Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De slimste mens 2022-2023

de-slimste-mens-1275x717.jpg


Een nieuw seizoen van de Slimste Mens is vandaag weer van start gegaan, een topic om de uitzendingen te bespreken.


   

MidasWolf

MidasWolf

10-02-2023 om 19:55 Topicstarter

Vanavond de grande finale van de slimste mens, ik hoop dat Martin wint.

Hoewel ik het alle drie leuke mensen vond, vind ik deze uiteindelijke verdeling goud-zilver-brons het eerlijkst en meest terecht, gezien hun kennis die uit voorgaande afleveringen bleek. Leuk seizoen!

Ik vond het ook terecht en leuk. Alleen vond ik het vreemd dat het antwoord van Anniek in de finale over de witlof niet goed gerekend werd. De zei 'witlof kun je eten met ham en kaas uit de oven en ook rauw'. Dat moest dan 'salade' zijn. Mwah, dat had van mij goed gerekend mogen worden.

Herfstappeltaart schreef op 11-02-2023 om 06:50:

Ik vond het ook terecht en leuk. Alleen vond ik het vreemd dat het antwoord van Anniek in de finale over de witlof niet goed gerekend werd. De zei 'witlof kun je eten met ham en kaas uit de oven en ook rauw'. Dat moest dan 'salade' zijn. Mwah, dat had van mij goed gerekend mogen worden.

Ja dat vind ik ook. Ze rekenen soms minder correcte dingen goed.

Dolfje schreef op 11-02-2023 om 08:45:

[..]

Ja dat vind ik ook. Ze rekenen soms minder correcte dingen goed.


Zoals laatst bij Gerda Smit, noemde iemand haar 'de moeder van Jolanthe Cabau', toen   kreeg diegene punten, terwijl het de moeder van Jan is en dus was het antwoord helemaal niet goed.

Fijn! Zin in!

Ja leuk, ik ga ook weer kijken!

MidasWolf

MidasWolf

22-07-2023 om 11:41 Topicstarter

Leuk dat ze de fitheid en het plezier hebben om nog een seizoen (gemaakt) te hebben.

Verdorie, zat ik me te verheugen op De Slimste vanavond, is het pas volgende week 😂

MidasWolf

MidasWolf

24-07-2023 om 19:44 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 24-07-2023 om 17:35:

Verdorie, zat ik me te verheugen op De Slimste vanavond, is het pas volgende week 😂

Dan maar B&B vol liefde kijken, als je dat volgt. En zo niet dat is een aanrader.

MidasWolf schreef op 24-07-2023 om 19:44:

[..]

Dan maar B&B vol liefde kijken, als je dat volgt. En zo niet dat is een aanrader.

Herfstappeltaart schreef op 24-07-2023 om 17:35:

Verdorie, zat ik me te verheugen op De Slimste vanavond, is het pas volgende week 😂

Had ik ook vanavond.  nog n hele week wachten .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.