebben al gezegd dat er een eenzijdig beeld van hen werd neergezet en de BB hebben ook aangegeven dat de kinderen veel rustiger zijn als de filmploeg er niet is.
Cudogham vind ik leuk maar juist daar heb ik het idee dat het allemaal wat nep is voor televisie. Alleen maar Pais en Vree
SatisfiedIbex97
23-08-2021 om 19:38
Summer2021 schreef op 23-08-2021 om 11:16:
Kijk de vorige seizoenen toen ze in een tsociale huurwoning zaten. Tussenwoning.
Magnoliatakje
Volgens mij best een lekkere ovenschotel bij de BB's maar al die kaas erover, dat zijn best veel calorieën lijkt mij.
SatisfiedIbex97
Knutselkei schreef op 23-08-2021 om 16:21:
[..]
Ja daar was ik ook heel verbaasd over. En dan wordt er volop gillend gesmeten met die hekken. Gek dat de buurt dat niet heel fijn vindt.
In Duitsland. Op zondag.
HAHA!wait..what
23-08-2021 om 19:47
Haha ik vind het zo leuk om met mijn zoontje te kijken (hij is 6). Bij de BB's; kijk dan! Dat kindje gooit gewoon een controller..en die moeder boeit het niks! Nah, dat vind ik echt niet normaal hoor mam..
zelf is hij natuurlijk noooit ondeugend
Nog meer kinderen die meekijken en het zo leuk vinden?
Ik vind de fam. Adema en Jelies wel echt lief/netjes
levert misschien niet de leukste tv op maar vind het toch super knap allemaal!
Magnoliatakje
23-08-2021 om 19:49
Hier zijn de kinderen er ook gek op. Paar jaar geleden wilden ze ook wel zoveel broertjes en zusjes🤣. Pech voor hen dat wij dat niet zo zagen zitten. Ze proberen later maar zelf een groot gezin te krijgen, als ze dat nog zien zitten tegen die tijd.
Puglove
23-08-2021 om 19:54
Magnoliatakje schreef op 23-08-2021 om 19:23:
Lief dat vader Adema die meiden even naar de supermarkt rijdt.
Ik vind hem een beetje eng eigenlijk. Heel slecht, nergens op gebaseerd.
Magnoliatakje
23-08-2021 om 19:55
Herfstappeltaart schreef op 23-08-2021 om 19:53:
Hadden ze nu hagelslag op de appeltaart gedaan?
![]()
Dat heb ik gemist. Ze zullen wel denken " alles met chocola is lekker"🤪.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.