Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

08-07-2021 om 13:40

Een Huis Vol - deel 10 (vervolg Viva)

GEEN SPOILERS S.V.P. 
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Gezinnen van seizoen 2021:

- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)

- Familie uit Amsterdam

- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

- De familie Adema: gezin met een vierling. 
Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Willy Vink en haar 11 kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.


Ik heb nog nooit Een huis vol gekeken, maar ik volg al wel jarenlang het gezin met de vierling op facebook. Ik ben wel heel benieuwd hoe het er in hun gezin aan toe gaat, dus ik ga het nieuwe seizoen maar eens volgen!

Hoe vaak en wanneer wordt het uitgezonden?

Vanf 16 augustus, twee weken lang elke avond doordeweeks rond 19 uur. 

Leuk om er over te praten, ik heb alle series gezien. Ik had niet verwacht dat het gezin van de vierling nog mee wilde doen met die oudere meiden. Ik volg ze ook op facebook en ze letten goed op wat ze wel of niet doen of zeggen daar.

Jaaaa ik heb jullie gevonden, helaas mag ik geen Pingu meer heten maar hier is De Echte Pingu!

Ha, fijn dat we hier straks verder kunnen gaan, ik heb weer dezelfde naam ook

Joepie, gevonden!

Jee ik heb het ook gevonden!

yeahhh, hoiiii

Ik ben een trouwe meelezer, blij dat het kletsen hier verder gaat. Zal proberen hier actiever mee te doen.

Ja leuk dit topic! Ik geniet altijd van de afleveringen van Een Huis Vol! 

Heb ook echt zin in het nieuwe seizoen.

Heerlijk ook om hier weer mee te kletsen!

Present 

Ik ben er ook  !

Leuk dat er hier nu ook verder gekletst wordt. Ik heb nu al zo zin in 16 augustus, heb het nog net niet in mijn agenda aangegeven dat het weer komt.

De families Jelkies en Adema vind ik zo leuk en ben ook erg benieuwd naar het nieuwe gezin. De familie Buddenbruck vind ik ook wel leuk maar wel erg druk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.