Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De slimste mens 2022-2023

de-slimste-mens-1275x717.jpg


Een nieuw seizoen van de Slimste Mens is vandaag weer van start gegaan, een topic om de uitzendingen te bespreken.


MidasWolf

MidasWolf

31-01-2023 om 21:24 Topicstarter

Ik vind het ook niet heel erg dat Erik door is voor mij zijn het alle drie leuke kandidaten.

Ik riep hard naar de televisie 'jaaa goed' naar Annefleur. Leuk dat ze hem nog zo inhaalde. Ja en de finale was kat in het bakkie.

MidasWolf

MidasWolf

31-01-2023 om 21:29 Topicstarter

Ik vond de kijkersvraag leuk, Maarten reageerde nog vrij mild voor zijn doen.

Annefleur, leuk ding maar wat heeft ze gekke steunkousen aan ofzo

laat Erik zijn mond houden! Hij is niet grappig.en dooooorrrr met de vragen

houd je mond! Ik geef het op.ik kijk wel weer als hij er uit is.

MidasWolf schreef op 31-01-2023 om 21:24:

Ik vind het ook niet heel erg dat Erik door is voor mij zijn het alle drie leuke kandidaten.


Ik vind het heeeeel leuk dat Erik door is.

Maya is terecht naar huis.

Ik vond Erik tot gisteren best leuk. Vanavond draaft hij nogal door en vind ik het wel leuk geweest met hem. Maar hij gaat alsnog door. 

Poezel_en_Wip schreef op 02-02-2023 om 21:24:

Ik vond Erik tot gisteren best leuk. Vanavond draaft hij nogal door en vind ik het wel leuk geweest met hem. Maar hij gaat alsnog door.


Ik lig nog een aflevering achter.

MidasWolf

MidasWolf

03-02-2023 om 12:33 Topicstarter

_Arianna_ schreef op 02-02-2023 om 21:11:

houd je mond! Ik geef het op.ik kijk wel weer als hij er uit is.

Volgende week is de finaleweek waarin hij ook mag starten. Dat wordt een stuk lastiger omdat dan de andere goede kandidaten ook weer meespelen. 

MidasWolf schreef op 03-02-2023 om 12:33:

[..]

Volgende week is de finaleweek waarin hij ook mag starten. Dat wordt een stuk lastiger omdat dan de andere goede kandidaten ook weer meespelen.

Hopelijk houdt hij zich dan wat rustiger. 

Erik likt heel vaak, heel snel aan zijn onderlip. Beetje viezig. Als je er eenmaal op let, kan je het niet níet meer zien. 

Saila schreef op 04-02-2023 om 15:50:

Erik likt heel vaak, heel snel aan zijn onderlip. Beetje viezig. Als je er eenmaal op let, kan je het niet níet meer zien.

Hahahaha was mij ook opgevallen.  Beetje een hagedis 

Herfstappeltaart schreef op 04-02-2023 om 18:20:

[..]

Hahahaha was mij ook opgevallen. Beetje een hagedis

Haha, ja inderdaad 😀

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.